3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Ένα από τα μεγάλο όμως ατού είναι η οικονομία καυσίμου που προσφέρει.
Δοκιμή διαρκείας: Mitsubishi ASX 1,6
(30/3/2012)
Το δικίνητο ASX 1,6 μας ενθουσιάζει κάθε μέρα με την οικονομία καυσίμου, που προσφέρει, χωρίς φυσικά να περιορίζονται μόνο σε αυτή τα πλεονεκτήματά του.
Γεροδεμένο και καλοφινιρισμένο το εσωτερικό του Mitsubishi ASX.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Ένα από τα μεγάλο όμως ατού είναι η οικονομία καυσίμου που προσφέρει, κόντρα στην αντίληψη πως τα οχήματα της κατηγορίας, έχουν τσιμπημένη κατανάλωση. Στην καθημερινή οδήγηση η κατανάλωση δεν ξεπερνά τα 6,5-,7,2 λτ./100 χλμ., ενώ με λίγη προσπάθεια η κατανάλωση μπορεί να κυμανθεί και κοντά στα 5 λτ./100 χλμ.!Αυτή τη στιγμή στο ψηφιακό οδόμετρο του αυτοκινήτου εμφανίζονται 3.088 χλμ., που σημαίνει ότι από την στιγμή που το παραλάβαμε σχεδόν καινούργιο (είχε 500 χλμ.) έχουμε κάνει πίσω από το τιμόνι του περί τα 2.600 χλμ. σε λιγότερο από δύο μήνες!Στην καθημερινότητα
Ο 1,6 κινητήρας -με μεταβλητό χρονισμό ΜΙVEC- αποδίδει 117 ίππους και όντας ιδιαίτερα ελαστικός κινεί με ευκολία το αμάξωμα. Το μόνο που ίσως μπορεί να του προσάψει κανείς είναι ο αυξημένος θόρυβος στις υψηλές στροφές. Είναι όμως καλύτερο να το «δουλεύεις» στις χαμηλομεσαίες στροφές, που είναι πιο πολιτισμένος, αλλά και οικονομικός. Στο δρόμο το ASX, είναι άνετο μέσω τη μαλακής ανάρτησης και ασφαλές ακόμα και στο όριο της πρόσφυσης του. Οι κλίσεις στις στροφές είναι αυξημένες, όπως και κάποιες περιττές κινήσεις του αμαξώματος.Η απουσία τετρακίνησης δε μας επιτρέπει να μπούμε σε γερές περιπέτειες με λάσπες και χιόνια, αλλά ακόμα και έτσι μπορούμε να πατήσουμε χώμα με ευκολία και άνεση.
Eσωτερικό - Χώροι
Στο θάλαμο των επιβατών η εικόνα είναι ευχάριστη. Τα πλαστικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι γεροδεμένα και δείχνουν ανθεκτικά στο πέρασμα του χρόνου. Από τον εξοπλισμό του αυτοκινήτου δε λείπει τίποτα, τόσο σε ό,τι αφορά στην άνεση, όσο και στην ασφάλεια. Το μοντέλο που μας παραχωρήθηκε δε διαθέτει την μεγάλη πανοραμική γυάλινη οροφή, η οποία είναι ένα στοιχείο που θα επιλέγαμε αν αγοράζαμε το μοντέλο. Στο εσωτερικό φυσικά δεν παρατηρείται κανένας τριγμός (αλίμονο με μόλις 3.088 χλμ.), αλλά και το μοντέλο που είχαμε παλαιότερα για πολλές χιλιάδες χλμ. ήταν το ίδιο συμπαγές και καλοφτιαγμένο.
Στο πέρασμα του χρόνου
Το 1.600άρι μοτέρ είναι ακόμα στη διαδικασία «στρωσίματος».
Ο κινητήρας είναι ιδιαίτερα φειδωλός στην κατανάλωση καυσίμου.
Κανένα πρόβλημα με τα μηχανικά του μέρη δεν έχει εμφανίσει το ASX.
¶νεση
Κατανάλωση
Χώροι
Σχεδίαση
Ποιότητα κύλισης
Ευκολία και φιλικότητα στην οδήγηση
Τεχνητή αίσθηση τιμονιού
Αποτελεσματικότητα φρένων
Θόρυβος κινητήρα