3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Έτοιμο και το 5θυρο Citigo που θα δούμε στην αγορά μέσα στο 2012.
Iδού και το 5θυρο Skoda Citigo
(31/1/2012)
Στο σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης στις αρχές Μαρτίου θα πραγματοποιήσει το επίσημο ντεμπούτο της η 5θυρη έκδοση αμαξώματος του Citigo, του νέου μίνι μοντέλου της Skoda.
Το Citigo έχει σχεδίαση που φέρνει στην κατηγορία των μίνι τα μοτίβα που διακρίνουν κάθε σύγχρονο Skoda.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Έτσι αποκαλεί η Skoda τη σχεδιαστική προσέγγιση που ακολουθεί το Citigo. Χαρακτηριστικά είναι τα μπροστινά φώτα που πλαισιώνονται από έναν ευμεγέθη προφυλακτήρα, ο οποίος καταλήγει σε μία πιο σουλουπωμένη εκδοχή της μάσκας της Skoda. Εξίσου χαρακτηριστική για Skoda είναι και η σχεδίαση του πίσω μέρους, με καθαρές γραμμές στα φώτα και ένα πιο απλοϊκό μοτίβο από αυτό του up! και του Mii που φανερώνει ότι τα φώτα δεν είναι μέρος της πίσω πόρτας, αλλά του αμαξώματος. Με μήκος 3,56 μέτρα και πλάτος 1,64 μέτρα, η συμπαγής αισθητική του Citigo τονίζεται από το μεγάλο μεταξόνιο των 2,42 μέτρων που εξωθεί στα άκρα τους τροχούς και αναδεικνύει την προσπάθεια για βέλτιστη αξιοποίηση του εσωτερικού.Πρωτοποριακή ασφάλεια
Μαζί με το ABS, τους πλευρικούς (θώρακος – κεφαλής) αερόσακους και τη βάση καθισμάτων Isofix, το Skoda Citigo θα διατίθεται προαιρετικά με ESP σε συνδυασμό με το καινοτόμο σύστημα City Safe Drive. Αυτό λειτουργεί σε ταχύτητες μέχρι 30 χλμ./ώρα και μπορεί μέχρι και να φρενάρει τελείως το όχημα, αν ο οδηγός δεν πατήσει έγκαιρα φρένο και κριθεί ότι επίκειται σύγκρουση. Το σύστημα City Safe Drive φροντίζει μέχρι και να φρενάρει τελείως το όχημα σε ταχύτητες μέχρι 30 χλμ./ώρα.
Με έμφαση στην οικονομία
Το νέο Skoda Citigo, όπως και τα Mii και up! επωφελούνται μιας νέας γενιάς 3κύλινδρων κινητήρων 1 λίτρου, που στόχο έχουν την ικανή δύναμη, αλλά, κυρίως, την οικονομία. Όσον αφορά στο βενζινοκίνητο μοτέρ, έρχεται με δύο εκδόσεις 60 και 75 ίππων, που καλύπτουν τις προδιαγραφές ρύπων Euro 5, ενώ και οι δύο δεν εκπέμπουν πάνω από 97 γρ./χλμ. CO2, εφόσον εξοπλίζονται με το πακέτο Green Tec (Start&Stop, ανάκτηση της ενέργειας κατά το φρενάρισμα αλλά και ελαστικά με χαμηλή αντίσταση κύλισης). Έτσι, η μέση κατανάλωση δεν ξεπερνά τα 4,2 και 4,3 λτ./100 χλμ. αντίστοιχα, μία τιμή που φτάνει τα 4,5 και 4,7 λτ./χλμ. αντίστοιχα για κάθε ιπποδύναμη, χωρίς το πακέτο Green Tec. Αυτό συνεπάγεται ένα ιδιαίτερα μεγάλο range, αν αναλογιστεί κανείς ότι το Citigo χωράει 35 λίτρα βενζίνης. Λίγο αργότερα, το Citigo θα αρχίσει να διατίθεται και με κινητήρα που καίει φυσικό αέριο και δε μολύνει με περισσότερα από 79 γρ./χλμ. CO2 την ατμόσφαιρα. Οι βενζινοκίνητες εκδόσεις του μοντέλου εφοδιάζονται με χειροκίνητο 5άρι ή αυτοματοποιημένο κιβώτιο, με το τελευταίο να λανσάρεται λίγο αργότερα μέσα στη χρονιά (2012).