ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Το βελτιωμένο 208 διαθέτει πιο ρυθμίσιμη συμπεριφορά με το γκάζι, αφού δεν υπάρχει αισθητό έλλειμμα ισχύος.
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το βελτιωμένο 208 διαθέτει πιο ρυθμίσιμη συμπεριφορά με το γκάζι, αφού δεν υπάρχει αισθητό έλλειμμα ισχύος.

Δοκιμή: Peugeot 208 1,4 HDi 81PS

(10/10/2012)

Η οικονομικότερη, από πλευράς κατανάλωσης, έκδοση του Peugeot 208, αποκτά περισσότερο νεύρο χάρη στην επέμβαση της αντιπροσωπείας που αυξάνει αισθητά την ισχύ και τη ροπή του 1,4 HDi κινητήρα.

+ Σχεδίαση, οδική συμπεριφορά, βελτιωμένες επιδόσεις, θέση οδήγησης, απαλλαγή από τέλη κυκλοφορίας
- Θόρυβος κινητήρα, διαδρομές επιλογέα
Η επιτυχία του 208 είναι ότι, επαναφέρει ξανά στο προσκήνιο την ξεχωριστή οδηγική προσωπικότητά των μικρών Peugeot σε ένα πακέτο ιδιαίτερα φρέσκο, τόσο σε σχεδίαση, όσο και σε τεχνολογία. Τα χαρακτηριστικά αυτά δεν λείπουν από καμία έκδοση του 208, ακόμα και από αυτή με τον «παραδοσιακό» 1.400άρη κινητήρα diesel του PSA Group με τους 68 ίππους, που δοκιμάσαμε στο πρόσφατο παρελθόν. 
ΓιΆ αυτούς όμως που θέλουν το κάτι παραπάνω σε δύναμη και ροπή, η αντιπροσωπεία προσφέρει με λογικό κόστος (390 ευρώ) ένα πακέτο αναβάθμισης του κινητήρα για πιο ζωηρές επιδόσεις. Το καλό είναι ότι το αναβαθμισμένο 208 1,4 HDi τα καταφέρνει απόλυτα και μάλιστα χωρίς να του στερείται το δικαίωμα απαλλαγής από τέλη κυκλοφορίας…
Εμφανής διαφορά
Στη βασική πετρελαιοκίνητη εκδοχή του, το 208 χρησιμοποιεί το 1.400άρι HDi μοτέρ με σύστημα άμεσου ψεκασμού common rail και φίλτρο κατακράτησης σωματιδίων αιθάλης (FAP). Με 68 ίππους στις 4.000 σ.α.λ. και 160 Nm ροπής στις 1.750 σ.α.λ., το μοτέρ αυτό  προσφέρει αποδεκτές επιδόσεις. Έτσι, σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 13.0 δλ., ενώ τα 60-100 χλμ./ώρα  με 4η και τα 80-120 χλμ./ώρα με 5η έρχονται σε 11.7 και 16.6 δλ. αντίστοιχα. 
Η ελληνική αντιπροσωπεία όμως, χάρη στην τοποθέτηση παράλληλου εγκέφαλου κατάφερε να αναβαθμίσει τον κινητήρα που πλέον αποδίδει 81 ίππους στις 4.000 σ.α.λ. και 190 Nm στις 2.500 σ.α.λ. Πέρα από την αίσθηση που έχει κανείς πατώντας το γκάζι, οι μετρήσεις μας επιβεβαίωσαν την εμφανή βελτίωση των επιδόσεων, αφού τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 12,4 δλ. (- 0.6 δλ., τα 60-100 χλμ./ώρα σε 10,3 δλ. (-1,4 δλ.) και τα 80-120 χλμ./ώρα με 5η σε 14,2 δλ. (-2.4 δ.) Η σημαντική διαφορά στις ρεπρίζ οφείλεται στην αισθητή βελτίωση της ροπής, όχι μόνο σαν ποσότητα, αλλά και σαν καμπύλη.
Εσωτερικό: Με επίκεντρο τον οδηγό
Καμία αλλαγή δε συναντάμε στο εσωτερικό της βελτιωμένης έκδοσης, που συνεχίζει φυσικά να διαθέτει οδηγοκεντρικό χαρακτήρα και νεανικό προφίλ.  
Εντύπωση προκαλεί το μικρό τιμόνι, ο ευανάγνωστος πίνακας οργάνων και το σύγχρονο ταμπλό με τη μεγάλη οθόνη αφής, που δίνει πρόσβαση στο σύστημα infotainment. Από αυτή, συγκρατήστε δύο πράγματα. 
Σχεδιαστικά, είναι ό,τι πιο εντυπωσιακό κυκλοφορεί σε αυτοκίνητο της κατηγορίας, ενώ καταφέρνει και σε κάνει να προσπερνάς το γεγονός ότι δε συνδυάζεται απαραίτητα με CD-player. Από την άλλη, η ευχρηστία της είναι περιορισμένη, αφού ο οδηγός αναγκάζεται να αποσπάσει την προσοχή του από το δρόμο για να ελέγξει τις ρυθμίσεις. Η ποιότητα του εσωτερικού είναι καλή, με πλαστικά που έχουν καλό φινίρισμα και συναρμογή. 
Αναλόγως καλοί είναι και οι χώροι για επιβάτες και αποσκευές (285 λίτρα), ενώ το εσωτερικό παραμένει ευάερο και ευήλιο, με μεγάλες γυάλινες επιφάνειες (χωρίς φινιστρίνια στα πλευρικά παράθυρα) και καλή περιφερειακή ορατότητα. Καλή και η θέση οδήγησης, που στηρίζει σωστά το σώμα και τοποθετείται σωστά απέναντι στο τιμόνι.  
Στο δρόμο: Ακόμα πιο ευχάριστο
Η βελτίωση σε κινητήρα και επιδόσεις, έχει τονίσει περισσότερο τον ευχάριστο οδηγικό χαρακτήρα του 208. Διατηρώντας όλα τα στοιχεία της παιχνιδιάρικης οδικής συμπεριφοράς που περιμένεις από ένα μικρό Peugeot, το βελτιωμένο 208 διαθέτει πιο ρυθμίσιμη συμπεριφορά με το γκάζι, αφού δεν υπάρχει αισθητό έλλειμμα ισχύος και η απόκριση είναι πιο άμεση. 
Ακριβές turn in και ανάλογη τοποθέτηση μέσα στη στροφή, κάνουν το 208 ιδιαίτερα ευχάριστο, τη στιγμή που το πίσω μέρος είναι συμμετοχικό, η πρόσφυση στις στροφές αυξημένη και το τιμόνι (με τη μικρή διάμετρο) σε φτιάχνει από μόνο του. Με την άνεση να κυμαίνεται σε καλά επίπεδα, εκείνο που θα θέλαμε είναι  λιγότερος θόρυβος από τον κινητήρα και επιτέλους έναν επιλογέα ταχυτήτων για το πεντάρι κιβώτιο με πιο σπορτίφ χαρακτήρα. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
Mototriti.gr