Τι προτιμάτε; Xαμηλή κατανάλωση ή υψηλή ιπποδύναμη;
Στην εποχή της χαμηλής κατανάλωσης, εντυπωσιάζεστε από την υψηλή ιπποδύναμη;
(21/2/2012)
΅Όταν κάτι ακούγεται πολύ καλό για να είναι αληθινό, συνήθως δεν είναι. Τόσο καιρό όμως μας έλειπε το μέτρο σύγκρισης. Τώρα που μας καίει περισσότερο η κατανάλωση, μάθαμε να μη μας ενδιαφέρει και τόσο η ιπποδύναμη;
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Και αυτό το μάθαμε με τον δύσκολο τρόπο. Γιατί παρά τα νούμερα που ανακοίνωναν οι κατασκευαστές, σίγουρα δε μέτρησαν πόσο καίει το αυτοκίνητο όταν δουλεύει νεκρά-πρώτη για 2 ώρες τη μέρα καλύπτοντας 6 χιλιόμετρα. Και με αυτή τη χρήση, το βαρύ πόδι, το συχνό σταμάτα-ξεκίνα και τις αποστάσεις που κάνει κρύο το αυτοκίνητο, την πιάσαμε την κατανάλωση του δυομισάλιτρου κινητήρα. Και μάθαμε. Ή όχι;Γιατί αλήθεια είναι πως μέχρι να απελευθερωθεί το ντίζελ δεν υπήρχε μέτρο σύγκρισης. Δεν είχαμε καταλάβει τόσο καιρό γιατί τα ταξί ας πούμε είναι όλα ντίζελ. Και όχι, δεν είναι μόνο η μακροβιότητα του κινητήρα και τα αραιά σέρβις. Είναι η κατανάλωση.
Η πραγματική κατανάλωση, γιατί το ντίζελ, σε αντίθεση με τη βενζίνη, πετυχαίνει τα νούμερα που ανακοινώνουν οι κατασκευαστές ακόμη και στις δικές μας συνθήκες οδήγησης. Αν λέει 4,8 λτ./100 στην πόλη, θα κάνει το πολύ πέντε. Όχι να λέει 8,1 λτ./100 και να κάνει δώδεκα.
Όμως καλομάθαμε στα πολλά άλογα. Μάθαμε να λέμε πως ένα μεσαίο οικογενειακό με των 1.300 κιλών δεν αρκείται στα 100 άλογα και θέλει άλλα 60 για να «τραβήξει» ή να «προσπεράσει». Σαφώς είναι γλυκιά η ιπποδύναμη, αλλά δεν είναι το παν. Δεν είναι καν αυτή που κάνει γρήγορο προσπέρασμα, ή που ανεβάζει το αυτοκίνητο φορτωμένο στην ανηφόρα για το χωριό.
Η χαμηλότερη κατανάλωση του ντίζελ ίσως να έρχεται με το «τίμημα» της χαμηλότερης ιπποδύναμης, όμως θα έπρεπε μέχρι τώρα να είχαμε καταλάβει πως εκτός και αν θέλουμε κάτι ιδιαίτερα σπορ, ή κάτι με πολύ ψηλή τελική ταχύτητα, η ιπποδύναμη δεν προσφέρει πολλά. Η ροπή τα κάνει όλα. Και οι ντίζελ έχουν πάντα περισσότερη ροπή από τους βενζινοκινητήρες.
Υπάρχει λοιπόν δίλημμα; Σήμερα που η κατανάλωση μετράει περισσότερο από ποτέ, σταματάτε ακόμη και σκέφτεστε την ιπποδύναμη; Θωρείτε συμβιβασμό να προτιμήσετε ένα αυτοκίνητο με χαμηλότερη κατανάλωση;
Και το ντίζελ; Σας άλλαξε καθόλου τον τρόπο σκέψης; Είδατε πόσο πιο οικονομικά μπορείτε να κινηθείτε; Ή μήπως σας έπεισε ακριβώς πως χαμηλή κατανάλωση και υψηλή ισχύς δεν πάνε μαζί;
Και τελικά σας ενδιαφέρει ακόμη η ισχύς; Αν έχετε ροπή 3.000 κ.εκ. και κατανάλωση 1,2 λίτρων εσάς σας απασχολεί ακόμη η ιπποδύναμη;
Εντυπωσιαζόμαστε από την υψηλή αξιοπιστία.Το χαμηλό κόστος συντήρησης, την ευκολία χρήσης και τη διάρκεια στο χρόνο!
Η ιπποδύναμη ενός μοντέλου πάντα με εντυπωσιάζει και ιδιαίτερα όταν συνδυάζεται με τη χαμηλή κατανάλωση τώρα τελευταία στην εποχή μας σήμερα.
