ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Η πρώτη McLaren F1 του 1992, παραμένει και σήμερα το ταχύτερο ατμοσφαιρικό μοντέλο παραγωγής με τελική κοντά στα 400 χ.α.ω.!

Η πρώτη McLaren F1 του 1992, παραμένει και σήμερα το ταχύτερο ατμοσφαιρικό μοντέλο παραγωγής με τελική κοντά στα 400 χ.α.ω.!

Σε λιγότερο από ένα χρόνο η νέα McLaren F1!

(20/1/2012)

Το νέο μοντέλο της McLaren που θα αποτελέσει τον άξιο απόγονο της θρυλικής F1 είναι πλέον στα σκαριά. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι θα χρησιμοποιεί κινητήρα V8 3,8 λίτρων με 800 ίππους.

Mπορεί η MP4-12C να έχει τοποθετηθεί κατευθείαν μεταξύ των κορυφαίων υπεραυτοκινήτων, όμως ποιος μπορεί να ξεχάσει τη θρυλική McLaren F1 του 1992, και τον «πολύ» Gordon Murray που έπαιξε τον πρωταγωνιστικό ρόλο στην υλοποίηση της! Όπως όλοι περιμένουμε λοιπόν, η ακόμη καλύτερη McLaren, ή αλλιώς ο άξιος απόγονος της F1 βρίσκεται σε στάδιο εξέλιξης και θα παρουσιαστεί σε λιγότερο από ένα έτος, σύμφωνα πάντα με το βρετανικό ειδικό τύπο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Μάλιστα είναι πολλές οι πληροφορίες που έχουν αρχίσει να διαρρέουν, και θέλουν το μοντέλο να έχει κυριολεκτικά «εξωπραγματική» εμφάνιση, με «κούρμπες» στην οροφή για τα κεφάλια των επιβατών, θυμίζοντας αγωνιστική κατασκευή.

Το σημαντικό όμως είναι τι μηχανικό σύνολο θα κρύβεται κάτω από το καπό, ή αλλιώς… πίσω από τις πλάτες των επιβαινόντων. Έτσι οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν ότι η νέα P12 θα κάνει χρήση V8 συνόλου στα μόλις 3,8 λίτρα, που όμως με δύο τούρμπο θα αποδίδει περί τους 800 ίππους! Επίσης, λόγος γίνεται για χρήση του γνωστού και από την F1 συστήματος KERS (Kinetic Energy Recovery System), το οποίο θα αυξάνει ακόμη περισσότερο την ιπποδύναμη του μοντέλου για μερικά δευτερόλεπτα.

Τέλος, το αμάξωμα θα είναι ανθρακονημάτινο όμως πιο ελαφρύ από αυτό της MP4-12C ενώ η τιμή εκκίνησης της McLaren P12 θα είναι τα 750.000 ευρώ. Η μοναδική ίσως απογοήτευση για τους νοσταλγούς της πρώτης F1, είναι το γεγονός πως ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Anthony Sherrif ανέφερε ότι δεν θα ξαναδούμε την τριθέσια διάταξη με τον οδηγό στο κέντρο! Ο λόγος είναι πως, παρόλο που οι μηχανικοί τη δοκίμασαν, άλλαζε την κατανομή και αλλοίωνε αρκετά τις διαστάσεις του μοντέλου.
Mercedes
DOBLO VS COURIER