To Super Sport chassis διατίθεται για πρώτη φορά σε προσθιοκίνητη έκδοση του Opel Insignia.
Αναβάθμιση για τα Opel Insignia
To Super Sport chassis που βελτιώνει την άνεση και την οδική συμπεριφορά διατίθεται πλέον στον προαιρετικό εξοπλισμό των δίλιτρων εκδόσεων του Insignia.
Στα πλαίσια αναβάθμισης της οδικής συμπεριφοράς του Insignia, η Opel προσφέρει για πρώτη φορά το Super Sport chassis σε δύο προσθιοκίνητα μοντέλα. Το συγκεκριμένο σύστημα συναντούσαμε μέχρι πρότινος μόνο στην κορυφαία έκδοση OPC και σε τετρακίνητα μοντέλα. Ουσιαστικά περιλαμβάνει αναβαθμισμένες προστινές αναρτήσεις με HiPerStruts (High Performance Struts), φρένα Brembo και ρυθμίσεις OPC, που βελτιώνουν την άνεση και την ενεργητική ασφάλεια του αυτοκινήτου. Τα μοντέλα που θα εφοδιάζονται προαιρετικά με το εν λόγω σύστημα είναι το Insignia 2,0 turbo των 220 ίππων και το 2,0 CDTI των 160 ίππων.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Αναφορικά με τα φρένα της Brembo, αποτελούνται από μεγάλους διάτρητους δίσκους 355 x 32 mm, τετραπίστονες αλουμινένιες δαγκάνες υψηλής αντοχής και τακάκια υψηλών επιδόσεων. Η ανάρτηση HiPerStrut που χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά στο Insignia OPC σηματοδοτεί μία σημαντική εξέλιξη της εμπρός ανάρτησης γονάτων MacPherson του στάνταρ Insignia. Αυτή βελτιώνει την πρόσφυση σε βρεγμένες ή στεγνές συνθήκες και αυξάνει την ελκτική πρόσφυση στις στροφές.
Ενώ η ανάρτηση χρησιμοποιεί τα ίδια σημεία έδρασης με τα υπόλοιπα Insignia, η γωνία κλίσης του βασιλικού πείρου έχει μειωθεί από 13 στις 9 μοίρες, μειώνοντας επομένως το μήκος του άξονα κατά 23 mm στα 44 mm. Με αυτές τις αλλαγές, οι οδηγοί αξιοποιούν καλύτερα τις δυνατότητες ισχύος του Insignia. Η μικρότερη γωνία του βασιλικού πείρου σημαίνει μειωμένη αλλαγή γωνίας κάμπερ, πράγμα που επιτρέπει στα εμπρός ελαστικά να διατηρούν περισσότερη επαφή με το έδαφος στο στρίψιμο, καθυστερώντας την εμφάνιση υποστροφής. Ο κοντύτερος άξονας μειώνει σημαντικά τις αντιδράσεις στο τιμόνι κατά την επιτάχυνση αλλά και τους κραδασμούς σε στροφές με κακό οδόστρωμα.