ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Τα κέντρα Audi City συνδυάζουν τα οφέλη της ψηφιακής τεχνολογίας με την προσωπική επαφή των πωλητών με τους πελάτες.

Τα κέντρα Audi City συνδυάζουν τα οφέλη της ψηφιακής τεχνολογίας με την προσωπική επαφή των πωλητών με τους πελάτες.

Εγκαίνια για το Audi City

(6/8/2012)

Αξιοποιώντας προηγμένες τεχνολογίες, η γερμανική εταιρία παρουσιάζει την πρώτη ψηφιακή έκθεση μοντέλων, όπου τα πάντα παρουσιάζονται τρισδιάστατα, σε κανονικό μέγεθος.

Με αφορμή τους Ολυμπιακούς αγώνες του Λονδίνου, η Audi εγκαινίασε στην Αγγλική πρωτεύουσα μία πρωτοποριακή ψηφιακή έκθεση αυτοκινήτων, από την οποία απουσιάζουν... τα αυτοκίνητα! Πρόκειται για το πρώτο ολοκληρωμένο ψηφιακό κέντρο, όπου οι επισκέπτες έχουν τη δυνατότητα να γνωρίσουν όλα τα μοντέλα της εταιρίας, μέσω τρισδιάστατων προβολών τους σε πραγματικό μέγεθος.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Σε αντίθεση με τις συμβατικές αντιπροσωπείες, όπου απαιτούνται μεγάλοι και πολυέξοδοι εκθεσιακοί χώροι, δεν είναι δυνατόν ένας έμπορος να διαθέτει το σύνολο των μοντέλων μίας εταιρίας με εκτεταμένη γκάμα. Πόσο μάλλον να εκθέτει το κάθε μοντέλο σε όλους τους διαθέσιμους χρωματισμούς και επίπεδα εξοπλισμού! Και όμως, σε ένα σχετικά μικρό χώρο η Audi, με τη βοήθεια της τεχνολογίας, μπορεί να καλύψει τις ανάγκες των υποψηφίων αγοραστών. Το όφελος μάλιστα είναι πολλαπλάσιο, καθώς η στρατηγική της εταιρίας είναι να δημιουργήσει και άλλα τέτοια κέντρα, στην καρδιά διαφόρων μεγαλουπόλεων, όπου τα ακριβά ενοίκια θα ήταν απαγορευτικά για μία συμβατική έκθεση μεγάλων διαστάσεων. Για την ακρίβεια, μέχρι το 2015 θα λειτουργούν περισσότερες από 20 εκθέσεις παγκοσμίως, σε επιλεγμένες πόλεις. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει ένας εκ των υπευθύνων του πρότζεκτ, «το Audi City συνδυάζει τα πλεονεκτήματα δύο κόσμων, ψηφιακή παρουσίαση των μοντέλων και προσωπική επαφή του πωλητή με τον πελάτη».

FORD
LINGLONG VS UNIROYAL