4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Μεγάλος πρωταγωνιστής στη νέα εμφάνιση του Twingo είναι το πολύ πιο δυναμικό, μοντέρνο και εμφατικό εμπρόσθιό του τμήμα του.
Oδηγούμε πρώτοι το ανανεωμένο Renault Twingo
(20/12/2011)
Σημαντικά διαφοροποιημένο σε εμφάνιση και επηρεασμένο από τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της μάρκας, το ανανεωμένο Renault Twingo προσθέτει και την αισθητική διαφορετικότητα, στα ήδη πολλά πλεονεκτήματά του.
Για το ανανεωμένο Renault Twingo οι άνθρωποι της Renault μας δήλωσαν ότι οι τιμές του θα κυμανθούν στα ίδια επίπεδα με αυτές του τωρινού (από 9.990 ευρώ).
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
- Μικρές αλλαγές στο εσωτερικό- Παραμένει ευχάριστο οδηγικά
- Στη χώρα μας στα τέλη Ιανουαρίου
&&&& Εισαγωγή
Στην κατηγορία των αυτοκινήτων πόλης, εκτός από την οικονομία, την ευελιξία και τις καλές τιμές που «οφείλει» να έχει ένας εκπρόσωπος του είδους για να πρωταγωνιστήσει, μεγάλο ρόλο σε αυτή του την επιτυχία παίζει και το στιλ. Και στην περίπτωση του Renault Twingo 2ης γενιάς, μπορεί σε οικονομία, τιμές και ευελιξία το γαλλικό μοντέλο να τα καταφέρνει πολύ καλά, είναι γεγονός όμως ότι σχεδιαστικά, το δύο όγκων αμάξωμά του, δεν είναι από τα πιο νεανικά της κατηγορίας του. Πλέον όμως αυτό αλλάζει και στην ανανεωμένη του γενιά, η Renault φέρνει τα πάνω-κάτω στη σχεδίαση και προσδίδει στο μικρότερό της τέκνο μια αισθητική πρωτοτυπία και διαφοροποίηση, που το κάνει να δείχνει σαν εντελώς νέο σε σχέση με το προ-ανανέωσης μοντέλο.
Νέα εμφάνιση, που αποκαλύπτει το μέλλον
Μεγάλος πρωταγωνιστής στη νέα εμφάνιση του Twingo είναι το πολύ πιο δυναμικό, μοντέρνο και εμφατικό εμπρόσθιό του τμήμα, το οποίο έχει δεχτεί μια εκ των βάθρων αλλαγή. Συναντούμε λοιπόν τη νέα μάσκα των μοντέλων της Renault, η οποία θα συνοδεύσει από εδώ και πέρα όλα τα νέα μοντέλα των Γάλλων. Στα δύο άκρα της έρχονται τα νέα ελλειπτικά φωτιστικά, που ακουμπούν επάνω στους μεγάλους και στρογγυλούς προβολείς ομίχλης. Από εκεί και κάτω συνεχίζει η μεγάλη εισαγωγή του προφυλακτήρα, αλλά και οι τοποθετημένοι στα άκρα προβολείς ημέρας. Στο πίσω τμήμα του μοντέλου, συναντούμε και εκεί αλλαγές με τα πολύ μοντέρνα να φωτιστικά να είναι πλέον ο μεγάλος αισθητικός πρωταγωνιστής, ενώ οι νέοι τροχοί στα πλάγια, δίνουν την τελευταία πινελιά ανανέωσης. Χρωματικά, στη γκάμα προστίθενται τρεις χρωματισμοί, με το χαρακτηριστικό φούξια του αυτοκινήτου που οδηγήσαμε, να εντυπωσιάζει.
