
Με 19.900 ευρώ (έκδοση 1,2 136 PS), είναι από τα πιο προσιτά SUV πόλης.
Εκπτώσεις στα υβριδικά μοντέλα με το πρόγραμμα «Κινούμαι υβριδικά».
Έχει κατανάλωση καλύτερη και από diesel.
Είναι ευρύχωρο, στο πίσω κάθισμα χωράς ακόμα και αν είσαι 2 μέτρα.
Ο χώρος αποσκευών είναι από τους μικρούς της κατηγορίας.
autotriti team
Από 19.900 ευρώ (έκδοση 1,2 136 PS), είναι από τα πιο προσιτά B-SUV
Το Opel Mokka αποτελεί την πρόταση της γερμανικής μάρκας στα μικρά SUV, όντας ένα από τα πιο compact μοντέλα της κατηγορίας με μήκος 4,15 μ., αλλά και από τα πιο νεανικά, χάρη στη μοντέρνα σχεδίασή του και την οδηγοκεντρική καμπίνα του.
Το SUVάκι της Opel πρόσφατα ανανεώθηκε και πλεόν είναι διαθέσιμο από 19.900 ευρώ στην έκδοση turbo με τους 136 ίππους (διαβάστε τη δοκιμή του εδώ), η οποία είναι από τις χαμηλότερες που θα συναντήσουμε σε τούρμπο μικρό SUV. Παράλληλα η Opel αυτή την περίοδο «τρέχει» το προωθητικό πρόγραμμα «Κινούμαι υβριδικά», που προσφέρει έξτρα εκπτώσεις στα υβριδικά μοντέλα της, συνεπώς και στο Mokka hybrid των 145 ίππων.
Μάρκα/Μοντέλο | Opel Mokka |
---|---|
Έκδοση μοντέλου | Mokka Hybrid 1.2T EDCT 6 145 PS |
Που υπερτερεί το OPEL MOKKA | |
Πραγματική Κατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ.) | 4,8 |
Αυτονομία σε ταξίδι (χλμ.) | 917 |
Χώροι για γόνατα πίσω επιβατών (εκατοστά) | 15,5 |
Οδική συμπεριφορά | 9 |
Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 8,6 |
Προσπέρασμα 80-120 (δλ.) | 6 |
Δυνατά σημεία | |
Πραγματική Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | 6,0 |
Πραγματική Κατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ.) | 4,8 |
Αυτονομία σε ταξίδι (χλμ.) | 917 |
Χώροι για γόνατα πίσω επιβατών (εκατοστά) | 15,5 |
Οδική συμπεριφορά | 9 |
Προσπέρασμα 80-120 (δλ.) | 7,0 |
Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 8,6 |
Προσπέρασμα 80-120 (δλ.) | 6 |
Αδύνατα σημεία | |
Εργοστασιακή χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 350 |
Στο μέσο όρο της κατηγορίας | |
Αίσθηση πολυτέλειας στην καμπίνα | 74 |
Θόρυβος στα 100/120 χλμ./ώρα (db) | 66,8/68,0 |
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 37,7 |
Έχει κατανάλωση καλύτερη και από diesel
Εκτός των βενζινοκίνητων εκδόσεων, όπως αναφέραμε πιο πάνω, το Mokka είναι διαθέσιμο και με δύο εξηλεκτρισμένες επιλογές. Το αμιγώς ηλεκτρικό Mokka-E και το Mokka hybrid με το υβριδικό σύστημα 48V και απόδοση 145 ίππους.
Η υβριδική έκδοση μάλιστα έχει μία εκ των κορυφαίων αξιολογήσεων (κατανάλωση-ασφάλεια-χώροι) στην κατηγορία από το Test Center, ανάμεσα σε 40 μοντέλα βενζίνης και ήπια υβριδικά. Ένας από τους κυριότερους λόγους της υψηλής αξιολόγησής είναι η κατανάλωση του. Το υβριδικό σύστημα των 48V μπορεί και κινεί αμιγώς ηλεκτρικά το Mokka υπό συνθήκες και έτσι τα 6,0 λτ./100 χλμ. που καίει μέσα στην πόλη είναι μια από τις κορυφαίες τιμές στην κλάση. Εξαιρετικά οικονομικό είναι το Opel Mokka Hybrid και στο ταξίδι όπως έδειξαν οι μετρήσεις του Test Center, με το όργανο να δείχνει 4,8 λτ./100 χλμ..
Είναι τόσο ευρύχωρο, που θα χωρέσεις ακόμα και αν είσαι 2 μέτρα
Η «αναφορά» του Test Center έκρυβε ακόμα ένα θετικό χαρακτηριστικό για το Mokka, το οποίο βέβαια γνωρίσαμε από τις δοκιμές άλλων εκδόσεων και αυτό είναι ο μεγάλος χώρος για τα γόνατα των πίσω επιβατών, που αγγίζει τα 15,5 εκ.. Πρακτικά αυτό σημαίνει πως χωράνε τα πόδια δίμετρου επιβάτη. Βέβαια για έναν δίμετρο θα χρειαζόταν παραπάνω χώρος για το κεφάλι, καθώς τα 4 εκ. αέρα, είναι ναι μεν στο μέσο όρο της κατηγορίας, αλλά επιτρέπουν ύψη μέχρι 1,83 μ.. Από την άλλη ο χώρος αποσκευών με χωρητικότητα 350 λτ. είναι από τους πιο μικρούς στην κατηγορία, κάτι που δικαιολογείται λόγω του μικρού του μήκους, αλλά διαθέτει ένα από τα πιο πρακτικά ντουλαπάκια συνοδηγού, στο ξεχωριστό αυτό τεστ που πραγματοποιήσαμε.
Σελίδα 2 | Πόσο καλό είναι το Mokka στην αποφυγή κινδύνου & οι αναλυτικές μετρήσεις του στο Test Center |
Σελίδα 3 | Δες όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Opel Mokka |