Η νέα Σειρά 3 της BMW είναι ένα καλοσμιλεμένο, όσο πρέπει εντυπωσιακό, όσο πρέπει γερμανικό, και πολύ premium δημιούργημα.
7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η νέα Σειρά 3 της BMW είναι ένα καλοσμιλεμένο, όσο πρέπει εντυπωσιακό, όσο πρέπει γερμανικό, και πολύ premium δημιούργημα.

Οδηγούμε ΠΡΩΤΟΙ τη νέα BMW Σειρά 3 - Drivers Wanted

(1/12/2011)

Η νέα, 6ης γενιάς, BMW Σειρά 3 παρά το οικολογικό της προφίλ δεν παρέλειψε να εστιάσει ξανά στην πολυτέλεια και πολύ περισσότερο στο δυναμικό χαρακτήρα, που μπορεί να ικανοποιήσει και τον πιο απαιτητικό οδηγό.

Με μια ματιά

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

· Η 6η γενιά του μοντέλου
· Μεγαλύτερη σε διαστάσεις και χώρους
· Οικονομικοί και αποδοτικοί τούρμπο κινητήρες
· Τεχνολογία αιχμής στην ασφάλεια και την άνεση
· Τον Φεβρουάριο του 2012 στην Ελλάδα

&&&& &&&& Από το 1975, που πραγματοποίησε το ντεμπούτο της, η Σειρά 3 της BMW κατάφερε να γίνει σημείο αναφοράς στη μεσαία πολυτελή κατηγορία συνδυάζοντας ποιότητα και οδηγικό χαρακτήρα. Παράλληλα, έχοντας σημειώσει ήδη 12,51 εκατομμύρια πωλήσεις παγκοσμίως, αποτελεί τη μεγαλύτερη πηγή εσόδων για τη βαυαρική φίρμα και ενδεικτικά το 2010, η BMW 3 αντιστοιχούσε στο 32,6% των πωλήσεων όλη της γκάμας της BMW. Σαν αποτέλεσμα η νέα 6η γενιά του μοντέλου, που παράγεται σε 4 εργοστάσια σε όλο τον κόσμο, είναι είδηση. Το Auto Τρίτη ταξίδεψε μέχρι τη Βαρκελώνη και οδηγεί πρώτο για μια ακόμη φορά ένα από τα σημαντικότερα μοντέλα της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας.

&&&& Ομόρφυνε και μεγάλωσε
Φέροντας τον κωδικό F10 (για πρώτη φορά εγκαταλείπετε το πρόθεμα Ε) η νέα σειρά 3 της BMW είναι ένα καλοσμιλεμένο, όσο πρέπει εντυπωσιακό, όσο πρέπει γερμανικό, και πολύ premium δημιούργημα. Οι σχεδιαστές δεν πήραν πολλά ρίσκα. ¶λλωστε ομάδα που κερδίζει δεν την (πολύ)αλλάζεις. Έτσι στο προφίλ το νέο μοντέλο έχει αρκετά κοινά με το προηγούμενο μοντέλο, όπως φυσικά και το σήμα κατατεθέν «Hoffmeister kink» στα πίσω πλευρικά παράθυρα. Μπροστά είναι φαρδιά και χαμηλή, με την ανάγλυφη μάσκα να οδηγεί οπτικά στους πιο εντυπωσιακούς προβολείς που έχει φιλοξενήσει ποτέ η σειρά. Στο πίσω μέρος, τα μεγάλα φώτα θυμίζουν Σειρά 5 και 6, ενώ το τελείωμα του καπό αναδεικνύει την προσεγμένη αεροδυναμική μελέτη. Πράγματι, η BMW έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στην αεροδυναμική, κυρίως με ομαλό σχεδιασμό του πατώματος του αυτοκινήτου και το αποτέλεσμα να τη δικαιώνει, με το Cd: 0,26 να είναι μια κορυφαία τιμή γενικώς. Μέσα σε όλα η νέα «τριάρα» είναι μεγαλύτερη και σε σχέση με την προηγούμενη γενιά το μήκος να έχει αυξηθεί κατά 93 χλστ., το μεταξόνιο 50 χλστ., τη στιγμή που τα μετατρόχια έχουν ξεχειλώσει κατά 37 και 47 χλστ. μπροστά και πίσω. Αξίζει να σημειωθεί ότι, παρά την αυξητική τάση των διαστάσεων, το βάρος έχει περιοριστεί κατά 40 κιλά χάρη στην ευρεία χρήση αλουμινίου στο αμάξωμα και τις αναρτήσεις.

Εις Φεβρουάριο τα σπουδαία
Η νέα σειρά 3 της BMW θα είναι διαθέσιμη στην Ελλάδα από τον Φεβρουάριο του 2012 σε τρία επίπεδα εξοπλισμού εκτός της βασικής έκδοσης, που θα αναδεικνύουν τις διαφορετικές πτυχές του χαρακτήρα της. Κατά την τακτική που εφαρμόστηκε στη νέα Σειρά 1, στην έκδοση Sport τονίζονται τα σπορτίφ χαρακτηριστικά του μοντέλου, στην έκδοση Modern η σύγχρονη φιλοσοφία του και στην έκδοση Luxury δίνεται έμφαση στη χρήση ευγενών υλικών. Πληροφορίες για την τιμή του αυτοκινήτου στη χώρα μας δεν έγιναν γνωστές, αλλά ας μη περιμένει κανείς το νέο σπορ σεντάν ως αντίδοτο στην κρίση…

ETRANSIT VS ESPRINTER
OPEL