ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Κινητήρες: Δεν καίνε, δεν καπνίζουν...
Διαβάστηκε από 56894 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 10/3/2012
Κοινό χαρακτηριστικό και των δύο τούρμπο ( με μεταβλητής γεωμετρίας πτερύγια φτερωτής) κινητήρων, είναι η χαμηλή κατανάλωση, με το 3κύλινδρο μοτέρ του Polo να έχει ένα μικρό προβάδισμα, αφού καταναλώνει 3,4 λτ./100 χλμ. έναντι 3,5 του 4κύλινδρου Corsa. Μεγαλύτερη είναι η διαφορά στις εκπομπές CO2 (89 γρ./χλμ. το Polo και 94 το Corsa), αλλά το αποτέλεσμα είναι το ίδιο, αφού απαλλάσσονται από τέλη κυκλοφορίας. Στην πράξη τώρα, το μοτέρ του Corsa είναι κάπως πιο θορυβώδες, αλλά είναι αισθητά πιο σβέλτο στις επιταχύνσεις και πιο ζωηρό στις χαμηλές στροφές. Το Polo πρέπει να περάσει τις 2.000 για να δείξει δόντια, ωστόσο στις ρεπρίζ, οι διαφορές δεν είναι μεγάλες. Μάλιστα στα 80-120 με 5η, είναι και κατάτι γρηγορότερο. Το Polo διαθέτει και πιο ευχάριστο επιλογέα στο πεντάρι κιβώτιο ταχυτήτων του. Και τα δύο σύνολα συνδυάζονται με στάνταρ σύστημα Start-Stop που έχει άμεση λειτουργία και σε συνδυασμό με την ένδειξη αλλαγής ταχύτητας στον πίνακα οργάνων αποτελούν σύμμαχο για τον οδηγό ώστε να επιτύχει χαμηλή κατανάλωση.

Βενζίνη ή ντίζελ;

Corsa 1,3 DTE ecoFLEX vs Corsa 1,4 100 PS
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η αντιπαράθεση του πετρελαιοκίνητου Corsa με τη δημοφιλέστερη έκδοση βενζίνης του. Το diesel μοντέλο είναι γρηγορότερο του βενζινοκίνητου, έχει μηδενικά τέλη κυκλοφορίας και απαιτεί σχεδόν τα μισά έξοδα για καύσιμα. Από την άλλη βέβαια, κοστίζει 2.400 ευρώ περισσότερα, που σημαίνει ότι διανύοντας περί τα 15.000 χλμ. το χρόνο θα χρειαστούν σχεδόν 3,5 χρόνια για να γίνει απόσβεση αυτής της διαφοράς. Αν φυσικά κάνει κανείς 30.000 χλμ. το χρόνο, θα μειώσει στο μισό το χρόνο απόσβεσης.

Polo BlueMotion vs VW Polo 1,2 TSI 105 PS
Ιδιαίτερα δημοφιλής είναι η 1,2 ΤSI βενζινοκίνητη έκδοση του Polo. Εδώ τα πράγματα είναι διαφορετικά σε ό,τι έχει να κάνει με τις επιδόσεις, αφού το BlueMotion μένει αισθητά πιο πίσω. Βέβαια από την άλλη η υπεροχή του στην κατανάλωση είναι εντυπωσιακή, ενώ είναι και απαλλαγμένο από τέλη κυκλοφορίας. Το επιπλέον κόστος για την πετρελαιοκίνητη πεντάθυρη έκδοση είναι 1.960 ευρώ που σημαίνει ότι, διανύοντας περί τα 15.000 χλμ. το χρόνο, θα χρειαστούν 2,8 χρόνια για να γίνει απόσβεση αυτής της διαφοράς.

