Στον τομέα της εμφάνισης, το νέο πίσω τμήμα της BMW Σειρά 3 Touring δεν στερεί το δυναμισμό από τις γνώριμες γραμμές της "3άρας".
Οδηγούμε: BMW 3 Touring, ActiveHybrid 3 & M135i
Η Σειρά 3 Touring προσφέρει χώρους και πρακτικότητα, η ActiveHybrid 3 συνδυάζει οικολογία με επιδόσεις, και η νέα BMW M135i προσφέρει δύναμη και σπορ οδικά χαρακτηριστικά. Διαλέγετε και παίρνετε...
Νέα BMW Σειρά 3 Touring
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Με μια ματιά
- Η στέισον έκδοση της BMW Σειρά 3
- Με πορτ-μπαγκάζ 495 λτ. και ηλεκτρικά ανοιγόμενη πίσω πόρτα
- Δυναμικοί κινητήρες από 184 έως 258 ίππους
- Στην Ελλάδα το Φθινόπωρο
Ανέκαθεν η BMW Σειρά 3 είχε στη γκάμα της στέισον βάγκον έκδοση (Touring), αφού κυρίως στις αγορές της Κεντρικής Ευρώπης η έκδοση αυτή είχε και κυρίως διατηρεί, ένα μεγάλο σε όγκο και φανατικό κοινό. Έτσι λοιπόν και από τη νέα γενιά της BMW Σειρά 3 δεν θα μπορούσε να λείπει αυτή η έκδοση, με τη νέα Σειρά 3 Touring να προσφέρει μεγαλύτερο χώρο αποσκευών και αρκετά περισσότερη πρακτικότητα από τις σεντάν εκδόσεις της "3άρας".
Κομψή και άκρως πρακτική
Στον τομέα της εμφάνισης, το νέο πίσω τμήμα της BMW Σειρά 3 Touring δεν στερεί το δυναμισμό από τις γνώριμες γραμμές της "3άρας", αντίθετα βοηθά το τελικό αποτέλεσμα να δείχνει εξίσου ελκυστικό. Σε αυτό συμβάλει κυρίως το γεγονός ότι οι πίσω κολώνες και η πίσω πόρτα δεν είναι εντελώς κάθετες, αλλά ακολουθώντας τις ρευστές γραμμές του υπολοίπου αμαξώματος, μας δίνουν μια πολύ κομψή παρουσία που δεν είναι συνηθισμένη στην κατηγορία. Αυτό πάντως που διαφοροποιεί τη νέα Σειρά 3 Touring από τη σεντάν έκδοση και τις προηγούμενες Touring, είναι η στάνταρ παρουσία ηλεκτρικά ανοιγόμενης πέμπτης πόρτας, που συμβάλει σημαντικά στην πρακτικότητα του Γερμανικού στέισον. Σε αυτό το κομμάτι έρχεται να προστεθεί και η δυνατότητα ανοίγματος μόνο του τζαμιού της πόρτας, για εύκολη και γρήγορη τοποθέτηση μικρών σε όγκο αντικειμένων.
Ακλόνητη στο δρόμο και με κορυφαία ποιότητα κύλισης
Η νέα γενιά της BMW Σειρά 3 Touring διαθέτει τα ίδια ακριβώς μηχανικά και τεχνικά χαρακτηριστικά με τη Σειρά 3 Sedan, εκτός μόνο από τα λίγο πιο σφιχτά πίσω ελατήρια. Κατά συνέπεια, το γερμανικό μεσαίο στέισον έδειξε κατά την οδήγηση το ίδιο στιβαρό, σταθερό και σίγουρο, όσο και η 4θυρη εκδοχή της "3άρας", με το τιμόνι να παρέχει ακρίβεια και πολύ καλή αίσθηση σε κάθε είδους διαδρομή. Στο κομμάτι της άνεσης, η BMW Σειρά 3 Touring εμφανίστηκε ένα "κλικ" λιγότερο άνετη σε σχέση με τη σεντάν έκδοση, ιδιαίτερα κατά το πέρασμα από εγκάρσιες ανωμαλίες. Η ποιότητα κύλισης πάντως παραμένει κορυφαία για την κατηγορία και συμβάλει εν τέλει, στην απόλαυση κατά το ταξίδι.
Εσωτερικό-Χώροι:Υψηλή ποιότητα-Μεγάλο πορτ-μπαγκάζ
Το εσωτερικό της νέας Σειρά 3 Touring δανείζεται απευθείας από τη σεντάν έκδοση και παραμένει κορυφαίο ποιοτικά και μοντέρνο σε σχεδίαση. Στους χώρους, το μακρύτερο κατά 97 χλστ. αμάξωμα βοηθά το πορτ-μπαγκάζ να αυξηθεί κατά 35 λτ. σε σχέση με αυτό της σεντάν και να φτάσει τα 495 λτ. χωρητικότητας (1.500 λτ. με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα). Επιπλέον αυτού, το πίσω κάθισμα της Σειράς 3 Touring διαιρείται σε τρία τμήματα (40:20:40) και συμβάλει και αυτό στην εσωτερική πρακτικότητα, ενώ τέλος, οι χώροι εν πρώτοις έδειξαν πολύ καλοί για 5 άτομα, παρά το υψηλό κεντρικό τούνελ.
Κινητήρες-Κιβώτια: Τρεις για το ξεκίνημα...
Οι αρχικές επιλογές κινητήρων έρχονται από τη BMW Σειρά 3 sedan και είναι ο 4κύλινδρος 2λιτρος βενζινοκινητήρας των 245 ίππων (328i), ο 2λιτρος diesel των 184 ίππων (320d) και ο 3λιτρος 6κύλινδρος diesel των 258 ίππων (330d). Κατά τη διάρκεια της πανευρωπαϊκής οδηγικής παρουσίασης του μοντέλου, οδηγήσαμε την 328i με το προαιρετικό 8άρι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, η οποία εντυπωσιάζει με την παρεχόμενη δύναμη από το χαμηλό έως και το υψηλότερο φάσμα των στροφών λειτουργίας του κινητήρα. Επίσης, ο κινητήρας αυτός διακρίνεται για την ιδιαίτερα γραμμική του λειτουργία και τα χαμηλά επίπεδα θορύβου, ενώ άψογη είναι η λειτουργία και ανταπόκριση του κιβωτίου.