ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Η αισθητική του Insignia ήταν εξ αρχής ένας από τους παράγοντες που το έκανε ελκυστικό στο αγοραστικό κοινό.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η αισθητική του Insignia ήταν εξ αρχής ένας από τους παράγοντες που το έκανε ελκυστικό στο αγοραστικό κοινό.

Οδηγούμε το Insignia 2,0 CDTi BiTurbo

(21/2/2012)

Mε δύο τούρμπο στη σειρά και diesel εξελίξεις, το Βiturbo Insignia πώς να μη το εκτιμήσεις; Έχει τεχνολογία τρανταχτή μα και ροπή φευγάτη, όταν προσφάτως οδηγήσαμε πάθαμε αυτό το κάτι!

Το Insignia αποτελεί μοντέλο-σταθμό για την Opel, όχι μόνο γιατί έφερε τη σχεδιαστική (επ)ανάσταση στην γερμανική φίρμα του 2008 όταν και πρωτοπαρουσιάστηκε, αλλά γιατί έγινε το μεσαίο αυτοκίνητο της φίρμας για το οποίο εξελίχθηκαν πολλές τεχνολογικές καινοτομίες, οι οποίες αργότερα μεταφέρθηκαν και στα υπόλοιπα μοντέλα. Με περίπου 500.000 πωλήσεις στη μέχρι σήμερα πορεία του το Insignia έχει γίνει ένα από τα αγαπημένα μεσαία αυτοκίνητα του αγοραστικού κοινού, τόσο σε 4/5θυρη, όσο και station wagon έκδοση (Tourer). Και πώς να μην γίνει, aφού πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο μεσαίο μοντέλο με κομψή σχεδίαση, όλες τις απαραίτητες ανέσεις, από πλευράς χώρων, ασφάλειας και εξοπλισμού, με υψηλή τεχνολογία και ευρεία γκάμα κινητήρων και εκδόσεων που προσφέρουν επιδόσεις και οικονομία; Σήμερα η Opel λανσάρει το Opel Insignia BiTurbo με έναν νέο εντυπωσιακό και επαναστατικό πετρελαιοκινήρα με δύο τούρμπο.

Καμία αλλαγή στο κομψό σχεδιαστικά και άρτιο ποιοτικά εσωτερικό του Opel Insignia

Καμία αλλαγή στο κομψό σχεδιαστικά και άρτιο ποιοτικά εσωτερικό του Opel Insignia

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Το τεχνολογικό ατού του 4-κύλινδρου common rail diesel είναι ένα σύστημα σειριακής υπερσυμπίεσης 2 σταδίων. Ο νέος κινητήρας των 195 ίππων και των 400 Nm από τις 1.750-2.500 σ.α.λ. συνδυάζεται προαιρετικά με το γνωστό σύστημα τετρακίνησης AWD (all-wheel drive) και το σύστημα Start/Stop. Το Insignia 2,0 BiTurbo CDTI είναι ήδη διαθέσιμο στην ελληνική αγορά με όλους τους τύπους αμαξωμάτων, ενώ η τιμή του θα ξεκινάει από 34.900 ευρώ. Εκτός όμως από τον νέο κινητήρα, υπάρχουν περισσότερες καινοτομίες στην οικογένεια Opel Insignia. Όλες οι εκδόσεις AWD μπορούν τώρα να παραγγέλνονται με πλαίσιο SuperSport, που φέρει την εμπρός ανάρτηση του Insignia OPC με γόνατα υψηλών επιδόσεων (HiPerStrut). Έτσι η οδική συμπεριφορά αποκτά ακόμα πιο σπορ χαρακτήρα. Επιπλέον, νέα συστήματα υποστήριξης οδηγού βασισμένα σε ραντάρ αυξάνουν την ενεργητική ασφάλεια του Insignia.
Autotriti.gr
Mototriti.gr