Tεχνικά χαρακτηριστικά 
Opel Corsa
1,3 TDΕ ecoFLEX 5d
1,4 ecotec 100 PS 5d
Κινητήρας (κ.εκ.)/Τύπος
1.248 / turbodiesel
1.398 / βενζίνης
Κύλινδροι/Βαλβίδες
Apr-16
Apr-16
Ισχύς (PS/σ.α.λ.)*
95 / 4.000
100/6.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)*
190 / 1.750-3.250
130 / 4.000
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)
12.3
12.8
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)*
177
180
60-100 χλμ./ώρα με 4η  (δλ.)
10.8
12.2
80-120 χλμ./ώρα με 5η  (δλ.)
18.7
19.3
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)*
3.5
5.5
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)
94
129
Τιμή βασικής έκδοσης (ευρώ)
15,330
12,930
Κόστος βενζίνης-τελών για 15.000 χλμ.
Τέλη κυκλοφορίας 2012 (ευρώ)
0
142
Ποσότητα καυσίμου (λτ.)
525
825
Κόστος καυσίμου (ευρώ)**
761.25
1,320
Σύνολο (ευρώ)
761.25
1,462
*εργοστασιακές τιμές, **μέση τιμή βενζίνης 1,6 ευρώ και πετρελαίου 1,45 ευρώ


Tεχνικά χαρακτηριστικά 
VW Polo
1.2 TDI BlueBotion 5d
1.2 TSI 5d
Κινητήρας (κ.εκ.)/Τύπος
1.199 / turbodiesel
1.197 /  turbo βενζίνης
Κύλινδροι/Βαλβίδες
3-Dec
4-Aug
Ισχύς (PS/σ.α.λ.)*
75 / 4.200
105/5.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)*
180 / 2.000
175 / 1.550-4.100
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)
14.4
9.6
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)*
173
190
60-100 χλμ./ώρα με 4η/5η (δλ.)
11,3/-
8,7 / 12,1
80-120 χλμ./ώρα με 5η/6η (δλ.)
17,8/- 
13,2 / 19,1
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)*
3.4
5.3
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)
89
124
Τιμή βασικής έκδοσης (ευρώ)
16,590
14,630
Κόστος βενζίνης-τελών (για 15.000 χλμ.)
Τέλη κυκλοφορίας 2012 (ευρώ)
0
136
Ποσότητα καυσίμου (λτ.)
510
795
Κόστος καυσίμου (ευρώ)**
739.5
1,272
Σύνολο
739.5
1,408
*εργοστασιακές τιμές, **μέση τιμή βενζίνης 1,6 ευρώ και πετρελαίου 1,45 ευρώ


Συμπέρασμα
Ανετο και ασφαλές στο δρόμο, με πιο ευρύχωρο εσωτερικό, πιο ζωντανό σε επιδόσεις, ιδιαίτερα οικονομικό στην κατανάλωση και φθηνότερο στην απόκτησή του από το Polo BlueMotion, το Corsa 1,3 DTE ecoFLEX δικαίως αποτελεί την επιλογή των περισσοτέρων. Είναι μια ολοκληρωμένη πρόταση σε λογική, για τα δεδομένα της κατηγορίας, τιμή. Αυτό σε καμία περίπτωση δεν μειώνει την ποσότητα του Polo, που έχει τα προσόντα, ειδικά στις μη BlueMotion εκδόσεις που είναι προσιτότερες.
» ΕΙΣΑΓΩΓΗ
» Κινητήρες: Δεν καίνε, δεν καπνίζουν...
»Σχολιάστε την είδηση

Tags: OPEL, OPEL CORSA, VOLKSWAGEN, VOLKSWAGEN POLO,

περισσότερα νέα & άρθρα »
ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

4κίνητα Toyota SUV, στα ίδια λεφτά: Ηλεκτρικό bZ4X ή υβριδικό RAV4

Ήπια υβριδικό Ford Focus, diesel Opel Astra ή VW Golf με 150 άλογα;

Ποιο SUV πόλης στα 20.000 ευρώ: Nissan Juke (114 PS) ή VW T-Cross (95 PS);

Η νέα Alfa Romeo Junior κόντρα στον ανταγωνισμό: Ποιους αντιπάλους θα βρει;

3 σπορτίφ SUV: Alfa Romeo Tonale, CUPRA Formentor ή Audi A3 allstreet;

Ηλεκτρικά πόλης για 300 χλμ. αυτονομίας: Fiat 500e & Leapmotor T03

Ποιο SUV από την Kia: Ηλεκτρικό EV3 (204 PS) ή Niro hybrid (129 PS);

Τα best-seller οικογενειακά SUV: Nissan Qashqai vs Toyota C-HR

Ποια Alfa Romeo; Junior EV ή Hybrid & Tonale 130 ή 160 PS

Ήπια υβριδικά SUV με χώρους & ποιότητα: Peugeot 3008 vs VW Tiguan