Όπως φαίνεται ολοένα και πληθαίνουν οι αντιδράσεις των εταιριών για τα νέα όρια εκπομπών C02 που έχει ανακοινώσει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Συγκεκριμένα αναφέρεται ότι το 2020 τα αυτοκίνητα θα πρέπει να περιορίσουν τις εκπομπές τους στα 95 γρ./ χλμ. ενώ τα van στα 147 γρ./ χλμ.
«Αυτά είναι σκληρά μέτρα, τα σκληρότερα παγκοσμίως» αναφέρει ο Ιβάν Χόντακ, γενικός γραμματέας της Ευρωπαϊκής Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων, ACEA. «Μία τέτοια κίνηση θα αυξήσει το κόστος παραγωγής στην Ευρωπαϊκή ήπειρο, δημιουργώντας έτσι ένα ανταγωνιστικό μειονέκτημα για την περιοχή».
Η συγκεκριμένη απόφαση έχει επίσης διχάσει τους ευρωπαίους κατασκευαστές, καθώς δεν επηρεάζονται όλοι στον ίδιο βαθμό. Για παράδειγμα η Γαλλική PSA/ Peugeot Citroen, που κατασκευάζει ως επί το πλείστον μικρά αυτοκίνητα, βρίσκεται σαφώς πιο κοντά στο συγκεκριμένο στόχο, σε σχέση με ορισμένους γερμανούς κατασκευαστές, όπως η Mercedes και η BMW, που η γκάμα τους βρίθει από μοντέλα μεγάλου κυβισμού. Από την άλλη, υπάρχει η άποψη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, που θεωρεί ότι ο στόχος αυτός είναι επιτεύξιμος. Θα μπορούσε μάλιστα να πέσει ακόμα και στα 80 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο, αν και κάτι τέτοιο θα εκτόξευε τα κόστη εξέλιξης νέων τεχνολογιών και κινητήρων.