3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Το αυτόματο κιβώτιο TCT είναι το πρώτο με διπλό συμπλέκτη στην ιστορία της Alfa Romeo.
Οδηγούμε την Alfa Romeo Giulietta 2,0 JTDM-2 TCT
(10/2/2012)
Ο συνδυασμός του κιβωτίου διπλού συμπλέκτη με τον κορυφαίο 2λιτρο diesel της Alfa Romeo Giulietta, προσφέρει δύναμη και επιδόσεις με παράλληλα κορυφαία οικονομία κίνησης.
Πλούσια αποθέματα ροπής σε όλο το φάσμα λειτουργίας του εμφανίζει ο 2λιτρος diesel της Giulietta, προσφέροντας και χαμηλή κατανάλωση καυσίμου.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
«Μεστό» μοτέρ με πολύ καλή οικονομίαΟ δίλιτρος Multijet πετρελαιοκινητήρας της Giulietta κερδίζει αμέσως τις εντυπώσεις με την μεστή του δύναμη, την πολύ καλή του απόδοση έως και σχεδόν τις 5.000 στροφές και παράλληλα, την πολιτισμένη λειτουργία του. Μπορεί, σε σχέση με τον 1.400άρη MultiAir βενζινοκινητήρα, να του λείπει εκείνη η εκρηκτικότητα που θα του έδινε μια σπορ χροιά – κάτι ιδιαίτερα ορατό στην οδήγηση στην πίστα, όμως τελικά αυτό που εκτιμάται ιδιαίτερα είναι η άπλετη διαθέσιμη ροπή (350 Nm από τις 1.750 σ.α.λ. με την επιλογή Dynamic στο σύστημα Alfa D.N.A.) ανεξαρτήτως της σχέσης που έχει επιλεγεί στο κιβώτιο Alfa TCT. Το τελευταίο, διακρίνεται για τα πολύ γρήγορα ανεβάσματά του στη χειροκίνητη λειτουργία, που συμβάλλουν στην παροχή γρήγορων επιδόσεων, παρότι δυσανασχετεί λίγο στο κατέβασμα και με ρυθμούς πίστας. Στην αυτόματη λειτουργία του από την άλλη και με το «Normal» στο Alfa D.N.A., η γενικότερη συμπεριφορά του έχει να κάνει με τη συμβολή στην περαιτέρω μείωση της κατανάλωσης. Κάπως έτσι λοιπόν, η Giulietta TCT JTDM-2 κατάφερε να μας δείξει στην πίστα σχεδόν μια διαφορά 3 λίτρων κατανάλωσης καυσίμου ανά 100 χλμ. σε σχέση με τη βενζινοκίνητη TCT MultiAir, κερδίζοντας τις εντυπώσεις στον τομέα της οικονομίας.
info: Η Alfa Romeo Giulietta 2,0 JTDM-2 TCT διατίθεται ήδη στην ελληνική αγορά με τιμή 30.200 ευρώ (28.800 ευρώ με έκπτωση) στην πλούσια εξοπλιστική έκδοση Distinctive.