ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Επίκαιρη προσθήκη...αποτελεί για τη γκάμα του Aveo η σεντάν έκδοση με τον diesel κινητήρα.
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Επίκαιρη προσθήκη...αποτελεί για τη γκάμα του Aveo η σεντάν έκδοση με τον diesel κινητήρα.

Δοκιμή: Chevrolet Aveo Sedan 1,3 diesel

32.350 Επισκέψεις στο άρθρο (31/1/2012)

Με 502 λίτρα πορτμπαγκάζ, μέση κατανάλωση 4,1 λτ./100 χλμ. και αρκετά καλή τιμή, το πετρελαιοκίνητο Aveo sedan είναι ένα κλασικό family car που δεν απαιτεί μεγάλο προϋπολογισμό. (Επικαιροποίηση 20/3/2012)

Η σημασία του Aveo για τη Chevrolet Ευρώπης είναι πολύ μεγάλη. Πρόκειται για το μοντέλο που εισήγαγε τη νέα εταιρική ταυτότητα στην πιο δημοφιλή κατηγορία με τον πιο σκληρό ανταγωνισμό. Η αλήθεια είναι ότι, το Cruze και το Spark έκαναν μια δυναμική αρχή για τη φίρμα, αλλά είναι το Aveo που πρέπει και αξίζει να κερδίσει τη μερίδα του λέοντος και του ενδιαφέροντος. Πρόκειται για ένα ολοκαίνουριο project που έχει όλα τα χαρακτηριστικά της επιτυχίας. Εμφάνιση, ουσία στο δρόμο και ποιοτική κατασκευή, συν το ότι, έχει κριθεί κορυφαίο στην κατηγορία του για την παθητική ασφάλεια που προσφέρει. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Έτσι, η προσθήκη της σεντάν εκδοχής του μοντέλου, εκτός από περισσότερες επιλογές, δίνει μια νέα διάσταση στο προφίλ του, αυτή του νεανικού οικογενειακού αυτοκινήτου. Παράλληλα, το εντάσσει σε μία δύσκολη και ολιγομελή κατηγορία μοντέλων, αυτή των μικρών σεντάν. 
Σε σχέση με το Aveo 5d, το σεντάν έχει 36 εκατοστά μεγαλύτερο μήκος, που πηγαίνει στην προσθήκη ενός τρίτου όγκου. Η προσθήκη αυτή κρίνεται καλαίσθητη, αν και ο τελικός σχεδιασμός του πίσω μέρους δεν αποπνέει το δυναμισμό του εμπρόσθιου, με τα ανάγλυφα διπλά φωτιστικά σώματα να δίνουν και πάλι τον τόνο. Πίσω, τα κυκλικά μοτίβα στα φώτα ορίζουν και πάλι την αισθητική, ενώ οι ανασηκωμένοι ώμοι του αμαξώματος, θυμίζουν τη λογική σχεδιασμού του Cruze. Έτσι δημιουργείται ένα έντονα σφηνοειδές προφίλ για το μοντέλο. 

Κινητήρας: Πρωταθλητής οικονομίας
Ένα από τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του μοντέλου είναι ότι εφοδιάζεται, αποκλειστικά, με 1.300άρη κινητήρα diesel 95 ίππων και 210 Nm ροπής. Αυτό το μοτέρ είναι εξοπλισμένο με υπερτροφοδότη μεταβλητής γεωμετρίας και χρησιμοποιεί σύστημα τροφοδοσίας Common Rail υψηλής πίεσης. Επίσης, εξοπλίζεται στάνταρ με σύστημα Start&Stop που συνδυαστικά «ρίχνει» την κατανάλωση στα 4,1 λτ./100 χλμ. και τις εκπομπές ρύπων CO2 στα 108 γρ./χλμ. με εύλογα οφέλη στα πάγια έξοδα του μοντέλου. Ο κινητήρας έχει μια μικρή τραχύτητα (κροτάλισμα) στις χαμηλές στροφές και το ρελαντί, ενώ το ωφέλιμο εύρος είναι και εδώ το μεσαίο φάσμα των στροφών, όπου και κορυφώνεται η ροπή, προσφέροντας γρήγορες ρεπρίζ και ένα πολύ άνετο και ήσυχο ταξίδι στον ανοιχτό δρόμο, με υψηλές ταχύτητες. Παράλληλα, το μοτέρ συνδυάζεται με ένα πολύ καλό 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο, που είναι σωστά κλιμακωμένο και αρκετά ακριβές. Πολύ καλά, στις περισσότερες των περιπτώσεων, δουλεύει και το Start&Stop, ειδικά όταν ο κινητήρας ανεβάσει θερμοκρασία. 
 