αλλο το μπιφτεκι και αλλο οι τηγανιτες πατατες.. για να εχεις επιδοση πρεπει να φας.... και κατα δευτερον ποιος πιστευει οτι οι τιμες καταναλωσης για τα μικρα ειναι οντως οι αληθινες, ενοοω σε κανονικες συνθηκες οδηγησης που και φορωμενο θα ειναι, και κλιματισμο θα εχεις πανω, και τα φαναρια της Κηφησιας... καλο και αγιο το κουβαδακι και πρακτικο μεσα στη πολη, ομως πιο ασφαλης νιωθω με τα αλογα της οκταβια και στις εθνικες και στις επαρχιακες οπου δεν εισαι αναγκασμενος να τρως στο τζαμι τα πετραδακια που σηκωνει ο καθε καραμπαμπας που βαρεθηκε να βαλει λασπωτηρες...ή το τρενακι που κανει ο καθενας που πηρε το αγροτικο να κρουζαρει με 40 χλμ
Δεν υπάρχει χαμηλή κατανάλωση και υψηλή ιπποδύναμη,και πιστεύω στην πράξη να το είδατε ΟΛΟΙ.Υπάρχει το έχω 200 άλογα όχημα δεν έχω να του βάλω καύσιμο και να το συντηρήσω,και πάω στην εθνική με 90χλμ. στο πρώτο ρεύμα και με περνάει το zastava,ναί ξαναβλέπω τέτοια στην πιάτσα, με 140 χλμ. και αναρωτιέμαι τι έκανα λάθος.Όσο για τα πετρελαιοκίνητα,είπαμε,στα λίγα κυβικά,αν οι μάρκες κατασκευαστών,πέρνουνε τις αντίστοιχες θέσεις σε αξιοπιστία στο tuv,όπως στα βενζινοκίνητα τους,τότε θα γελάσει κάθε πικραμένο χείλη.Υπομονή και θα δείτε ΟΛΟΙ.Και να δω τι θα λένε μερικοί,που λένε ψέματα λόγω του ότι ζούνε από τις αναξιόπιστες μάρκες οχημάτων.
Φίλε orest σε καταλαβαίνω απόλυτα. Κι εγώ έχω μια BMW 318 Is, αμάξι που τα ευχαριστιέμαι εδώ και αρκετά χρόνια. Δεν έχει νόημα όμως να το πουλήσω τώρα, αφού δεν μπορώ να πάρω άλλο. Σε τρία-τέσσερα χρόνια, που θα υπάρξουν μεταχειρισμένα και λογικά θα πέσουν κι οι τιμές θα προσανατολιστώ κι εγώ σε ροπάτο ντίζελ με όσο το δυνατόν (όσο μου επιτρέπουν τα τότε οικονομικά μου δηλαδή), μεγαλύτερη ιπποδύναμη και ροπή. Κακά τα ψέματα το ντίζελ από ένα σημείο και μετά θα γίνει μονόδρομος. Τουλάχιστον μέχρι την έλευση εναλλακτικών καυσίμων. Κι όλα αυτά φυσικά, αν έχω ακόμα δουλειά, αν δεν έχει πάει ο μισθός στα Τάρταρα κι αν υπάρχει ακόμα Ελλάδα.....
Καλά τα άλογα και τα γκάζια αλλά στην εποχή που ένα 1.4 ατμοσφαιρικό δυσκολευόμαστε να φουλάρουμε, τα υπόλοιπα δυστυχώς περιττεύουν....
ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΙΣΤΕΥΩ Η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΠΛΕΟΝ!!!ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΕΣΤ ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΤΑ DIESEL ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΚΑΙΝΕ ΕΧΟΥΝ ΡΟΠΗ ΚΑΙ ΣΤΑ ΛΙΓΑ ΚΥΒΙΚΑ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΔΗΛΑΔΗ!!!!ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΝΑ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΕΙς ΠΟΥ ΤΑ ΒΡΙΣΚΕΙΣ?ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΟΧΟς ΕΝΟΣ OKTAVIA GT ΩΡΑΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΡΟΠΗ!ΑΠΛΑ ΤΩΡΑ ΤΟ ΠΑΝΤΡΕΥΤΗΚΑ ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΛΥΠΑΜΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΟΥΛΗΣΩ ΜΕ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΙΑΝΕΙ.ΑΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑΠΑΡΩ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΠΡΙΝ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΙΣΩς ΝΑ ΕΙΧΑ ΑΛΛΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ!!!!
Κάποτε που η βενζίνη ήταν φτηνή και που είχαμε χρήματα γουστάραμε τα πολλά άλλογα τα πολλά κυβικά κοκ. Σήμερα κάνουμε αμάν για να συντηρησουμε ένα μικρομεσαίο. Διλημμα δεν υπάρχει γιατι δεν υπάρχουν λεφτα για αντικατάσταση αυτοκινήτου. Σε κάθε περίπτωση αυτό που μετρά σήμερα είναι η χαμηλή κατανάλωση και η ροπή και οχι τα άλογα ούτε τα γαιδούρια
Και δύναμη και οικονομία!Turbo-diesel FTW!
Η εποχή των υψηλών ιπποδυνάμεων και του 0-100 έχει περάσει. Με βενζίνη 1.8 ευρώ/λίτρο η χαμηλή κατανάλωση είναι ο στόχος.