ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

O 2λιτρος boxer είναι καταγωγής Subaru, έχει εμποτιστεί με τεχνολογία Toyota και λατρεύει τις υψηλές στροφές.

Ο boxer κινητήρας συμβάλει στην επίτευξη χαμηλού κέντρου βάρους, που με τη σειρά του βάζει το χέρι του στην κοφτερή οδική συμπεριφορά της GT86.

H GT 86 τραβάει την προσοχή και τα βλέμματα όχι μόνο γιατί είναι ένα νέο κουπέ, αλλά γιατί είναι ένα γοητευτικό κουπέ.

Η Toyota GT86 είναι ένα ξεχωριστό αυτοκίνητο, που μπορείς να χαίρεσαι το ίδιο σε μια στριφτερή διαδρομή, όσο και σε μια αστική dolce vita.

Κινητήρας-Επιδόσεις: Στου boxer το ρυθμό

Ημερομηνία δημοσίευσης: 24/9/2012

Ο προερχόμενος από τη Subaru κινητήρας είναι ένα 2λιτρο, ατμοσφαιρικό, 4κύλινδρο σύνολο επίπεδης διάταξης (boxer ήτοι 2Χ2 σε αντικριστά ζεύγη) με διαμήκη τοποθέτηση πάνω από τον μπροστινό άξονα. Το μοτέρ έχει φτιαχτεί για να λειτουργεί στις υψηλές στροφές (μέχρι τις 7.400 σ.α.λ), ενώ η συμβολή της Toyota έγκειται στην προσθήκη (για πρώτη φορά σε κινητήρα του είδους) του συστήματος D-4S, δηλαδή του άμεσου ψεκασμού καυσίμου. Καθώς η έγχυση του καυσίμου γίνεται με δύο ξεχωριστά μπεκ για κάθε κύλινδρο, ένα για μέσα στο θάλαμο και ένα για την εισαγωγή, μαζί ή μόνο στον κύλινδρο, ανάλογα με την ταχύτητα, επιτυγχάνεται ομοιογενές μείγμα, καλύτερη καύση, πιο άμεση απόκριση στο γκάζι, ενώ η δύναμη και η ροπή του συνόλου απλώνονται σε μεγαλύτερο φάσμα στροφών λειτουργίας. Παράλληλα, ευνοείται και η σχετικά χαμηλή κατανάλωση (7,8 λτ./100 χλμ. με εκπομπές C02 181 γρ./χλμ.)
Ο κινητήρας ανεβάζει εύκολα στροφές, είναι γραμμικός, χωρίς ξεσπάσματα, ενώ η χροιά του μαγεύει ψηλά και σε προτρέπει να στύβεις το γκάζι.. Χαμηλά δεν προσφέρει το boost του turbo που έχουμε συνηθίσει τελευταία, αλλά σε συνεργασία με το ακριβές και κοντό 6άρι κιβώτιο ταχυτήτων, η οδήγηση μέσα στο GT 86 παίρνει τις αναμενόμενες διαστάσεις. Τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε μόλις 7,3 δλ., ενώ δυναμικές είναι και οι ρεπρίζ (60-100 χλμ./ώρα με 4η/5η σε 6,8/8,0 δλ. και 80-120 χλμ./ώρα με 5η/6η σε 8,8/12,7 δλ.)

Διαστάσεις (χλστ.)
Μήκος 4.240
Πλάτος 1.775
Ύψος 1.285
Μεταξόνιο 2.570
Μετατρόχιο (Ε/Π) 1.520/1.540


Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.998
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)* 200/7.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)* 205/6.400-6.600
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 7,3
60-100 χλμ./ώρα με 4η/5η (δλ.) 6,8/8,0
80-120 χλμ./ώρα με 5η/6η (δλ.) 8,8/12,7
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)* 226
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)* 7,8
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)* 181
Βάρος (κιλά)* 1.239
*Εργοστασιακή μέτρηση

Εξοπλισμός - τιμή
ESP + ASR σ/σ
Αερόσακοι 8
Ηλ. παράθυρα Ε/Π σ/-
Κεντρ. κλείδ./ Ηλ. Καθρέφτες σ/σ
Κλιματισμός σ
Ζάντες αλουμινίου σ
Ηχοσύστημα σ
Φώτα ημέρας σ
Προβολείς ομίχλης σ
Τιμή (ευρώ) 35.000 (ενδεικτική)
σ:στάνταρ, π: προαιρετικός, -: δε διατίθεται

Tags: TOYOTA GT86
 
  • ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΝΑΣΤΟΣ

    ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟ SUBARU ΒRZ, ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΟ ΓΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΟ ΚΟΙΝΟ. ΧΩΡΟΙ ΓΙΑ ΔΥΟ ΑΤΟΜΑ, ΥΨΗΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ (ΜΕ 3000 ΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ 6Η ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ ΜΕ 115ΧΛΜ) ΚΑΙ ΘΟΡΥΒΟΣ ΣΤΟ ΤΑΞΙΔΙ, ΟΜΩΣ ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΕΝΕΣΑΙ ΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. ΕΙΝΑΙ ΙΣΩΣ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΡΟΥΧΟ ΠΟΥ ΡΑΦΤΗΚΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ.

      10
  • nauxa

    Μόνο τρελός ή κολλημένος με 35000 παίρνει αυτή τη μετριότητα που δεν λέει τίποτα σε εμφανιση, επιδόσεις, χωρους, ρύπους=τελη, μεγάλο κυβισμό και κατανάλωση=αγγούρι χωρίς αντίκρισμα. Και έλεος με την καραμέλα με τα παντιλικια κτλ που προσφερει, λες και όλη μέρα στις πίστες είστε? Εκτός και αν αναφερόμαστε σε κάφρους / ψευτομαγκει οδηγούς τον δρόμων που ζουν για τέτοιες ηλιθιοτητες.

      7
  • elmariachi

    Ποτέ μου δεν χώνεψα το ''Toybaru'' και ας είμαι Japanakias.

      7