Πως ακούγεται μία Alfa Romeo, πισωκίνητη και «made in Japan»;
Η είδηση είναι πως η Alfa Romeo θα μοιραστεί την εξέλιξη της επόμενης Spider με τη Mazda και την επόμενη γενιά του MX-5. Που σημαίνει πίσω κίνηση, και κατασκευή στην Ιαπωνία. Αν δεν είναι αυτό «μΆένα σμπάρο δυό τρυγόνια», τότε τι;
Τα περί κόστους εξέλιξης ενός αυτοκινήτου ταέχουμε πει. Όπως και με τα μίνι μοντέλα που θέλουν πολλές πωλήσεις για ναμετατραπεί η επένδυση σε κέρδος, σε ειδικά αυτοκίνητα μικρότερης παραγωγής, τανούμερα δυσκολεύουν ακόμη περισσότερο.
Θα έλεγε κανείς πως αφού η Mazda έχεικαθιερωθεί, γιατί έχει ανάγκη την Alfa Romeo για να φτιάξει το επόμενο MX-5; Οι λόγοιείναι πολλοί. Από τη μία η Mazda έχει απομακρυνθεί απότην Ford και δεν έχει πρόσβαση σε τεχνολογίες με μικρό κόστος. Αν και αυτό δενεπηρεάζει το MX-5 συγκεκριμένα, την επηρεάζει σίγουρα συνολικά.
Συγχρόνως το MX-5 στην επόμενη γενιάτου, και με το τέλος της παραγωγής του εκπληκτικού, αλλά πλέον εκτόςπραγματικότητας RX-8, θα έμενε χωρίς άλλο μοντέλο με το οποίο θα μπορούσε να μοιραστεί τοδάπεδό του ώστε να γίνει μια οικονομία κλίμακας.
Από την άλλη η Alfa Romeo αναζητάεδώ και καιρό μία πισωκίνητη πλατφόρμα. Το κόστος εξέλιξης μίας τέτοιαςπλατφόρμας από το μηδέν είναι τεράστιο, ειδικά αν αφορά μόνο ε ένα, ειδικόμοντέλο. Οι αμερικανοί εταίροι έχουν μεν πισωκίνητα δάπεδα, προορίζονται όμωςγια τεράστια αυτοκίνητα όπως τα Dodge Charger και Challenger.
Είναι εμφανές πως από αυτή τη συνεργασίακανείς από τους δύο δε βγαίνει χαμένος. Ειδικά εφόσον τα δύο αυτοκίνητα που θαπροκύψουν δε θα έχουν καμία ομοιότητα. Και αυτό το διασφαλίζει η ιστορία τωνΙταλών, αφού έχουν δείξει πως μπορούν να κρατήσουν πρότζεκτ της ίδιας βάσηςτελείως ξεχωριστά μεταξύ τους, με κλασσικότερο παράδειγμα το Fiat (Grande) Punto και το Opel Corsa. Καμίασχέση.
Ακόμη καλύτερα και για τους δύο, τα αυτοκίνηταθα παράγονται στο εργοστάσιο της Mazda στη Χιροσίμα τηςΙαπωνίας. Αυτό καλύπτει το κενό παραγωγής της Mazda και βγάζει από τομπελά του στησίματος μιας νέας μονάδας ειδικά για πισωκίνητα αυτοκίνητα την Alfa Romeo.
Και αν ήταν το MX-5 το αυτοκίνητο που δεμπορούσε ποτέ κανείς να του πει όχι, μια πισωκίνητη Alfa Romeo δεν θαδυσκολευτεί να συγκινήσει. Ειδικά αν εκτός από το πάτωμα του επόμενου MX-5 έχει καιτους εκπληκτικούς ιταλικούς κινητήρες Twin Air με τούρμπο και υψηλή απόδοση.Κάτι που ίσως ευνοήσει και τη Mazda που αναζητά κάτι πιο δυνατό κάτω από το καπώτου MX-5.
Το κρυφό κερασάκι όμως εδώ για τους Ιταλούςείναι το «Made in Japan». Το απόλυτο όπλο της Mazda που έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη όλων σεθέματα ποιότητας κατασκευής και αξιοπιστίας. Μπορεί λοιπόν το MX-5 να έχεικαθιερωθεί και να πουλάει μόνο στο άκουσμα του ονόματός του, μία Alfa Romeo Spider όμως,και με τις διάφορες υλοποιήσεις που έχει δει τις τελευταίες δεκαετίες, θέλεικάτι περισσότερο από απλά όμορφη σχεδίαση και κόκκινο χρώμα. Και οι λέξεις«πισωκίνητη» και «made in Japan» δε θα μπορούσαν να κάνουν περισσότερο καλό στην Alfa Romeo.
