ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Το συγκεκριμένο μέτρο αναμένεται να ωφελήσει εταιρίες με μονάδες παραγωγής εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Το συγκεκριμένο μέτρο αναμένεται να ωφελήσει εταιρίες με μονάδες παραγωγής εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Αντιδράσεις των εταιριών για τα όρια CO2 του 2020

(12/7/2012)

Το όριο των 95 γραμμαρίων CO2 ανά χιλιόμετρο, του 2020, δείχνει να διχάζει τους ευρωπαίους κατασκευαστές αυτοκινήτων.

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Όπως φαίνεται ολοένα και πληθαίνουν οι αντιδράσεις των εταιριών για τα νέα όρια εκπομπών C02 που έχει ανακοινώσει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Συγκεκριμένα αναφέρεται ότι το 2020 τα αυτοκίνητα θα πρέπει να περιορίσουν τις εκπομπές τους στα 95 γρ./ χλμ. ενώ τα van στα 147 γρ./ χλμ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

«Αυτά είναι σκληρά μέτρα, τα σκληρότερα παγκοσμίως» αναφέρει ο Ιβάν Χόντακ, γενικός γραμματέας της Ευρωπαϊκής Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων, ACEA. «Μία τέτοια κίνηση θα αυξήσει το κόστος παραγωγής στην Ευρωπαϊκή ήπειρο, δημιουργώντας έτσι ένα ανταγωνιστικό μειονέκτημα για την περιοχή».

Η συγκεκριμένη απόφαση έχει επίσης διχάσει τους ευρωπαίους κατασκευαστές, καθώς δεν επηρεάζονται όλοι στον ίδιο βαθμό. Για παράδειγμα η Γαλλική PSA/ Peugeot Citroen, που κατασκευάζει ως επί το πλείστον μικρά αυτοκίνητα, βρίσκεται σαφώς πιο κοντά στο συγκεκριμένο στόχο, σε σχέση με ορισμένους γερμανούς κατασκευαστές, όπως η Mercedes και η BMW, που η γκάμα τους βρίθει από μοντέλα μεγάλου κυβισμού.
Από την άλλη, υπάρχει η άποψη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, που θεωρεί ότι ο στόχος αυτός είναι επιτεύξιμος. Θα μπορούσε μάλιστα να πέσει ακόμα και στα 80 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο, αν και κάτι τέτοιο θα εκτόξευε τα κόστη εξέλιξης νέων τεχνολογιών και κινητήρων.

JEEP
Honda