Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Τι είναι ο κάβουρας, τι έιναι το ζουμί του; Όταν μιλάμε για τη Renault το ζουμί είναι οι κινητήρες της. Εσείς το βλέπετε;

(5/12/2011)

Εσείς πόσο σπορ θεωρείτε τη Reanault; Με αυτοκίνητα σαν το Espace ή το Scenic στη γκάμα της, θα μπορούσατε να βάλετε τη Renault στην ίδια πρόταση με μία πραγματικά σπορ μάρκα, όπως η Ferrari; Για να δούμε. Πως σας ακούγετε το “ένα αυτοκίνητο με κινητήρα Renault τερμάτισε πρώτο δώδεκα φορές φέτος στη Formula 1, έναντι μόλις μίας της Ferrari”; Σας αρκεί αυτό για σπορ;

Δεν είται τυχαίο πως στην αντιπέρα όχθη του Ατλαντικού, οι στερημένοι γαλλο-ιταλικών αυτοκινήτων αμερικανοί θεωρούν το Renault Megane RS ως το πιο “καυτό” μικρομεσαίο της αγοράς.Και Golf GTI έχουν εκεί, δεν τους λείπει. Καμιά φορά όμως το τοπίο θολώνει. Μπορεί να μην ακολουθούν όλοι το πρωτάθλημα της Formula 1, ούτε μπορεί να είναι αυτό που υπαγορεύει και το τι θα αγοράσουν για καθημερινό τους αυτοκίνητο. Δε μπορεί όμως κανείς να αγνοήσει πως όταν μια εταιρεία κατασκευάζει ένα μοτέρ που μπορεί και επιβάλεται με αυτόν τον απόλυτο τρόπο τα τελευταία χρόνια σε ένα “παιχνίδι” στο οποίο παίζουν ονόματα όπως της Ferrari και της Mercedes, σίγουρα κάνει κάτι πολύ καλά. &&&& Και αυτό είναι να φτιάχνει κινητήρες. Κινητήρες που όμως δεν απολαμβάνουν την ίδια αναγνώριση με κάποιους άλλων κατασκευαστών. Ίσως επειδή η γκάμα της Renault δέχτηκε μια ριζική ανανέωση στην τρέχουσα γενιά μοντέλων, ή γιατί στην Ελλάδα είχαμε και την αλλαγή καθεστώτος στην αντιπροσωπία της. &&&& Κάθε τόσο όμως έρχεται ένα τόσο ενοχλητικό για τον ανταγωνισμό γεγονός που υπενθυμίζει λίγο που βρίσκονται σήμερα οι ισορροπίες. Μπορεί το μοτέρ με το οποίο η Renault προμηθεύει τουςπρωταθλητές της Formula 1 να μην διατίθεται σε κανένα μοντέλο της γαλλικής μάρκας, τα γονίδια όμως και η εξέλιξη περνάει ατόφια σε αυτά που μπορούμε να αγοράσουμε. &&&& Και επειδή η ιστορία θέλει να επαναλαμβάνεται κάθε τόσο, η Renault σήμερα, χάρη και στη δουλειά που κάνει στους κινητήρες της, βρίσκεται σε ανοδική πορεία, αντίστοιχη με αυτή που είχε όταν ήταν και πάλι πρωταθλήτρια επι σειρά ετών πριν αρκετά χρόνια. Μια άνοδος που την προηγούμενη φορά την έφερε στην πρώτη θέση πωλήσεων στην Ευρώπη και την κράτησε εκεί για τουλάχιστον μια πενταετία, πριν ο ανταγωνισμός την φτάσει. &&&& Αυτή τη φορά η δουλειά της Renault είναι λίγο πιο εύκολη γιατί ο ανταγωνισμός την έχει “ψωνίσει” λίγο και ζητάει μια περιουσία για κάτι που οι γάλλοι τολμούν και προσφέρουν σε πολύ πιο προσιτές τιμές. &&&& Και με την έλευση του ντίζελ και στην Ελλάδα, η γκάμα συμπληρώνεται με μοτέρ που ο ανταγωνισμός ακόμη εξελίσσει. Δεν είναι τυχαίο πως η γκάμα κινητήρων της Renault έχει αντιμετωπιστεί από αρκετές αυτοκινητοβιομηχανίες ως το πρότυπο που κηνυγούν να πετύχουν. &&&& Από τον μικρό 1,2 τούρμπο βενζίνης του Clio (και άλλων μοντέλων) μέχρι τον φρέσκο 1.600άρη ντίζελ των 130 ίππων που έρχεται, τον ατμοσφαιρικό δίλιτρο του Clio RS με τα 200 άλογα και τον τούρμπο του Megane RS με τα διακόσια πενήντα, και τους ενδιάμεσους 1.400άρηδες βενζίνης, συμβαίνει το προφίλ της Renault στο θέμα κινητήρα να ταιριάζει γάντι και στην Ελλάδα. &&&& Εσείς το βλέπετε; Αλλάζει η οπτική σας απέναντι στη Renault βλέποντας τους κινητήρες που προσφέρει; &&&& Πόσο μετράει το γεγονός ότι τα τελευταία δύο χρόνια πρόκεται για τον απόλυτο πολυνίκη κινητήρα της Formula 1; Σας λέει αυτό κάτι για το μοτέρ που θα αγοράσετε εσείς από τη Renault; &&&& Μήπως στο σεμνό στήσιμο της γκάμας της οι κινητήρες παίρνουν δεύτερο ρόλο ενώ θα έπρεπε να είναι στο προσκήνιο όπως κάνουν άλλες εταιρείες; &&&& Εσείς με ποιά κριτήρια αξιολογείτε τη Renault πρώτα; Και σε ποιά θέση βρίσκονται οι κινητήρες της σε αυτή τη λίστα;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
5 PRAGMATA LINGLONG