ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Το Audi A3 Sportback θα κυκλοφορήσει στην ελληνική αγορά στις αρχές του επόμενου έτους.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το Audi A3 Sportback θα κυκλοφορήσει στην ελληνική αγορά στις αρχές του επόμενου έτους.

Το Audi A3 Sportback στο Παρίσι

(17/8/2012)

Η αναμονή τελειώνει για ένα ακόμα μοντέλο, καθώς η Audi ανακοίνωσε επίσημα ότι θα παρουσιάσει την πεντάθυρη εκδοχή του Α3 στην προσεχή έκθεση αυτοκινήτου, στην πόλη του φωτός.

Η κίνηση αυτή ήταν αναμενόμενη, μέχρι τώρα όμως η γερμανική εταιρία δεν είχε επιβεβαιώσει την παρουσίαση του αυτοκινήτου. Το Audi A3 Sportback θα κυκλοφορήσει στην ελληνική αγορά στις αρχές του επόμενου έτους. Φωτογραφίες ακόμα δεν έχουν δημοσιευτεί, η όψη του όμως δεν αναμένεται να αποστασιοποιείται από αυτή των ψηφιακά επεξεργασμένων εικόνων που παρουσιάζουμε.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Οπτικά, η επόμενη γενιά του Audi A3 Sportback θα πατήσει πάνω στις γραμμές του νέου 3θυρου μοντέλου, προσφέροντας μια ελαφρώς πιο δυναμική εμφάνιση στο εμπρόσθιο τμήμα. Στο πίσω μέρος από την άλλη, εκεί δηλαδή που θα υπάρχει και η αισθητική διαφοροποίηση, θα δούμε την τρίτη κολώνα της οροφής να «σπάει» λίγο περισσότερο τη γωνία της και να μην είναι τόσο κάθετη όσο στο τωρινό Sportback. Αυτό βέβαια δεν θα σημαίνει ότι το 5θυρο Α3 δεν θα θυμίζει και πάλι στέισον εκδοχές, και σε αυτό θα βοηθά το μεγάλο τρίτο πίσω πλαϊνό παράθυρο. Είναι επίσης πολύ σημαντικό να αναφερθεί ότι αναμένεται και πάλι το αμάξωμα να μακρύνει κατά 50-70 χλστ., ώστε να προσφερθεί και πάλι ένα μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ από τα 365 λίτρα του χώρου αποσκευών του 3θυρου.

 Στον τομέα των κινητήρων, το νέο Audi A3 Sportback θα διατηρήσει τα ίδια μοτέρ με αυτά του 3θυρου νέου A3. Στη γκάμα λοιπόν από την πλευρά των βενζινοκινητήρων, θα δούμε αρχικά τον 1,4 TFSI των 122 ίππων και τη νέα εκδοχή του 1,8 TFSI κινητήρα με τους 180 ίππους. Από πλευράς diesel, πρώτα θα είναι διαθέσιμος μόνο ο 2λιτρος TDI των 150 ίππων (μέση κατανάλωση: 4,1 λτ./100 χλμ.), ενώ θα υπάρχει μια νέα εκδοχή του 1,6 TDI, με πολύ χαμηλή κατανάλωση καυσίμου (3,8 λτ./100 χλμ.) και εκπομπές CO2 μόνο 99 γρ./χλμ. Το μόνο που μένει πλέον, είναι να επιβεβαιωθεί από την Audi και η προσθήκη στη γκάμα και του 1,2 TSI βενζινοκινητήρα, ο οποίος αναμένεται να συγκεντρώσει στη χώρα μας το περισσότερο ενδιαφέρον.

ford
NEXEN ENDIAFERON