Εσείς το βλέπετε έτσι; Ή βλέπετε κάτι αρνητικόσε αυτή τη συνεργασία; Θεωρείτε πως ένα ιταλικό αυτοκίνητο δε θα έπρεπε νασχετίζεται με ένα ιαπωνικό; Ακόμη και αν το δεύτερο είναι το ΜΧ-5;
Ή μήπως αντίθετα βλέπετε μόνο θετικά; Πως σαςακούγεται μία Alfa Romeo που δεν είναι μόνο πισωκίνητη αλλά έχει καιτην σφραγίδα της Mazda και ειδικά το «Made in Japan» ως εχέγγυο αξιοπιστίας και κατασκευαστικής αρτιότητας; Τι λέτε;
Πισωκίνητη Alfa Romeo.Επιτέλους .Προσοχή όμως , ο πραγματισμός, η σύνεση και η αξιοπιστία της άλλης καλής εταιρείας να μη βλάψουν τις ανυστερόβουλες ομορφιές , τα τρελλά γούστα και την νεανική καρδιά της Alfa .
Επιτέλους μια Alfa Romeo με κίνηση στο σωστό άξονα και ας φτιάχνεται και στην Ιαπωνία.
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ...2 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΧΟΥΝ 2 ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΠΡΩΣΟΠΙΚΟΤΗΤΕΣ ΤΩΡΑ ΘΑ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΑΠ Τ ΙΔΙΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ...ΟΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ALFISTI ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΥΣΑΝΑΣΧΕΤΟΥΝ...ΟΠΟΙΟΣ ΑΓΟΡΑΖΕΙ ΑΛΦΑ,ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΖΕΙ ΠΡΩΤΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ...ΑΛΛΑ ΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ KAI TO ΙΤΑΛΙΚΟ ΤΑΠΕΡΑΜΕΝΤΟ...ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΧΕΙ Η MAZDA ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΦΑ ΡΟΜΕΟ?
H Αλήθεια ειναι οτι και τις δυο τις σέβομαι σαν μάρκες και την Alfa Romeo και την Mazda αλλα ειμαι καχύποπτος διότι η τελευταία συνεργασία των ιταλών με Ιάπωνα κατασκευαστή ήταν πριν απο 30 χρόνια περίπου με την Nissan.Ενα απο τα αυτοκίνητα που προέκυψαν απο αυτην την συνεργασία ήταν το ARNA το οποίο οπως ειναι γνωστό δεν πούλησε πάρα πολλά κομμάτια και ειναι το πιο μισητό αμάξι των Alfisti σήμερα.Βέβαια περι ορέξεως κολοκυθόπιτα...
ΜΙΑ ALFA ROMEO ΤΗΝ ΑΓΟΡΑΖΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ. ΕΝΑ MADE IN JAPAN ΓΕΝΙΚΑ ΤΟ ΑΓΟΡΑΖΕΙΣ ΓΙΑ ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΗ, ΑΛΛΑ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΧΑΛΑΡΗ ΚΑΙ ΗΠΙΑ ΧΡΗΣΗ (ΟΙ ΛΙΓΟΣΤΕΣ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ ΣΥΝΗΘΩΣ ΑΦΟΡΟΥΝ ΠΙΟ ΕΙΔΙΚΑ ΜΟΝΤΕΛΑ). ΣΥΝΕΠΩΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΕΥΠΡΟΣΔΕΚΤΗ ΜΙΑ ALFA ΜΕ ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΗ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ, ΑΛΛΑ ΧΩΡΙΣ ΓΙΑΠΩΝΕΖΙΚΗ ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΙ ΔΙΑΤΗΡΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ. ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΣΥΝΔΥΑΣΤΟΥΝ ΟΛΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΚΤΟΞΕΥΘΕΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ.
έλεος πια το παράκαναν με τις συνεργασίες..συνεργασία από δω συνεργασία από εκεί.δεν συγχωνεύονται καλλίτερα όλες οι εταιρίες σε μια ΄μαμά΄ και η μια να ασχολείται με το κινητήρα η άλλη με το κιβώτιο και ούτω καθ εξής και έτσι να έχουμε μόνο ένα αυτοκίνητο σε κάθε κατηγορία ώστε να μη σπάμε το κεφάλι μας ποιο να διαλέξουμε!ελπίζω να μη δώ ποτέ μια συνεργασία μεταξύ bmw και mercedes, toyota και nissan, opel και vw (είναι σαν παναθηναϊκός και ολυμπιακός να γίνουν μια ομάδα, ποιο το ενδιαφέρον μετά) αλλά έτσι όπως το πάνε όλα είναι πιθανά!!!