Διαβάστε εδώ τη δοκιμή του βενζινοκίνητου Chevrolet Aveo 1.4 5d 

Εσωτερικό – χώροι: Ο χώρος αποσκευών ξεχωρίζει 
Στο εσωτερικό, ο σχεδιασμός και η επιλογή των υλικών ακολουθούν πιστά τα πρότυπα του χάτσμπακ. Αυτό σημαίνει ότι, ο δυναμισμός δε λείπει ούτε από τον πίνακα οργάνων, που θυμίζει (όπως και στο Spark) καντράν μοτοσικλέτας, ούτε από τη σχεδίαση διπλού cockpit που ορίζει το μοτίβο στο ταμπλό και την κεντρική κονσόλα. Τα πλαστικά είναι σκληρά στο σύνολό τους, ενώ έχουν καλό φινίρισμα και πολύ καλή συναρμογή που δεν αφήνει κανένα τριγμό να χαλάσει την εικόνα. Καλή είναι και η εργονομία, ενώ η περιφερειακή ορατότητα μοιάζει απρόσκοπτη από την ελαφρά ανασηκωμένη θέση οδήγησης. Οι χώροι για επιβάτες είναι άνετοι, στα πλαίσια του 5θυρου, αν και η κλίση της οροφής αφαιρεί πόντους άνεσης πάνω από το κεφάλι και των μπροστινών και, κυρίως, των πίσω επιβατών. Φυσικά, το πλεονέκτημα στην προκειμένη περίπτωση εστιάζεται στο μεγάλο χώρο αποσκευών των 502 λίτρων, που είναι πολύ βαθύς και κανονικός στο σχήμα του, αν και με σχετικά στενό άνοιγμα, που δυσκολεύει τη φόρτωση ογκωδών αντικειμένων. 

Στο δρόμο: Aνετο και συγκροτημένο 
Η τοποθέτηση του μοντέλου ως οικογενειακό σεντάν, προκαθορίζει τις προσδοκίες για την οδική του συμπεριφορά. Έτσι, η άνεση είναι καλή σε κάθε περίπτωση, όπως προκύπτει από την προσεγμένη ποιότητα κύλισης και την απουσία κραδασμών πάνω από κάθε εδαφική ανωμαλία. Το πλαίσιο δείχνει στιβαρό και «ακολουθεί» πάντα τις εντολές, ενώ το ηλεκτρικό σύστημα διεύθυνσης είναι ακριβές. Στις στροφές, το στάνταρ ESP δεν αφήνει να εξελιχθεί κανένα φαινόμενο σε κάτι ανεξέλεγκτο, ενώ στις ευθείες, το μοντέλο είναι αρκετά σταθερό και απαλλαγμένο από ευπάθειες σε πλευρικούς ανέμους. Επίσης, ακόμα ένα από τα πλεονεκτήματά του είναι και τα φρένα, που έχουν καλή αίσθηση και πολύ καλή απόδοση.

Παθητική ασφάλεια: στα ασφαλέστερα της κατηγορία του
Στη δοκιμή πρόσκρουσης του EuroNCAP το 2011, το Chevrolet Aveo ξεχώρισε με την επίδοσή του, αφού όχι μόνο κατάφερε να λάβει την ανώτατη διάκριση των 5 αστέρων, αλλά και να διαπρέψει με τις υψηλότερες στην κατηγορία του βαθμολογίες στην προστασία ενηλίκων, στην προστασία των παιδιών και στα συστήματα ασφαλείας. Ειδικότερα, στην εμπρόσθια πρόσκρουση του αυτοκίνητου, ο θάλαμος των επιβατών παρέμεινε σχεδόν ανέπαφος προστατεύοντας αποτελεσματικά τους επιβάτες. Ακόμη και στη δοκιμή της πλαϊνής πρόσκρουσης, παρείχε σχεδόν απόλυτη προστασία και έτσι, επιβραβεύτηκε με το μάξιμουμ των βαθμών. Στο κομμάτι των συστημάτων ασφαλείας, ο EuroNCAP επιβράβευσε το στάνταρ ESP, την παρουσία βομβητών ζωνών ασφαλείας σε όλα τα καθίσματα, αλλά και τη σωστή λειτουργία ενός συστήματος που ειδοποιεί τον οδηγό, όταν η ταχύτητα του αυτοκινήτου ξεπεράσει ένα προεπιλεγμένο από αυτόν όριο.

Τιμή-εξοπλισμός-συμπέρασμα
Στο ταμείο λοιπόν, έχουμε να κάνουμε με μια πρόταση που καλύπτει πλήρως τις ανάγκες μια μικρής ή πιο μεγάλης οικογένειας. Ειδικά από τη στιγμή που η τιμή εκκίνησης του 4θυρου Aveo με τον 1.3 diesel με απόσυρση και έκπτωση διαμορφώνεται στα 12.940 ευρώ. Τιμή ιδιαίτερα καλή, αν πέρα από τους χώρους, την απόδοση του μικρού μεν (σε κυβικά), αλλά δυνατού δε και οικονομικού πετρελαιοκινητήρα συνυπολογιστεί και το καλό επίπεδο εξοπλισμού. Συγκριμένα, στην έκδοση LT, το Aveo 1,3 4d εξοπλίζεται μεταξύ άλλων με 6 αερόσακους, ESP, air condition, cruise control, ηλεκτρικά παράθυρα μπροστά, κεντρικό κλείδωμα και ηχοσύστημα mp3 με χειριστήρια στο τιμόνι.
 
Διαβάστε εδώ τη δοκιμή του βενζινοκίνητου Chevrolet Aveo 1.4 5d


EPILEGONTAS LEASING
NEXEN VS CONTINENTAL