ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Συγκρίνουμε Οpel Corsa 1,3 DTE ecoFLEX με VW Polo 1,2 TDI BlueMotion
Διαβάστηκε από 56891 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 10/3/2012
Το πετρελαιοκίνητο VW Polo 1,2 TDI με τεχνολογία BlueMotion κοντράρει τον πρωταθλητή πωλήσεων στα diesel, Οpel Corsa 1,3 DTE φιλοσοφίας ecoFLEX. To δημοφιλέστερο είναι και καλύτερο;
Οpel Corsa 1,3 DTE ecoFLEX
- 95 PS l 190 Νm στις 1.750-3.250 σ.α.λ. - 3,5 λτ./100 χλμ. l 94 γρ. CO2/χλμ. - Μηδενικά τέλη κυκλοφορίας

VW Polo 1,2 TDI BlueMotion
- 75 PS l 180 Nm στις 2.000 σ.α.λ. - 3,4 λτ./100 χλμ. l 89 γρ. CO2/χλμ. - Μηδενικά τέλη κυκλοφορίας

Η άρση της απαγόρευσης της πετρελαιοκίνησης έδωσε νέα διάσταση στο ενδιαφέρον για τα μικρά ντίζελ μοντέλα, που καταφέρνουν να είναι ακόμα πιο οικονομικά σε κατανάλωση, κάτι που είναι και το βασικό ζητούμενο στις μέρες μας από ένα όχημα της κατηγορίας. Τόσο η Opel, όσο και η VW είναι φίρμες, που έχουν παράδοση στους κινητήρες ντίζελ και αυτό φαίνεται από τη βάση κιόλας των μοντέλων τους.

Με στιλ οικονομικό
Το Opel Corsa συνεχίζει να δείχνει φρέσκο, παρά τα χρονάκια του. Στο μάτι, ουσιαστικά, μόνο το σχετικό λογότυπο καταδεικνύει το ντίζελ του θέματος, ενώ η φιλοσοφία ecoFLEX έχει συντελέσει έτσι, ώστε το αμάξωμα να έχει χαμηλώσει κατά 20 χλστ., ενώ με τις εισαγωγές αέρα επιτυγχάνεται και καλύτερη ροή εντός του κινητήρα. Τα ελαστικά επίσης είναι νέα, χαμηλής τριβής. Στο VW Polo, η έκδοση BlueMotion ξεχωρίζει! Πως; Σε σχέση με το απλό μοντέλο, διαθέτει επιπλέον χαμηλωμένο πλαίσιο κατά 10 χλστ., ζάντες αλουμινίου 15 ιντσών χαμηλής αεροδυναμικής αντίστασης, που συνδυάζονται με ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης, επένδυση στο κάτω μέρος του αυτοκινήτου, ειδικής σχεδίασης προφυλακτήρες, περιμετρικά σπόιλερ και νέα μάσκα, αλλά και μία ξεχωριστή αεροτομή που καταλαμβάνει και τις 3 πλευρές του οπίσθιου παρμπρίζ.

Εξωτερικές διαστάσεις (χλστ.)
Mοντέλο
Corsa 1,3 DTE 5d
Polo BM 5d
Μήκος
3,999
3,970
Πλάτος
1,737
1,682
Ύψος
1,488
1,465
Μεταξόνιο
2,511
2,470
Κύκλος στροφής (μ.)
10.2
10.6


Τσιμπημένα…
Η πεντάθυρη έκδοση του πετρελαιοκίνητου Corsa, που δοκιμάσαμε, κοστίζει 15.330 ευρώ στην έκδοση CMON (το τρίθυρο 15.430 ευρώ, αλλά στην πλουσιότερη έκδοση Edition). Τo πεντάθυρο Polo BlueMotion είναι αρκετά ακριβότερο και τιμάται 16.590 ευρώ (16.180 ως τρίθυρο). Πάντως, στην απλή έκδοση 1,2 TDI, που έχει κατανάλωση 3,8 αντί 3,4 λτ./100 χλμ. είναι φθηνότερο (από 14.600 ευρώ ως τρίθυρο και 15.010 ευρώ ως πεντάθυρο).

