Το νέο Ford B-ΜΑΧ έχει όλα τα φόντα να εισέλθει με αξιώσεις στο παιχνίδι των μικρών πολυχρηστικών μοντέλων.
Οδική συμπεριφορά – ¶νεση: ¶νετο και ασφαλές
23.973 Επισκέψεις στο άρθρο (25/10/2012)
Το νέο πολυμορφικό βασίζεται ως γνωστόν στην παγκόσμια πλατφόρμα Β του ομίλου, χρησιμοποιώντας παράλληλα την κλασική διάταξη ανάρτησης, με Γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά και ημιάκαμπτο άξονα πίσω. Μπορεί το συγκεκριμένο set up να σας είναι γνώριμο από το Fiesta, παρΆ όλα ταύτα, η ποιότητα κύλισης είναι σαφώς βελτιωμένη συγκριτικά με το μικρό μοντέλο της φίρμας, λόγω των νέων ρυθμίσεων που έχουν επιτελεστεί στην ανάρτηση του Β-ΜΑΧ. Έτσι, η ποιότητα κύλισης είναι πολύ καλή, με την ανάρτηση να φιλτράρει τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, ενώ περιορισμένος, ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες, είναι ο αεροδυναμικός θόρυβος.
Λίγο πιο έντονο είναι το «γουργούρισμα» του κινητήρα κι αυτό λόγω του ότι λείπει μια σχέση από το κιβώτιο, ειδικά στην κίνηση στον αυτοκινητόδρομο. Η παρεχόμενη πληροφόρηση από το τιμόνι επαρκεί, χαρακτηριστικό που σε συνδυασμό με την ανάρτηση επιτρέπουν στον οδηγό να κινηθεί γρήγορα και με ασφάλεια, με τις κλίσεις του αμαξώματος να είναι πιο τονισμένες, συγκριτικά με του Fiesta, αλλά σε καμία των περιπτώσεων να μην τρομάζουν. Αν τώρα το παρακάνετε, θα έχετε αρωγό σας το ESP το οποίο θα επέμβει με διακριτικό τρόπο σε περίπτωση υπερβολής.
Οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες προσφέρουν εξαιρετική περιφερειακή ορατότητα, συνδράμοντας κατά πολύ στο έργο του οδηγού, τόσο όταν κινείται σε στενούς δρόμους, όσο και κατά τη διάρκεια του παρκαρίσματος.