Φανταστικά νέα!! Μια Alfa Romeo αξιόπιστη, και ένα τουρμπάτο Mazda!! Με πισωκίνητο πάτωμα στημένο από δύο κατασκευαστές που δίνουν ρέστα σε στήσιμο και οδηγική ευχαρίστηση!! Θα μπορεί να έχει και το ιδανικό ζύγισμα με πολύ καλή κατανομή βάρους χάρη στους 1.750 TBI και 1.4 Multiair 170ps. Και θα μπορεί να βάλει στο παιχνίδι της ιαπωνικής αγοράς και τα υπόλοιπα μοντέλα της Alfa Romeo με αξιώσεις. Και ίσως, μαζί με το 4C, να είναι η αρχή της αναγέννησης της πίσω κίνησης για την Alfa Romeo!!
Alfa romeo made in Hirosima... Ετοιμάζονται να δώσουν στον κόσμο μια γερή δόση ραδιενέργειας... πλάκα κάνω. Να δω και αυτό και τι στον κόσμο... Πόσο ακόμα θα ξεπέσει η Mazda... το βαρέλι τελικά δεν έχει πάτο.
Πισωκούνα ALFA ROMEO και τα μυαλά στα κάγκελα. Έχω μια AR 75 και δεν την αλλάζω για αυτόν ακριβώς το λόγο. Όχι ότι το πισωκίνητο MAZDA πάει πολύ πίσω,το αντίθετο,αλλά πολύ διαφορετικός ο πισωκίνητος Πατριάρχης. Αυτό περιμένουμε όοοολοι οι Alfisti,χρόνια τώρα. Γιατί,το επόμενο βήμα μετά από μια πισωκούνα ALFA ROMEO,είναι η FERRARI. Τα υπόλοιπα δεν μας απασχολούν. Οι Alfisti,και μόνο αυτοί,Ξέρουν. Είναι μυημένοι. Με χαρά,λοιπόν,η συνεργασία.
Ντροπη και για την Alfa και για τη Mazda.Τι εγιναν οι αξιες που οι δυο εταιρειες φαινοταν να λενε οτι κατεχουν?Θυσιαζονται ολα στο βωμο της εξοικονομησης χρηματος και φυσικα του κερδους.Κακη μερα για τους Alfisti.
Θα πρόκειται για το...τέλειο αυτοκίνητο!
Δεν υπήρξα ποτέ οπαδός της συγκεκριμένης φίρμας, λόγω χαμηλής αξιοπιστίας και ακριβού σέρβις, αλλά αν θαύμαζα κάτι σε αυτήν, είναι η διαφορετικότητα και η φινέτσα. Ελπίζω η συνεργασία με τους Ιάπωνες, πέρα από την σίγουρη βελτίωση της αξιοπιστίας, να μην έχει σαν αποτέλεσμα άλλο ένα άρτιο τεχνικά μεν, αλλά τυποποιημένο όσο αφορά την αισθητική, αυτοκίνητο.
Ηταν κάτι το αναμενώμενο σύμφωνα με τελευταίες δηλώσεις του Μαρκιόνε περί συνεργασιών στην Ασία.Είναι πολύ καλή συνεργασία και θα είναι σίγουρα το μοντέλα που θα κάνουν το απόλυτο τα επόμενα 8 χρόνια στην κατηγορία τους. Μπράβο και στους δύο για την επιλογή τους.
ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ...Η alfa romeo ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΙΤΑΛΙΔΑ...ΜΕ ΙΤΑΛΙΚΟ ΤΑΠΕΡΑΜΕΝΤΟ,ΙΤΑΛΙΚΟ ΣΤΥΛ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΡΔΙΑ...
Τα ευχάριστα είναι για το group fiat,για την mazda επειδή είναι μικρός κατασκευαστής είναι λύση ανάγκης.Μια πισωκίνητη alfa δίχως πολλά χρήματα στην εξέλιξη,το τέλειο για το group fiat,αλλά για την mazda τι θα ωφελήσει από θέμα τεχνογνωσίας,αξιοπιστίας,μακροπρόθεσμου κέρδους.Είδαμε και τα κατάλοιπα της συνεργασίας group gm-opel με group fiat,ειδικά στους πετρελαιοκινητήρες,για πολλά γέλια, και ας το παίζουνε κάποιοι ειδικοί εδώ στο autotriti,περί πετρελαιοκινητήρων από το εξωτερικό. Ας περιμένουμε πως θα εξελιχθεί ο συμβιβαστικός γάμος ανάγκης και όχι έρωτα.
Φοβερό νέο. Μια alfa που δεν θα χαλάει.
¶ντε με το καλό! να αποκτήσει περισσότερη αξιοπιστία η Alfa Romeo να χαρούμε κι εμείς για τη νέα Spider και το νέο Mazda MX-5. Είναι όντως μια πολύ καλή είδηση!
Με το καλό να γίνει πραγματικότητα να χαρεί όλος ο κόσμος κι ο ντουνιάς.....