ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Αισθητικές και όχι μόνο, οι βελτιώσεις στη BMW X1.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Αισθητικές και όχι μόνο, οι βελτιώσεις στη BMW X1.

Δοκιμή: Ανανεωμένη BMW Χ1 xDrive20D

(11/10/2012)

Η ανανεωμένη BMW X1 με τη φρέσκια εμφάνιση, αλλά κυρίως τον εξαιρετικό 2λιτρο πετρελαιοκινητήρα που έφτασε τους 184 ίππους, σκαρφαλώνει ψηλότερα στην κλίμακα της καταξίωσης.

Δύσκολα εντοπίζεις τις αλλαγές στην εμφάνιση της ανανεωμένης BMW X1. Αυτό όμως δε σημαίνει πως δεν υπάρχουν. Έτσι με λίγη προσπάθεια ανακαλύπτεις τα νέα μπροστινά φώτα και τα πίσω με λάμπες LED, τους ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες με ψηλότερα τοποθετημένους προβολείς ομίχλης και τονισμένη «ποδιά», τους εξωτερικούς καθρέφτες που φέρουν τα φλας και τις πιο έντονες ακμές στο πλάι. Κι ενώ όλα αυτά έχουν να κάνουν με τους τύπους, η ουσία αφορά στον αναβαθμισμένο σε ισχύ και ροπή 2λιτρο κινητήρα της έκδοσης xDrive20d, που κάνει την οδήγηση ακόμα πιο απολαυστική.
Η χαρά της οδήγησης
Η BMW Χ1 παρέμεινε το πιο οδηγοκεντρικό crossover με  οδική συμπεριφορά που θα ζήλευαν και σπορ μοντέλα. Καλοστημένη, με τιμόνι άμεσο και πλούσιο σε πληροφόρηση, με γρανιτένιο πλαίσιο, δυναμική τετρακίνηση (προσφέρεται και πισωκίνητη) και επικά φρένα, η X1 προσφέρει κορυφαία περιθώρια πρόσφυσης και δυναμικά χαρακτηριστικά που σε κάνουν να ξεχνάς ότι είναι πιο ψηλή από το κανονικό. Και παρά τα 225/45 R18 ελαστικά και τη σφιχτή ανάρτηση είναι άνετη με πολύ καλή ποιότητα κύλισης (μόνο πάνω από τα 140 χλμ./ώρα ο αεροδυναμικός θόρυβος γίνεται αισθητός), ενώ μπορεί να κινηθεί σε χώμα και λάσπη το ίδιο άνετα χωρίς τριγμούς ή κοπανήματα. Για όλα αυτά βέβαια το τίμημα είναι αλμυρό ή αλλιώς 37.550 ευρώ…
Κινητήρας: Όλα τα λεφτά
Ο 2λιτρος, 16βάλβιδος turbodiesel με τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας ανέβηκε από τους 177 στους 184 ίππους και από τα τα 350 στα 380 Nm ροπής. Δυνατός, με ροπή από το ρελαντί όχι μόνο προσφέρει δυναμικές επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 7,6 δλ.), αλλά είναι και εξαιρετικά πολιτισμένος. 
Σε αυτό φυσικά συμβάλει και το κορυφαίο αυτόματο 8άρι κιβώτιο ταχυτήτων με την αμεσότητά του και την ραφιναρισμένη λειτουργία του. Το μόνο μεμπτό είναι πως, παρά τη χαμηλή κατανάλωση (5,6 λτ./100 χλμ.), οι εκπομπές CO2 των 143 γρ./χλμ. δεν επιτρέπουν είσοδο στον «πράσινο» δακτύλιο.
Εσωτερικό: Βρείτε τις διαφορές
Στο εσωτερικό της X1 οι αλλαγές είναι ακόμα πιο δυσδιάκριτες και αφορούν σε λεπτομέρειες, όπως είναι ο χώρος αποθήκευσης μικροαντικειμένων στη βάση της φρεσκαρισμένης κεντρικής κονσόλας, κάποια στοιχεία νίκελ στο ταμπλό, τα ακόμα πιο ποιοτικά υλικά και οι νέες επενδύσεις. Η ποιότητα κατασκευής δεν επιδέχεται κριτικής, ενώ η ευρυχωρία παραμένει φυσικά σε πολύ καλά επίπεδα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ford
SAILUN 10 TIPS