6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Εκτός από το προφανές, την διαφορετική σχεδίαση του πίσω μέρους δηλαδή, το Chevrolet Cruze SW διαθέτει ελαφρά ανασχεδιασμένη μάσκα και φρεσκάρισμένη εμφάνιση.
Chevrolet Cruze Wagon που... σας χρειάζεται!
(12/7/2012)
Το νέο Chevrolet Cruze SW συνδυάζει πρακτικότητα και κομψότητα που συνήθως λείπουν από τα οχήματα του είδους, αποτελώντας μια μοντέρνα πρόταση για όσους αναζητούν έναν ικανό ανθρωπομεταφορέα.
Με μια ματιά....
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
· Κομψό και πρακτικό
· Χώρος αποσκευών μέχρι 1.478 λτ.
· Νέος 1,4 λτ. τούρμπο 140 ίππων και 1,7 λτ. turbodiesel 130 PS
· Με σύστημα infotainment Chevrolet Mylink
· Tον Οκτώβριο στην Ελλάδα
Από το 2009 που λανσαρίστηκε, το Cruze έγινε το χρυσό παιδί της Chevrolet, το οποίο με σχεδόν 1,3 εκατ. πωλήσεις μέχρι σήμερα αποτέλεσε ένα γερό στήριγμα για την εταιρεία. Σήμερα λανσάρεται η στέισον βάγκον έκδοση του μοντέλου, η οποία μετά τη σεντάν και την πεντάθυρη έρχεται να ολοκληρώσει τον οικογενειακό προσανατολισμό του.
Αρέσει παιδί μου, αρέσει…
Τα στέισον βάγκον ενίοτε στερούνται κομψότητας, η οποία θυσιάζεται προς όφελος της πρακτικότητας. Αυτό δεν ισχύει για το νέο Cruze SW, το οποίο είναι αρκετά ελκυστικό και στυλάτο. Ο πίσω όγκος έχει προσαρμοστεί με επιτυχία στα 4,675 μέτρα του αμαξώματος και το όλο σύνολο δείχνει μοντέρνο και νεανικό. Καμία σχέση με βαρετά σχήματα και εικόνες «κουτιού». Οι βασικές σχεδιαστικές γραμμές του Cruze έχουν παραμείνει φυσικά αναλλοίωτες μέχρι την πίσω κολώνα, τη στιγμή που οι στάνταρ ράγες οροφής συμβάλουν με τη σειρά τους στο δυναμισμό του μοντέλου. Εκτός από το προφανές, την διαφορετική σχεδίαση του πίσω μέρους δηλαδή, το Chevrolet Cruze SW διαθέτει ελαφρά ανασχεδιασμένη μάσκα και ένα μερικό φρεσκάρισμα στην εμφάνιση. Τα στοιχεία αυτά θα εμφανιστούν και στα υπόλοιπα Cruze, το σεντάν και το πεντάθυρο. Σε κάθε περίπτωση το μικρομεσαίο Cruze SW καταφέρνει να κρύψει το μέγεθός του, στοιχείο που ενισχύει την ευχάριστη σκηνική του παρουσία.
Όσοι θέλουν ένα κομψό, πρακτικό και λειτουργικό αυτοκίνητο με υψηλό δείκτη αξίας/τιμής για την εξυπηρέτηση των οικογενειακών ή των χομπίστικων αναγκών τους θα πρέπει να κάνουν υπομονή μέχρι τον ερχόμενο Οκτώβριο μιας και τότε το νέο Chevrolet Cruze Station Wagon θα έρθει στην Ελλάδα μόνο με τον 1,4 τούρμπο και τον 1,7 turbodiesel. Η τιμή του μοντέλου για την αγορά μας δεν έχει γίνει ακόμη γνωστή, αλλά σύμφωνα με τους υπεύθυνους της αντιπροσωπείας στη χώρα μας γίνονται προσπάθειες για την επίτευξη μιας τιμής κάτω από 20.000 ευρώ για την έκδοση με τον νέο 1,4 τούρμπο κινητήρα και υπερπλούσιο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας. Περισσότερο λοιπόν σε μερικούς μήνες…
Eσωτερικό-Χώροι: Πρακτικό και hi-tech
Σχεδιαστικά το εσωτερικό του Cruze SW δεν έχει αλλάξει και πολύ. Το ευχάριστο μοτίβο των σεντάν/πεντάθυρων παραμένει, όπως φυσικά και η προσεγμένη κατασκευή με καλή συναρμογή και ανάλογο φινίρισμα. Κάποιες αλλαγές στον πίνακα οργάνων και την κεντρική κονσόλα είναι επουσιώδεις. Η μεγάλη διαφορά έχει να κάνει με το λανσάρισμα του σοφιστικέ συστήματος infotainment, το οποίο η Chevrolet ονομάζει MyLink και έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με την LG. Κύριο στοιχείο του συστήματος είναι η νέα 7 ιντσών έγχρωμη οθόνη αφής και το γεγονός ότι φέρνει τις ικανότητες ενός smartphone μέσα στο αυτοκίνητο χάρη στη σχετική σύνδεση με καλώδιο ή Bluetooth. Έτσι κανείς έχει πρόσβαση σε πλοήγηση, video, φωτογραφίες, τηλεφωνικό κατάλογο, mp3 κτλ. Το MyLink ενσωματώνει και κάμερα οπισθοπορείας, υπάρχουν χειριστήρια στο τιμόνι και συνδέεται με 6 ηχεία.
