Ο προερχόμενος από τη Subaru κινητήρας είναι ένα 2λιτρο, ατμοσφαιρικό, 4κύλινδρο σύνολο επίπεδης διάταξης (boxer ήτοι 2Χ2 σε αντικριστά ζεύγη) με διαμήκη τοποθέτηση πάνω από τον μπροστινό άξονα. Το μοτέρ έχει φτιαχτεί για να λειτουργεί στις υψηλές στροφές (μέχρι τις 7.400 σ.α.λ), ενώ η συμβολή της Toyota έγκειται στην προσθήκη (για πρώτη φορά σε κινητήρα του είδους) του συστήματος D-4S, δηλαδή του άμεσου ψεκασμού καυσίμου. Καθώς η έγχυση του καυσίμου γίνεται με δύο ξεχωριστά μπεκ για κάθε κύλινδρο, ένα για μέσα στο θάλαμο και ένα για την εισαγωγή, μαζί ή μόνο στον κύλινδρο, ανάλογα με την ταχύτητα, επιτυγχάνεται ομοιογενές μείγμα, καλύτερη καύση, πιο άμεση απόκριση στο γκάζι, ενώ η δύναμη και η ροπή του συνόλου απλώνονται σε μεγαλύτερο φάσμα στροφών λειτουργίας. Παράλληλα, ευνοείται και η σχετικά χαμηλή κατανάλωση (7,8 λτ./100 χλμ. με εκπομπές C02 181 γρ./χλμ.)
Ο κινητήρας ανεβάζει εύκολα στροφές, είναι γραμμικός, χωρίς ξεσπάσματα, ενώ η χροιά του μαγεύει ψηλά και σε προτρέπει να στύβεις το γκάζι.. Χαμηλά δεν προσφέρει το boost του turbo που έχουμε συνηθίσει τελευταία, αλλά σε συνεργασία με το ακριβές και κοντό 6άρι κιβώτιο ταχυτήτων, η οδήγηση μέσα στο GT 86 παίρνει τις αναμενόμενες διαστάσεις. Τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε μόλις 7,3 δλ., ενώ δυναμικές είναι και οι ρεπρίζ (60-100 χλμ./ώρα με 4η/5η σε 6,8/8,0 δλ. και 80-120 χλμ./ώρα με 5η/6η σε 8,8/12,7 δλ.)
ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟ SUBARU ΒRZ, ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΟ ΓΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΟ ΚΟΙΝΟ. ΧΩΡΟΙ ΓΙΑ ΔΥΟ ΑΤΟΜΑ, ΥΨΗΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ (ΜΕ 3000 ΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ 6Η ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ ΜΕ 115ΧΛΜ) ΚΑΙ ΘΟΡΥΒΟΣ ΣΤΟ ΤΑΞΙΔΙ, ΟΜΩΣ ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΕΝΕΣΑΙ ΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. ΕΙΝΑΙ ΙΣΩΣ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΡΟΥΧΟ ΠΟΥ ΡΑΦΤΗΚΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ.
Μόνο τρελός ή κολλημένος με 35000 παίρνει αυτή τη μετριότητα που δεν λέει τίποτα σε εμφανιση, επιδόσεις, χωρους, ρύπους=τελη, μεγάλο κυβισμό και κατανάλωση=αγγούρι χωρίς αντίκρισμα.
Και έλεος με την καραμέλα με τα παντιλικια κτλ που προσφερει, λες και όλη μέρα στις πίστες είστε? Εκτός και αν αναφερόμαστε σε κάφρους / ψευτομαγκει οδηγούς τον δρόμων που ζουν για τέτοιες ηλιθιοτητες.
TOYOTA TRD!
Όχημα παλιας σχολής.
Όχημα παλιάς κοπής/σχολής.
ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟ SUBARU ΒRZ, ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΟ ΓΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΟ ΚΟΙΝΟ. ΧΩΡΟΙ ΓΙΑ ΔΥΟ ΑΤΟΜΑ, ΥΨΗΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ (ΜΕ 3000 ΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ 6Η ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ ΜΕ 115ΧΛΜ) ΚΑΙ ΘΟΡΥΒΟΣ ΣΤΟ ΤΑΞΙΔΙ, ΟΜΩΣ ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΕΝΕΣΑΙ ΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. ΕΙΝΑΙ ΙΣΩΣ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΡΟΥΧΟ ΠΟΥ ΡΑΦΤΗΚΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ.
Μόνο τρελός ή κολλημένος με 35000 παίρνει αυτή τη μετριότητα που δεν λέει τίποτα σε εμφανιση, επιδόσεις, χωρους, ρύπους=τελη, μεγάλο κυβισμό και κατανάλωση=αγγούρι χωρίς αντίκρισμα. Και έλεος με την καραμέλα με τα παντιλικια κτλ που προσφερει, λες και όλη μέρα στις πίστες είστε? Εκτός και αν αναφερόμαστε σε κάφρους / ψευτομαγκει οδηγούς τον δρόμων που ζουν για τέτοιες ηλιθιοτητες.
Ποτέ μου δεν χώνεψα το ''Toybaru'' και ας είμαι Japanakias.