Στη σχετική εκδήλωση, που έλαβε χώρα στο εργοστάσιο Hofu της εταιρίας, στο Yamaguchi της Ιαπωνίας, το πρώτο μοντέλο που βγήκε από τη γραμμή παραγωγής δεν ήταν σεντάν, όπως αναμενόταν, αλλά στέισον. Ενώ μέχρι τώρα υπήρχαν φωτογραφίες μόνο για την τετράθυρη εκδοχή, οι ιθύνοντες της εταιρίας επέλεξαν έναν ιδιαίτερο τρόπο να παρουσιάσουν το δεύτερο τύπο αμαξώματος του μοντέλου.
Το συγκεκριμένο όχημα προορίζεται για την Ευρωπαϊκή αγορά και φέρει ένα κινητήρα SKYACTIV-G, 2.0 λίτρων, βενζίνης. Ταυτόχρονα εφοδιάζεται με το i-ELOOP (Intelligent Energy Loop), το νέο σύστημα ανάκτησης κινητικής ενέργειας της εταιρίας. Αυτό παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο πρωτότυπο Mazda Takeri και υπόσχεται χαμηλότερο βάρος, σε σχέση με άλλα συστήματα και μείωση της κατανάλωσης κατά 10%. ¶λλες πληροφορίες, αναφορικά με τη νέα γενιά του Mazda 6, δεν έχουν γίνει γνωστές. ως εκ τούτου, θα περιμένουμε την επίσημη πρεμιέρα του αυτοκινήτου, στην έκθεση της Μόσχας, που ξεκινάει στις 29 Αυγούστου. .