Εσωτερικό: Ποιοτικά και μοντέρνα
Το εσωτερικό του Corsa δε διαφέρει σε τίποτα από αυτά των βενζινοκίνητων εκδόσεων και διακρίνεται για την ευχάριστη σχεδίαση, τη γερή συναρμογή των σκληρών πλαστικών και την σωστή εργονομία. Η περίπτωση του Polo είναι πιο ιδιαίτερη καθώς μπορεί να μην υπάρχει διαφορά στη σχεδίαση, ωστόσο με σκοπό την εξοικονόμηση βάρους, συναντάμε σκληρά πλαστικά στο ταμπλό (σε σχέση με τα βενζινοκίνητα μοντέλα που διαθέτουν μαλακά). Πάντως, η συνολική εικόνα παραμένει στιβαρή, ενώ αν και είναι το ίδιο πρακτικό με το Corsa, στο Polo προσαρμόζεσαι λίγο πιο εύκολα. Στον τομέα των χώρων, το Polo μπορεί να φιλοξενήσει χωρίς ιδιαίτερες παραχωρήσεις 4 επιβάτες, αλλά το Corsa έχει το πάνω χέρι σε όλες τις μετρήσεις και μπορεί να κάνει το ίδιο με μεγαλύτερη άνεση. Μια μικρή επικράτηση του Corsa παρατηρείται και στο χώρο αποσκευών, αφού με 285 λτ. έχει ένα πλεονέκτημα 5 λτ. έναντι του Polo.

Μετρήσεις χώρων (χλστ.)
Mοντέλο
Corsa 1,3 DTE 5d
Polo ΒΜ 5d
Κεφάλι οδηγού
43
31
Κεφάλι πίσω
20
-9
Πλάτος μπροστά
1,357
1,365
Πλάτος πίσω
1,326
1,275
Πόδια πίσω
116
75
Χώρος αποσκευών (λτ.)
285
280


Στο δρόμο: Ανετα και ωραία
Το Opel Corsa 1,3 DTE ecoFLEX προσφέρει ανάλογα επίπεδα άνεσης και τυπικά υποστροφικής συμπεριφοράς στο όριο, όπως οι βενζινοκίνητες εκδόσεις. Πολύ καλή θέση οδήγησης για τον χειριστή, αλλά το τιμόνι και ο επιλογέας συνεχίζουν να μην εμπνέουν τόσο. Από την άλλη, το Polo 1,2 TDI BlueΜotion που όπως και το Corsa είναι εφοδιασμένο με γόνατα μπροστά και ημιάκαμπτο άξονα πίσω, διακρίνεται για τα επίπεδα άνεσης που προσφέρει, λόγω της μαλακής ρύθμισης της ανάρτησης, αλλά και για την ασφαλή οδική συμπεριφορά σε κάθε είδους διαδρομή. Το τιμόνι του είναι πιο ζωντανό και ο επιλογέας πιο πειστικός στις γρήγορες αλλαγές. Εξαιρετικά σε απόδοση είναι τα φρένα του Polo με 37,6 μ. για τα 100-0 χλμ./ώρα σε σχέση με τα 41,2 μ. του Corsa.

Εξοπλισμός - τιμή
Mοντέλο
Corsa 1,3 DTE 5d
Polo ΒΜ 5d
ESP/ABS
σ/σ
σ/σ
Αερόσακος οδ./συνοδ.
σ/σ
σ/σ
Αερόσακοι πλευρ./οροφής
π/π
σ/σ
Υποβοήθηση τιμονιού
σ
σ
Ηλ. παράθυρα μπρος/πίσω
σ/π
σ/π
Ηλεκτρικοί καθρέφτες
π
σ
Air Condition
σ
σ
Ηχοσύστημα
σ
σ
Ζάντες αλουμινίου
π
σ
Τιμή (ευρώ)
15,430
16,590
» ΕΙΣΑΓΩΓΗ
» Κινητήρες: Δεν καίνε, δεν καπνίζουν...
»Σχολιάστε την είδηση

Tags: OPEL, OPEL CORSA, VOLKSWAGEN, VOLKSWAGEN POLO,

περισσότερα νέα & άρθρα »
ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

4κίνητα Toyota SUV, στα ίδια λεφτά: Ηλεκτρικό bZ4X ή υβριδικό RAV4

Ήπια υβριδικό Ford Focus, diesel Opel Astra ή VW Golf με 150 άλογα;

Ποιο SUV πόλης στα 20.000 ευρώ: Nissan Juke (114 PS) ή VW T-Cross (95 PS);

Η νέα Alfa Romeo Junior κόντρα στον ανταγωνισμό: Ποιους αντιπάλους θα βρει;

3 σπορτίφ SUV: Alfa Romeo Tonale, CUPRA Formentor ή Audi A3 allstreet;

Ηλεκτρικά πόλης για 300 χλμ. αυτονομίας: Fiat 500e & Leapmotor T03

Ποιο SUV από την Kia: Ηλεκτρικό EV3 (204 PS) ή Niro hybrid (129 PS);

Τα best-seller οικογενειακά SUV: Nissan Qashqai vs Toyota C-HR

Ποια Alfa Romeo; Junior EV ή Hybrid & Tonale 130 ή 160 PS

Ήπια υβριδικά SUV με χώρους & ποιότητα: Peugeot 3008 vs VW Tiguan