|
ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ | Τιμές με Leasing |
LIVE: κίνηση στους δρόμους |
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Κινητήρες: Δεν καίνε, δεν καπνίζουν... | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Κοινό χαρακτηριστικό και των δύο τούρμπο ( με μεταβλητής γεωμετρίας πτερύγια φτερωτής) κινητήρων, είναι η χαμηλή κατανάλωση, με το 3κύλινδρο μοτέρ του Polo να έχει ένα μικρό προβάδισμα, αφού καταναλώνει 3,4 λτ./100 χλμ. έναντι 3,5 του 4κύλινδρου Corsa. Μεγαλύτερη είναι η διαφορά στις εκπομπές CO2 (89 γρ./χλμ. το Polo και 94 το Corsa), αλλά το αποτέλεσμα είναι το ίδιο, αφού απαλλάσσονται από τέλη κυκλοφορίας. Στην πράξη τώρα, το μοτέρ του Corsa είναι κάπως πιο θορυβώδες, αλλά είναι αισθητά πιο σβέλτο στις επιταχύνσεις και πιο ζωηρό στις χαμηλές στροφές. Το Polo πρέπει να περάσει τις 2.000 για να δείξει δόντια, ωστόσο στις ρεπρίζ, οι διαφορές δεν είναι μεγάλες. Μάλιστα στα 80-120 με 5η, είναι και κατάτι γρηγορότερο. Το Polo διαθέτει και πιο ευχάριστο επιλογέα στο πεντάρι κιβώτιο ταχυτήτων του. Και τα δύο σύνολα συνδυάζονται με στάνταρ σύστημα Start-Stop που έχει άμεση λειτουργία και σε συνδυασμό με την ένδειξη αλλαγής ταχύτητας στον πίνακα οργάνων αποτελούν σύμμαχο για τον οδηγό ώστε να επιτύχει χαμηλή κατανάλωση. Βενζίνη ή ντίζελ; Corsa 1,3 DTE ecoFLEX vs Corsa 1,4 100 PS Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η αντιπαράθεση του πετρελαιοκίνητου Corsa με τη δημοφιλέστερη έκδοση βενζίνης του. Το diesel μοντέλο είναι γρηγορότερο του βενζινοκίνητου, έχει μηδενικά τέλη κυκλοφορίας και απαιτεί σχεδόν τα μισά έξοδα για καύσιμα. Από την άλλη βέβαια, κοστίζει 2.400 ευρώ περισσότερα, που σημαίνει ότι διανύοντας περί τα 15.000 χλμ. το χρόνο θα χρειαστούν σχεδόν 3,5 χρόνια για να γίνει απόσβεση αυτής της διαφοράς. Αν φυσικά κάνει κανείς 30.000 χλμ. το χρόνο, θα μειώσει στο μισό το χρόνο απόσβεσης. Polo BlueMotion vs VW Polo 1,2 TSI 105 PS Ιδιαίτερα δημοφιλής είναι η 1,2 ΤSI βενζινοκίνητη έκδοση του Polo. Εδώ τα πράγματα είναι διαφορετικά σε ό,τι έχει να κάνει με τις επιδόσεις, αφού το BlueMotion μένει αισθητά πιο πίσω. Βέβαια από την άλλη η υπεροχή του στην κατανάλωση είναι εντυπωσιακή, ενώ είναι και απαλλαγμένο από τέλη κυκλοφορίας. Το επιπλέον κόστος για την πετρελαιοκίνητη πεντάθυρη έκδοση είναι 1.960 ευρώ που σημαίνει ότι, διανύοντας περί τα 15.000 χλμ. το χρόνο, θα χρειαστούν 2,8 χρόνια για να γίνει απόσβεση αυτής της διαφοράς.
Συμπέρασμα Ανετο και ασφαλές στο δρόμο, με πιο ευρύχωρο εσωτερικό, πιο ζωντανό σε επιδόσεις, ιδιαίτερα οικονομικό στην κατανάλωση και φθηνότερο στην απόκτησή του από το Polo BlueMotion, το Corsa 1,3 DTE ecoFLEX δικαίως αποτελεί την επιλογή των περισσοτέρων. Είναι μια ολοκληρωμένη πρόταση σε λογική, για τα δεδομένα της κατηγορίας, τιμή. Αυτό σε καμία περίπτωση δεν μειώνει την ποσότητα του Polo, που έχει τα προσόντα, ειδικά στις μη BlueMotion εκδόσεις που είναι προσιτότερες. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
» ΕΙΣΑΓΩΓΗ | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
» Κινητήρες: Δεν καίνε, δεν καπνίζουν... | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
»Σχολιάστε την είδηση | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tags: OPEL, OPEL CORSA, VOLKSWAGEN, VOLKSWAGEN POLO, |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
περισσότερα νέα & άρθρα » |
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - autotriti.gr