Τιμές με Leasing
Επαγγελματικά
Πως ακούγεται μία Alfa Romeo, πισωκίνητη και «made in Japan»;

Πως ακούγεται μία Alfa Romeo, πισωκίνητη και «made in Japan»;

(23/5/2012)

Η είδηση είναι πως η Alfa Romeo θα μοιραστεί την εξέλιξη της επόμενης Spider με τη Mazda και την επόμενη γενιά του MX-5. Που σημαίνει πίσω κίνηση, και κατασκευή στην Ιαπωνία. Αν δεν είναι αυτό «μΆένα σμπάρο δυό τρυγόνια», τότε τι;

Τα περί κόστους εξέλιξης ενός αυτοκινήτου τα

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

έχουμε πει. Όπως και με τα μίνι μοντέλα που θέλουν πολλές πωλήσεις για ναμετατραπεί η επένδυση σε κέρδος, σε ειδικά αυτοκίνητα μικρότερης παραγωγής, τανούμερα δυσκολεύουν ακόμη περισσότερο. 

Θα έλεγε κανείς πως αφού η Mazda έχεικαθιερωθεί, γιατί έχει ανάγκη την Alfa Romeo για να φτιάξει το επόμενο MX-5; Οι λόγοιείναι πολλοί. Από τη μία η Mazda έχει απομακρυνθεί απότην Ford και δεν έχει πρόσβαση σε τεχνολογίες με μικρό κόστος. Αν και αυτό δενεπηρεάζει το MX-5 συγκεκριμένα, την επηρεάζει σίγουρα συνολικά. 

Συγχρόνως το MX-5 στην επόμενη γενιάτου, και με το τέλος της παραγωγής του εκπληκτικού, αλλά πλέον εκτόςπραγματικότητας RX-8, θα έμενε χωρίς άλλο μοντέλο με το οποίο θα μπορούσε να μοιραστεί τοδάπεδό του ώστε να γίνει μια οικονομία κλίμακας. 

Από την άλλη η Alfa Romeo αναζητάεδώ και καιρό μία πισωκίνητη πλατφόρμα. Το κόστος εξέλιξης μίας τέτοιαςπλατφόρμας από το μηδέν είναι τεράστιο, ειδικά αν αφορά μόνο ε ένα, ειδικόμοντέλο. Οι αμερικανοί εταίροι έχουν μεν πισωκίνητα δάπεδα, προορίζονται όμωςγια τεράστια αυτοκίνητα όπως τα Dodge Charger και Challenger. 

Είναι εμφανές πως από αυτή τη συνεργασίακανείς από τους δύο δε βγαίνει χαμένος. Ειδικά εφόσον τα δύο αυτοκίνητα που θαπροκύψουν δε θα έχουν καμία ομοιότητα. Και αυτό το διασφαλίζει η ιστορία τωνΙταλών, αφού έχουν δείξει πως μπορούν να κρατήσουν πρότζεκτ της ίδιας βάσηςτελείως ξεχωριστά μεταξύ τους, με κλασσικότερο παράδειγμα το Fiat (Grande) Punto και το Opel Corsa. Καμίασχέση. 

Ακόμη καλύτερα και για τους δύο, τα αυτοκίνηταθα παράγονται στο εργοστάσιο της Mazda στη Χιροσίμα τηςΙαπωνίας. Αυτό καλύπτει το κενό παραγωγής της Mazda και βγάζει από τομπελά του στησίματος μιας νέας μονάδας ειδικά για πισωκίνητα αυτοκίνητα την Alfa Romeo. 

Και αν ήταν το MX-5 το αυτοκίνητο που δεμπορούσε ποτέ κανείς να του πει όχι, μια πισωκίνητη Alfa Romeo δεν θαδυσκολευτεί να συγκινήσει. Ειδικά αν εκτός από το πάτωμα του επόμενου MX-5 έχει καιτους εκπληκτικούς ιταλικούς κινητήρες Twin Air με τούρμπο και υψηλή απόδοση.Κάτι που ίσως ευνοήσει και τη Mazda που αναζητά κάτι πιο δυνατό κάτω από το καπώτου MX-5. 

Το κρυφό κερασάκι όμως εδώ για τους Ιταλούςείναι το «Made in Japan». Το απόλυτο όπλο της Mazda που έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη όλων σεθέματα ποιότητας κατασκευής και αξιοπιστίας. Μπορεί λοιπόν το MX-5 να έχεικαθιερωθεί και να πουλάει μόνο στο άκουσμα του ονόματός του, μία Alfa Romeo Spider όμως,και με τις διάφορες υλοποιήσεις που έχει δει τις τελευταίες δεκαετίες, θέλεικάτι περισσότερο από απλά όμορφη σχεδίαση και κόκκινο χρώμα. Και οι λέξεις«πισωκίνητη» και «made in Japan» δε θα μπορούσαν να κάνουν περισσότερο καλό στην Alfa Romeo. 

Εσείς το βλέπετε έτσι; Ή βλέπετε κάτι αρνητικόσε αυτή τη συνεργασία; Θεωρείτε πως ένα ιταλικό αυτοκίνητο δε θα έπρεπε νασχετίζεται με ένα ιαπωνικό; Ακόμη και αν το δεύτερο είναι το ΜΧ-5; 

Ή μήπως αντίθετα βλέπετε μόνο θετικά; Πως σαςακούγεται μία Alfa Romeo που δεν είναι μόνο πισωκίνητη αλλά έχει καιτην σφραγίδα της Mazda και ειδικά το «Made in Japan» ως εχέγγυο αξιοπιστίας και κατασκευαστικής αρτιότητας; Τι λέτε;

Mercedes
NEES EKDOSEIS ID BUZZ