Σε ότι αφορά στους χώρους αυτοί παραμένουν άνετοι φυσικά, τη στιγμή που οι πολλές φανερές και κρυφές θήκες για μικροαντικείμενα τονίζουν την πρακτικότητα, την οποία απογειώνει φυσικά η διαμόρφωση του χώρου αποσκευών των 500 λτ. Με την πτώση της πλάτης των πίσω αναδιπλούμενων καθισμάτων (αναλογία 60/40), ο χώρος αποσκευών φτάνει στα 1.478 λτ.!
Κινητήρες – Με νέο 1400άρη τούρμπο
To νέο Cruze SW λανσάρει δύο νέους (για τη Chevrolet, αλλά γνωστοί από την Opel) κινητήρες, που θα συμπληρώσουν τη γκάμα του μοντέλου μαζί με τα σύνολα που ήδη ξέρουμε από τα σεντάν και πεντάθυρα μοντέλα (1,6 λτ. 125 PS, 1,8 λτ. 140 PS και 2,0 λτ. turbodiesel 163S PS). O 1400άρης τούρμπο βενζινοκινητήρας αποδίδει 140 ίππους με 200 Nm ροπής 1.850-4.900 σ.α.λ., απαιτώντας 5,7 λτ/100 χλμ. (134 γρ. CO2/χλμ.). Ο άλλος νέος κινητήρας είναι turbodiesel και από 1,7 λτ. Αποδίδει 130 ίππους με 300 Nm ροπής στις 2.000-2.500 σ.α.λ., αλλά αυτό που έχει σημασία εδώ είναι η κατανάλωση των 4,5 λτ./100 χλμ. και τα 119 γρ. CO2/χλμ. χάρη και στο στάνταρ σύστημα Start/Stop και το ηλεκτρικό τιμόνι. Το τελευταίο, μαζί με τα νέα μοτέρ λανσάρεται και στον 1,6 λτ. κινητήρα και στον 2λιτρο πετρελαιοκινητήρα. Οι νέοι κινητήρες 1,4 τούρμπο και 1,7 diesel θα τοποθετηθούν και στο πεντάθυρο Cruze (από Νοέμβριο μαζί με το Orlando) και στο σεντάν (από το Φεβρουάριο του 2013).
Στο δρόμο – ¶νετο και ικανό
Ξεκινήσαμε τις δοκιμές με την νέα πετρελαιοκίνητη έκδοση και η εικόνα του Cruze SW είναι ανώτερη του αναμενομένου. ΚατΆ αρχήν είναι ο κινητήρας, ο οποίος από τις 1.200 σ.α.λ. και πάνω διαθέτει την απαιτούμενη ελαστικότητα και ροπή για να ανταπεξέλθει στις μεταφορικές ανάγκες τις συγκεκριμένης έκδοσης, είτε μιλάμε για έλξη κάποιου τρέιλερ, είτε για ταξίδι στην εθνική. Είναι οικονομικός και με πολιτισμένα χαρακτηριστικά λειτουργίας και προσφέρει ικανοποιητικότατες επιδόσεις, που σίγουρα δεν αποτελούν και προτεραιότητα για τους αγοραστές στην κατηγορία. Η ανάρτηση είναι άνετη, ο θόρυβος στην καμπίνα διατηρείται σε χαμηλά επίπεδα, η ποιότητα κύλισης είναι αξιολογότατη, αλλά οι κλίσεις στις στροφές γίνονται αισθητές. Θετικό πρόσημο έχει το και το νέο ηλεκτρικό τιμόνι, που αν και δε διακρίνεται για την πληροφόρηση που προσφέρει, είναι ελαφρύ και ακριβές. Καλοδεχούμενη αίσθηση έχει και ο επιλογέας με ικανοποιητικό κούμπωμα και αίσθηση. Ούτε η έκδοση με τον 1,4 τούρμπο κινητήρα αποδείχθηκε fun to drive, αλλά ο κινητήρας των 140 ίππων έδειξε πιο ζωντανός χαμηλά από ότι στα Opel Αstra (λόγω βάρους και κλιμάκωσης κιβωτίου) και στην καμπίνα απολαμβάνεις ένα ακόμη πιο ήσυχο περιβάλλον. Σε κάθε περίπτωση το Cruze SW είναι προβλέψιμο και ασφαλές ακόμα και κάτω από συνθήκες ιδιαίτερης πίεσης, διαθέτοντας μάλιστα ένα κορυφαίο πακέτο συστημάτων ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας, που ενισχύει το ανταγωνιστικό του προφίλ σε θέματα Value for Money.