Ο εκσυγχρονισμός της πίστας δοκιμών της Opel εντάσσεται σε μία επένδυση συνολικού ύψους 28,5 εκατομμυρίων ευρώ.
Opel: Επένδυση 28,5 εκ. ευρώ στο Κέντρο Δοκιμών
(21/9/2012)
Η Opel εγκαινίασε στις 20 Σεπτεμβρίου την πλήρως ανανεωμένη πίστα υψηλής ταχύτητας στο Κέντρο Δοκιμών της στο Dudenhofen, σε μία επένδυση συνολικού ύψους 28,5 εκατομμυρίων ευρώ.
Ο εκσυγχρονισμός της πίστας δοκιμών εντάσσεται σε μία επένδυση συνολικού ύψους 28,5 εκατομμυρίων ευρώ. Τα δέκα εκατομμύρια Ευρώ που διατέθηκαν για την ανανέωση της πίστας υψηλής ταχύτητας – του πυρήνα του Κέντρου Δοκιμών της Opel - και την εγκατάσταση κορυφαίων τεχνολογιών δοκιμών και ανίχνευσης αντιπροσωπεύουν τη μεγαλύτερη μεμονωμένη επένδυση.
«Τα εγκαίνια της πίστας υψηλής ταχύτητας είναι ορόσημο για το Κέντρο Δοκιμών μας» δήλωσε ο Mike Ableson, Αντιπρόεδρος Μηχανολογίας της Opel κατά τη διάρκεια της τελετής. «Επιβεβαιώνει τη δέσμευσή μας στο μακροπρόθεσμο μέλλον των εγκαταστάσεων εξέλιξης της Opel στη Γερμανία. Τέτοιες επεκτάσεις συμβάλλουν σημαντικά στην αναβάθμιση της προϊοντικής μας ποιότητας και φέρνουν ταχύτερα προσιτές καινοτομίες στους πελάτες μας».
Κάνοντας ένα συμβολικό γύρο της πίστας υψηλής ταχύτητας με τον Steffen Saebisch, Υπουργό Οικονομίας, Μεταφορών και Εθνικής Ανάπτυξης του κρατιδίου της Έσσης, ο Ableson παρέδωσε τη λειτουργία μιας από τις πιο ευέλικτες και σύγχρονες πίστες δοκιμών στον κόσμο στους μηχανικούς και τεχνικούς του Dudenhofen. Επικεφαλής της παρέλασης ήταν το διακεκριμένο Eco Speedster, το οποίο σημείωσε 17 διεθνή ρεκόρ στο Dudenhofen το 2003, και ένα Opel Rekord από το 1966, τη χρονιά που άρχισε να λειτουργεί το Κέντρο.
Δοκιμές οχημάτων με κορυφαία επίπεδα ασφάλειας
Η διαχείριση προγραμμάτων δοκιμών στο Κέντρο Δοκιμών της Opel πληρούσε ανέκαθεν τις υψηλότερες απαιτήσεις ποιότητας, ακρίβειας και ασφάλειας. Νέα συστήματα ανίχνευσης στην πίστα υψηλής ταχύτητας και η προηγμένη, ηλεκτρονική τεχνολογία ελέγχου και μετρήσεων θα ανεβάσει τον πήχη ακόμα ψηλότερα στο μέλλον.
Για τους πελάτες, είναι πολύ σημαντικό τα πρωτότυπα των μελλοντικών μοντέλων να δοκιμάζονται μέχρι την τελευταία βίδα. Αυτό σημαίνει οδήγηση των αυτοκινήτων δοκιμών στο όριο υπό αυστηρά ελεγχόμενες συνθήκες. Χάρη στην αύξηση της γωνίας κλίσης από 37,5 στις 40 μοίρες τα αυτοκίνητα μπορούν τώρα να οδηγούνται με ασφάλεια με 250 km/h στην πίστα υψηλής ταχύτητας χωρίς πλευρικές δυνάμεις.
Οι εργασίες επέκτασης έχουν ήδη ξεκινήσει. Κατά τη διάρκεια του υπόλοιπου 2012, η Opel θα κατασκευάσει νέες πίστες για δοκιμές εξωτερικών θορύβων και ρύθμιση νέων κινητήρων.
Αξιοσημείωτα είναι επίσης ένα νέο σύστημα ελέγχου κυκλοφορίας σε ολόκληρη την πίστα δοκιμών, νέες πίστες για δοκιμή κιβωτίων και οδηγικής συμπεριφοράς σε επίπεδα Formula 1 και ένα κομμάτι πανομοιότυπο με δημόσιο δρόμο που περιλαμβάνει οδήγηση σε διαδρομή πόλης.