ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Tο νέο Renault Clio RS, μοιάζει να είναι πιο εστιασμένο από ποτέ άλλοτε, στην πραγματική έννοια του hot hatch.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Tο νέο Renault Clio RS, μοιάζει να είναι πιο εστιασμένο από ποτέ άλλοτε, στην πραγματική έννοια του hot hatch.

«Φωτιά» το νέο Renault Clio RS

(28/9/2012)

Με κινητήρα 1.6 Turbo και 200 ίππους, με νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC και με όλες τις απαραίτητες σπορ ρυθμίσεις, η νέα γενιά του Clio RS αποκαλύφθηκε στο Παρίσι και μας βάζει στην... πρίζα!

Η φημολογία, πριν την πρεμιέρα του αυτοκινήτου, στο Παρίσι, έκανε λόγο ακόμα και για ατμοσφαιρικό κινητήρα, που θα συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο. Τίποτα από όλα αυτά... Το νέο Renault Clio RS, μοιάζει να είναι πιο εστιασμένο από ποτέ άλλοτε, στην πραγματική έννοια του hot hatch και απόλυτα εναρμονισμένο στις απαιτήσεις της εποχής, για... περικοπές στην κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων, χωρίς να θυσιαστεί η απόδοση.
Η τέταρτη γενιά, λοιπόν, του καυτού Clio αποκαλύφθηκε στο Παρίσι, σε 5θυρο αμάξωμα, όπως θα διατίθεται, πλέον, στις ευρωπαϊκές αγορές και με τον αναβαθμισμένο 1.6 Turbo κινητήρα, σε πολύ μεγάλα κέφια. Σε σχέση με τον 2λιτρο προκάτοχό του, είναι πιο οικονομικός και πιο οικολογικός, καθώς -σύμφωνα με τον κατασκευαστή- οι εκπομπές CO2 έχουν μειωθεί κατά 25%, χωρίς όμως να χάσει τίποτα από την απαιτούμενη ισχύ. Διακόσια καθαρόαιμα άλογα, όπως και στο παρελθόν, αλλά...
Η ειδοποιός διαφορά είναι το νέο 6άρι αυτόματο κιβώτιο (στάνταρ) διπλού συμπλέκτη, Efficient Dual Clutch (EDC). Για πρώτη φορά στην ιστορία του μοντέλου, οι αλλαγές στις σχέσεις θα γίνονται και με paddles, πίσω από το τιμόνι, με τη Renault να ανακοινώνει ότι η αμεσότητα είναι τέτοια, που απαιτούνται μόλις 150 χιλιοστά του δευτερολέπτου για μια αλλαγή. Οι συγκινήσεις γίνονται μεγαλύτερες με το πάτημα ενός μπουτόν, που αλλάζει το mode (Sport, Normal), τη χαρτογράφηση του κινητήρα, την απόκριση του γκαζιού και την επικοινωνία με το σύστημα διεύθυνσης, ενώ στην πρώτη περίπτωση χαμηλώνει και το αμάξωμα, κατά 5 χιλιοστά.
Το σύστημα πέδησης, επίσης έχει αναβαθμιστεί, με τους εμπρός δίσκους, διαμέτρου 320 χιλιοστών, να είναι κατά 8 χιλιοστά μεγαλύτεροι από ότι στο απερχόμενο μοντέλο. Η αθλητική εμφάνιση του μοντέλου, δεν επιδέχεται αμφισβήτησης. Από τους νέους προφυλακτήρες, τα αεροδυναμικά βοηθήματα, τα φώτα ημέρας LED, το διαχύτη και τη διπλή απόληξη της εξάτμισης, το αυτοκίνητο... μυρίζει μπαρούτι. Ποιοτικά αναβαθμισμένο και με αρκετά τεχνολογικά καλούδια (νέο σύστημα πλοήγησης, Bluetooth κ.ο.κ), είναι και το εσωτερικό, με highlight το σύστημα R-Link, που μεταφέρει τον αγωνιστικό ήχο στην καμπίνα. Εν αναμονή, λοιπόν, τους προσεχείς μήνες...

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Autotriti.gr
VW