Πολύ καλή ποιότητα κύλισης από την ανάρτηση και σωστός συνδυασμός άνεσης και ασφαλούς οδικής συμπεριφοράς για το Ford B-MAX.
Οδηγούμε: Ford B-MAX
Το νέο Ford B-MAX ανοίγει διάπλατα τις πόρτες του στο σύγχρονο οικογενειάρχη και υπόσχεται να τον μεταφέρει με άνεση και ασφάλεια, τόσο εντός, όσο και εκτός των στενών ορίων της πόλης!
Με μια ματιά
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
- Το νέο μικρό πολυχρηστικό της Ford
- Με συρόμενες πίσω πόρτες και χωρίς πλαϊνές κολώνες
- Ανεμπόδιστη είσοδος-έξοδος στο εσωτερικό
- Με 5 διαφορετικούς κινητήρες βενζίνης ή diesel
- Στην Ελλάδα τον Οκτώβριο
Η Ford έχει μεγάλη προίκα στα πολυχρηστικά μοντέλα από τη μικρομεσαία κατηγορία και πάνω, με τα Ford C-MAX (πρωτύτερα γνωστό ως «Focus C-MAX»), το Grand C-MAX, το S-MAX και το Galaxy, να δημιουργούν μια αξιοζήλευτη οικογένεια 1 όγκου αυτοκινήτων. Και πλέον, ήρθε η στιγμή για να εξαργυρωθεί η προίκα αυτή και στη μικρή ή compact κατηγορία πολυχρηστικών. Εκεί όπου οι αγοραστές και κατά συνέπεια οι κατασκευαστές, στρέφουν το ενδιαφέρον τους.
Το νέο λοιπόν Ford B-MAX είναι το πρώτο «καθαρόαιμο» μικρό MPV της μάρκας (το Fusion του παρελθόντος ήταν ένα τύποις μικρό πολυχρηστικό), το οποίο θα ανταγωνιστεί τους κορυφαίους της κατηγορίας και ειδικά το No1 σε πωλήσεις Opel Meriva. Για να το καταφέρει αυτό, το B-MAX δεν θα στηριχτεί μόνο στην ποιότητα κατασκευής του, τους προηγμένους κινητήρες του ή την εσωτερική του πρακτικότητα και ευρυχωρία, αλλά θα χτυπήσει τον… εχθρό με τα ίδια τα όπλα του, προσφέροντας ένα ακόμη πιο καινοτόμο και παράλληλα, άκρως πρακτικό άνοιγμα πλαϊνών θυρών, από τις αντικριστά ανοιγόμενες πόρτες του κραταιού Meriva…
Οικεία και μοντέρνα σχεδίαση
Οι σχεδιαστικές γραμμές του νέου B-MAX αποτυπώνουν τα γνώριμα αισθητικά χαρακτηριστικά των Ford C-MAX και S-MAX, σε ένα μικρότερων διαστάσεων αμάξωμα 1 όγκου. Έτσι, το παρόν δίνουν και πάλι χαρακτηριστικά στοιχεία της σχεδιαστικής φιλοσοφίας «Kinetic Design» της Ford, όπως η μυώδης γραμμή των πλαϊνών ώμων ή οι ανάγλυφοι θόλοι των τροχών, ενώ τα φωτιστικά διαθέτουν μεγάλες διαστάσεις και η εμπρόσθια γρίλια έχει επανασχεδιαστεί, προσθέτοντας λίγο ακόμη δυναμισμό. Όσον αφορά τις πλαϊνές του πόρτες, το μόνο στοιχείο που αποκαλύπτει ότι οι πίσω εξ αυτών είναι συρόμενες, είναι μια μικρή ράγα στο πίσω μέρος και λίγο πριν τα φωτιστικά, την οποία οι σχεδιαστές της Ford φρόντισαν ώστε να την κρατήσουν όσο το δυνατόν πιο κρυφή γίνεται.
Το Ford Easy Access Door System
Το Σύστημα πλαϊνών θυρών «Ford Easy Access Door» είναι καινοτόμο όχι για την κατηγορία, αλλά και για όλη την αυτοκίνηση. Και αυτό γιατί για πρώτη φορά έχουμε συνδυασμό ανοίγματος πλαϊνών πορτών με κλασσικό άνοιγμα προς τα έξω για τις εμπρόσθιες και συρόμενο για τις οπίσθιες, χωρίς να παρεμβάλλεται κεντρική κολώνα. Η επιλογή αυτή έγινε ώστε να δημιουργηθεί ένα ανεμπόδιστο και μεγάλο άνοιγμα για την είσοδο και έξοδο στο εσωτερικό, που πραγματικά εκτοξεύει την πρακτικότητα.
Θα υπάρχει πρόβλημα με την ακαμψία;
Η απουσία των πλαϊνών κολώνων του αμαξώματος στο B-MAX δικαίως εγείρει ερωτήματα για την ακαμψία του πλαισίου και κατά συνέπεια, την παθητική ασφάλεια του B-MAX (π.χ. προστασία σε πλαϊνή πρόσκρουση). Εδώ, οι άνθρωποι της Ford δούλεψαν αρκετά ώστε να ενσωματώσουν τις πλαϊνές κολώνες στις εμπρός και πίσω πλαϊνές πόρτες, ενώ παράλληλα ενίσχυσαν με ατσάλι πολύ υψηλής αντοχής βασικά σημεία του αμαξώματος κυρίως στα πλαϊνά του. Το τελικό αποτέλεσμα, σύμφωνα πάντα με τη Ford και ύστερα από αρκετά στάδια δοκιμών και αναλύσεων, προσφέρει αντίστοιχα επίπεδα ακαμψίας με αυτό του αμαξώματος του Ford Fiesta.