ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Το αυτόματο κιβώτιο TCT είναι το πρώτο με διπλό συμπλέκτη στην ιστορία της Alfa Romeo.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το αυτόματο κιβώτιο TCT είναι το πρώτο με διπλό συμπλέκτη στην ιστορία της Alfa Romeo.

Οδηγούμε την Alfa Romeo Giulietta 2,0 JTDM-2 TCT

(10/2/2012)

Ο συνδυασμός του κιβωτίου διπλού συμπλέκτη με τον κορυφαίο 2λιτρο diesel της Alfa Romeo Giulietta, προσφέρει δύναμη και επιδόσεις με παράλληλα κορυφαία οικονομία κίνησης.

Το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη TCT της Alfa Romeo, το γνωρίσαμε στη μικρότερη MiTo πριν από σχεδόν ενάμιση χρόνο. Και από τον περασμένο Οκτώβριο, η μικρομεσαία Giulietta είναι το δεύτερο μοντέλο της Alfa που προσφέρει το κιβώτιο αυτό για τη βενζινοκίνητη 1,4 MultiAir των 170 ίππων, αλλά και τον ισχυρότερο 2λιτρο diesel αντίστοιχης ισχύος. Την τελευταία αυτή επιλογή, είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε στην ιδιόκτητη πίστα του Fiat Group στο Μπαλόκο της Βόρειας Ιταλίας, από όπου σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας.

Πλούσια αποθέματα ροπής σε όλο το φάσμα λειτουργίας του εμφανίζει ο 2λιτρος diesel της Giulietta, προσφέροντας και χαμηλή κατανάλωση καυσίμου.

Πλούσια αποθέματα ροπής σε όλο το φάσμα λειτουργίας του εμφανίζει ο 2λιτρος diesel της Giulietta, προσφέροντας και χαμηλή κατανάλωση καυσίμου.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

«Μεστό» μοτέρ με πολύ καλή οικονομία
Ο δίλιτρος Multijet πετρελαιοκινητήρας της Giulietta κερδίζει αμέσως τις εντυπώσεις με την μεστή του δύναμη, την πολύ καλή του απόδοση έως και σχεδόν τις 5.000 στροφές και παράλληλα, την πολιτισμένη λειτουργία του. Μπορεί, σε σχέση με τον 1.400άρη MultiAir βενζινοκινητήρα, να του λείπει εκείνη η εκρηκτικότητα που θα του έδινε μια σπορ χροιά – κάτι ιδιαίτερα ορατό στην οδήγηση στην πίστα, όμως τελικά αυτό που εκτιμάται ιδιαίτερα είναι η άπλετη διαθέσιμη ροπή (350 Nm από τις 1.750 σ.α.λ. με την επιλογή Dynamic στο σύστημα Alfa D.N.A.) ανεξαρτήτως της σχέσης που έχει επιλεγεί στο κιβώτιο Alfa TCT. Το τελευταίο, διακρίνεται για τα πολύ γρήγορα ανεβάσματά του στη χειροκίνητη λειτουργία, που συμβάλλουν στην παροχή γρήγορων επιδόσεων, παρότι δυσανασχετεί λίγο στο κατέβασμα και με ρυθμούς πίστας. Στην αυτόματη λειτουργία του από την άλλη και με το «Normal» στο Alfa D.N.A., η γενικότερη συμπεριφορά του έχει να κάνει με τη συμβολή στην περαιτέρω μείωση της κατανάλωσης. Κάπως έτσι λοιπόν, η Giulietta TCT JTDM-2 κατάφερε να μας δείξει στην πίστα σχεδόν μια διαφορά 3 λίτρων κατανάλωσης καυσίμου ανά 100 χλμ. σε σχέση με τη βενζινοκίνητη TCT MultiAir, κερδίζοντας τις εντυπώσεις στον τομέα της οικονομίας.

info: Η Alfa Romeo Giulietta 2,0 JTDM-2 TCT διατίθεται ήδη στην ελληνική αγορά με τιμή 30.200 ευρώ (28.800 ευρώ με έκπτωση) στην πλούσια εξοπλιστική έκδοση Distinctive.
ford
NEXEN ENDIAFERON