&&&& &&&& Εσωτερικό: Μόνο… επενδυτική ανανέωση
Το εσωτερικό του ανανεωμένου Twingo δεν έχει μεγάλες αλλαγές σε σχέση με το προ-ανανέωσης μοντέλο, αφού η Renault έχει περιοριστεί σε διαφοροποιημένες επενδύσεις στο ταμπλό και τα καθίσματα, αλλά και στην αύξηση των εξοπλιστικών επιλογών. Έτσι το ταμπλό διαθέτει και πάλι άφθονες καμπύλες και διαφορετικές θέσεις για το στροφόμετρο (στην κολόνα του τιμονιού) και τον – ψηφιακό – πίνακα οργάνων. Ποιοτικά, σκληρά στην αφή πλαστικά συναντώνται στο ταμπλό και σε επιμέρους επιφάνειες του εσωτερικού, χωρίς να εμφανίζουν ατέλειες στη συναρμογή τους. Στον τομές της εργονομίας, μπορεί να μην υπάρχουν «χτυπητά» σφάλματα, όμως η παραμονή της κόρνας στον αριστερό μοχλοδιακόπτη της κολόνας του τιμονιού, συνεχίζει να μην συμβαδίζει με το σήμερα…
Κινητήρες: Οικολογική βελτίωση
Αναλλοίωτη παραμένει η γκάμα των κινητήρων του ανανεωμένου Twingo, με τον ατμοσφαιρικό 1.200άρη των 75 ίππων και τον turbo των 100, να αποτελούν τις βενζινοκίνητες επιλογές. Στους diesel συναντούμε δύο εκδόσεις του 1,5 dCi με 75 και 85 ίππους. Κατά τη διάρκεια της παγκόσμιας οδηγικής παρουσίασης του μοντέλου στην Ισπανία, είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε τον ισχυρότερο diesel των 85 ίππων, ο οποίος εντυπωσιάζει με το τράβηγμά του από χαμηλά, ελέω των 200 Nm ροπής. Στις οικολογικές επιδόσεις του μοντέλου, οι δύο diesel έρχονται με χαμηλοτέρες εκπομπές CO2 (90 γρ./χλμ. και μέσα στο έτος ακόμη πιο χαμηλά, 85 γρ./χλμ.), ενώ ο βενζινοκινητήρας των 75 ίππων εκπέμπει πλέον 104 γρ./χλμ. Αντίστοιχη μείωση συναντούμε και στην κατανάλωση καυσίμου, με τους diesel να απαιτούν 3,4 λτ./100 χλμ. και τον κινητήρα βενζίνης 4,5 λτ./100 χλμ.
&&&& Στο δρόμο: Παραμένει άνετο και ευχάριστο οδηγικά
Στο ανανεωμένο Twingo η Renault δεν έχει διαφοροποιήσει τις ρυθμίσεις σε ανάρτηση, υποβοήθηση τιμονιού καθώς και τα υπόλοιπα τεχνικά του στοιχεία, με αποτέλεσμα και πάλι το αυτοκίνητο να διακρίνεται για την πολύ καλή οδική του συμπεριφορά. Στους ισπανικούς δρόμους του Μπιλμπάο, το Twingo έδειξε ιδιαίτερο σταθερό, ακόμη και σε ρυθμούς που δεν ταιριάζουν (από πλευράς φιλοσοφίας) με τον αστικό χαρακτήρα του, την ίδια στιγμή που η ανάρτηση φρόντιζε ώστε η άνεση να παραμένει σε πολύ καλά επίπεδα. Ένα ακόμη θετικό στοιχείο του αυτοκινήτου έχει να κάνει με την πολύ καλή του ευελιξία και το τιμόνι που κόβει αρκετά. Το τελευταίο, παρότι έχει καλή αμεσότητα και βάρος όμως, υπολείπεται ελαφρώς σε πληροφόρηση. Πολύ πάντως πιο ευχάριστο οδηγικά είναι το Twingo GT, το οποίο έχει λίγο πιο σφιχτή ανάρτηση, πιο γρήγορο τιμόνι και μεγαλύτερα ελαστικά σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις.