ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Η ολιγοήμερη επαφή που είχαμε με το i-MiEV, μας απέδειξε ότι η χρήση του είναι εξαιρετικά απλή, οικονομική και προπάντων οικολογική.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η ολιγοήμερη επαφή που είχαμε με το i-MiEV, μας απέδειξε ότι η χρήση του είναι εξαιρετικά απλή, οικονομική και προπάντων οικολογική.

Δοκιμάζουμε το ηλεκτρικό Mitsubishi i-MiEV

(22/12/2011)

Πως θα σας φαινόταν να κυκλοφορείτε με ένα αυτοκίνητο που δεν εκπέμπει ούτε ένα γραμμάριο ρύπων και να ανεφοδιάζεται μόνο από την πρίζα του σπιτιού σας; Και όμως το Mitsubishi i-MiEV μπορεί!

Τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα οχήματα είναι σίγουρο ότι θα αποτελέσουν το βασικό τρόπο μετακίνησης στο εγγύς μέλλον, αφού η απεξάρτηση από τα ορυκτά καύσιμα γίνεται ολοένα και περισσότερο επιτακτική ανάγκη (λόγω μείωσης των αποθεμάτων και κυρίως για την αντιμετώπιση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης που γιγαντώνεται συνεχώς). Με αυτά τα δεδομένα, το ηλεκτρικό Mitsubishi i-MiEV μας δείχνει το δρόμο του μέλλοντος, αφού κινείται χωρίς να έχει ανάγκη από κανένα τύπο συμβατικού καυσίμου. Το μόνο που χρειάζεται για τον ανεφοδιασμό του είναι μια πρίζα, σαν και αυτή που χρησιμοποιείτε για τις ηλεκτρικές σας συσκευές. Έτσι, το μίνι ιαπωνικό μοντέλο καταφέρνει να «χαμογελά» ειρωνικά περνώντας έξω από τα πρατήρια καυσίμων. Πόσο πρακτικό όμως είναι στη χρήση του; Η ολιγοήμερη επαφή που είχαμε με το i-MiEV, μας απέδειξε ότι η χρήση του είναι εξαιρετικά απλή, οικονομική και προπάντων οικολογική. Τα οποιαδήποτε προβλήματα που αφορούν στην απόκτηση και στη χρήση του συγκεκριμένου αυτοκινήτου, σχετίζονται με την ελληνική πραγματικότητα. Κι αυτό γιατί το δίκτυο ανεφοδιασμού ταχείας φόρτισης για τα ηλεκτρικά μοντέλα απουσιάζει παντελώς (με εξαίρεση τους τρεις πειραματικούς σταθμούς της ΕΚΟ), ενώ το ελληνικό κράτος έχει φροντίσει, ώστε σε αυτό το τόσο οικολογικό αυτοκίνητο να επιβάλλεται φόρος πολυτελείας και να καθιστά την εισαγωγή του απαγορευτική. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι, το i-MiEV πωλείται στην υπόλοιπη Ευρώπη σε τιμή που ανέρχεται στα 35.000 ευρώ. Και αν το συγκεκριμένο ποσό σας φαίνεται υπερβολικό, αναλογιστείτε ότι μπορείτε να διανύσετε περίπου 90 χιλιόμετρα με κόστος μόλις 1,5 ευρώ. Περισσότερα για το Mitsubishi MiEV μπορείτε να διαβάσετε στο τεύχος του Auto Τρίτη (No1) που θα κυκλοφορήσει την Τρίτη 3 Ιανουαρίου 2012.

Η μπαταρία και ο ηλεκτροκινητήρας του οχήματος είναι τοποθετημένα στο πίσω μέρος του αμαξώματος, ενώ προστατεύονται από ειδικά πλαίσια σε περιπτώσεις συγκρούσεων.

Η μπαταρία και ο ηλεκτροκινητήρας του οχήματος είναι τοποθετημένα στο πίσω μέρος του αμαξώματος, ενώ προστατεύονται από ειδικά πλαίσια σε περιπτώσεις συγκρούσεων.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
NEXEN NBLUE 4SEASON