ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Η έκδοση 2012 του Ράλλυ Αργεντινής, διεξήχθη πράγματι σε συνθήκες ψύχους (θερμοκρασίες μεταξύ 5° και 15° C).

Η έκδοση 2012 του Ράλλυ Αργεντινής, διεξήχθη πράγματι σε συνθήκες ψύχους (θερμοκρασίες μεταξύ 5° και 15° C).

H Michelin στο Ράλλυ Αργεντινής

(4/5/2012)

Ελαστικά μαλακά αριστερά και σκληρά δεξιά, ή διασταυρούμενα, τα ελαστικά της MICHELIN εμφανίζονται μεταξύ των πρωταγωνιστών του Philips Ράλλυ Αργεντινής 2012 !

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Οι λεπτές στρατηγικές του Philips Ράλλυ Αργεντινής 2012.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Η επιλογή των ελαστικών υπολογίστηκε προσεκτικά, και μάλιστα από τον Sébastien LOEB (CITROEN DS3 WRC / MICHELIN), τον νικητή του αγώνα : « Σε αντίθεση με τους αντιπάλους μου που εξόπλισαν τα οχήματά τους με μαλακά ελαστικά, διεκδίκησα τη σούπερ ειδική της Πέμπτης βράδυ εφοδιασμένος με σκληρά MICHELIN. Πήρα αυτή την απόφαση για να διαφυλάξω τα μόλις δέκα μαλακά MICHELIN που διέθετα. Αυτό μου κόστισε δέκα δευτερόλεπτα, αλλά οι πολύ δύσκολες συνθήκες αγώνα των επόμενων ημερών, απέδειξαν ότι η απόφασή μου ήταν η σωστή ». Συνεχίζει : « Αξιοποίησα πλήρως το δυναμικό της CITROEN DS3 WRC μου σε ένα πεδίο αγώνα με πολύ επισφαλή πρόσφυση χάρη στο γάντζωμα των ελαστικών μου MICHELIN ».

Η έκδοση 2012 του Ράλλυ Αργεντινής, διεξήχθη πράγματι σε συνθήκες ψύχους (θερμοκρασίες μεταξύ 5° και 15° C), σε υγρό έδαφος και με ορατότητα μειωμένη από την ομίχλη. Χειμερινές συνθήκες, που απαιτούν την χρήση μαλακών ελαστικών. Οι πιλότοι, επομένως, κατέφυγαν στα «εναλλακτικά» ελαστικά MICHELIN LATITUDE Cross S1, διαμορφώνοντας την επιλογή τους έτσι ώστε να διαχειριστούν το γεγονός ότι διέθεταν μόνο 10 ελαστικά.

Εάν οι συνθήκες αγώνα απαιτούσαν την χρήση των μαλακών MICHELIN, η εισαγωγή από τους διοργανωτές μακρών ειδικών διαδρομών (μεγαλύτερων από 50 Km) υπέβαλε σε πολύ σκληρή δοκιμασία την αντοχή των ελαστικών αυτών.

Ο Jacques MORELLI, υπεύθυνος MICHELIN για τα ράλλυ, παρακολούθησε από κοντά τη συμπεριφορά των MICHELIN LATITUDE Cross S1 : « Η πραγματοποίηση με μαλακές γόμες ειδικών διαδρομών μεγαλύτερων από 50 Km είναι μια φοβερή πρόκληση, γιΆ αυτό, το ελαστικό που είχε αρχικά υποδειχθεί γιΆ αυτόν τον αγώνα ήταν το MICHELIN LATITUDE Cross H1. Η θερμοκρασία της ατμόσφαιρας και η υγρασία στο έδαφος ήταν οι παράγοντες που αιτιολόγησαν την χρήση των μαλακών MICHELIN. Αν όμως έκανε κρύο για τους θεατές, τα ελαστικά ήταν πολύ ζεστά ! Η στεγνή και βραχώδης χάραξη υπήρξε σκληρή με τα ελαστικά τα οποία, στην επιστροφή της διαδρομής του μαχητή εμφάνισαν κάποιες ουλές. Ωστόσο, ο βαθμός φθοράς τους ήταν αποδεκτός και οι επιδόσεις ήταν συνεπείς στο ραντεβού. Οι συνεργάτες μας εξέφρασαν την ικανοποίησή τους για τις ιδιότητες του LATITUDE Cross και για την ορθότητα των συμβουλών που έδωσαν οι τεχνικοί μας στις ομάδες ».

Να υπενθυμίσουμε ότι για το Philips Ράλλυ Αργεντινής 2012 οι πιλότοι διέθεταν :
- 40 ελαστικά MICHELIN LATITUDE Cross H1
- 10 ελαστικά MICHELIN LATITUDE Cross S1

Μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν 5 ελαστικά X 7 αλλαγές + 5 για το « shakedown » = 40 ελαστικά, κάνοντας συνδυασμούς με τους δύο τύπους ελαστικών.

Η επόμενη διοργάνωση της σαιζόν 2012 θα διεξαχθεί στην βραχώδη χάραξη του Ράλλυ Ακρόπολις, από τις 25 έως τις 27 Μαΐου. Οι αγωνιζόμενοι στο ράλλυ θα είναι εξοπλισμένοι με ελαστικά MICHELIN LATITUDE Cross H1.
Autotriti.gr
CAR LEASE