Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Μετά από 5 συνεχόμενες δεύτερες θέσεις, ο Μίκο Χίρβονεν γεύτηκε τη σαμπάνια της νίκης στο Ράλι Ιταλίας.
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Μετά από 5 συνεχόμενες δεύτερες θέσεις, ο Μίκο Χίρβονεν γεύτηκε τη σαμπάνια της νίκης στο Ράλι Ιταλίας.

Στην αναμπουμπούλα ο Μίκο χαίρεται

1.915 Επισκέψεις στο άρθρο (22/10/2012)

Τις ατυχίες των Σ. Λεμπ και Γ. Μ. Λάτβαλα εκμεταλλεύτηκε με τον καλύτερο τρόπο ο Μίκο Χίρβονεν, που κέρδισε στο Ράλι Ιταλίας κάνοντας πρόβα για τον ηγετικό ρόλο που θα έχει του χρόνου στη Citroen.

Εν μέσω ειδήσεων πως η Ford και η Mini αποχωρούν από το WRC στο τέλος της σεζόν, πως επιστρέφει η Hyundai σε συνδυασμό με πλήρη εμπλοκή της VW από του χρόνου και πως ο Γ.Μ. Λάτβαλα υπέγραψε στη VW Motorsport, ο Μίκο Χίρβονεν πέτυχε στις ειδικές της Σαρδηνίας την 15η νίκη του και την πρώτη του στο συγκεκριμένο αγώνα μετά από 5 συνεχείς δεύτερες θέσεις. 
Για να πετύχει τη νίκη αυτή ο Χίρβονεν πίσω από το τιμόνι της Citroen DS3 WRC, χρειάστηκε πάντως να δει τους βασικούς του αντιπάλους να «πέφτουν σαν τις μύγες», όπως ο ίδιος χαρακτηριστικά δήλωσε. Με το αποτέλεσμα αυτό, ο Μίκο Χίρβονεν πέρασε δεύτερος στη βαθμολογία των οδηγών, όπου ο τίτλος έχει φυσικά κριθεί από το προηγούμενο Ράλι Γαλλίας, υπέρ του Σεμπαστιάν Λεμπ, που πανηγυρίζει ήδη το ένατο συνεχόμενο Πρωτάθλημα. Το βάθρο συμπλήρωσαν οι Εβγένι Νόβικοφ και Οτ Τάνακ αμφότεροι με Ford Fiesta WRC στη δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα. 
Κρεματόριο…
Έτσι φαντάζει πλέον για τους αντιπάλους του Χίρβονεν η πρώτη μέρα του Ράλι Ιταλίας. Έτσι στην πρώτη κιόλας ειδική, ο Σεμπάστιαν Λεμπ χτύπησε σε βράχο με αποτέλεσμα να μείνει εκτός αγώνα από τιμόνι. Στην ίδια ειδική τούμπαρε ο Τιερί Νεβίλ με το DS3 WRC, που ενώ συνέχισε, μετά εγκατέλειψε λόγω απώλειας λαδιού. Στη δεύτερη ειδική της μέρας ο Γ. Μ. Λάτβαλα χτύπησε σε ανάχωμα και τραυμάτισε το ψυγείο του, ενώ μετά από μια ακόμη έξοδο εγκατέλειψε και αυτός. Ο Χίρβονεν δεν είχε πρόβλημα στο να κρατάει τα ηνία του αγώνα και να ελέγχει τη διαφορά με τον Π. Σόλμπεργκ, αλλά και ο Νορβηγός στην 7η ειδική χτύπησε σε βράχο επιχειρώντας «μπούκα», κι ενώ βρισκόταν μέχρι εκείνη τη στιγμή 23 δλ. πίσω από τον οδηγό της Citroen. Όλο το σύμπαν συνωμοτούσε για να κερδίσει ο Χίρβονεν, αφού και ο Μαντς Όστμπεργκ είχε προβλήματα με το διαφορικό του χάνοντας πολύτιμο χρόνο. Στο τέλος της μέρας, πίσω από τον Χίρβονεν ήταν  οι Νόβικοφ, Τάνακ με τέταρτο τον Οζιέ με το Skoda S2000 και πέμπτο τον ¶τκινσον με το Mini. 
¶νετα πρώτος ο Χίρβονεν
Χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα πέρασε η επόμενη μέρα του Ράλι. Ο Χίρβονεν δεν είχε να ρισκάρει έχοντας με διαφορά τα ηνία του αγώνα και κυλώντας σχεδόν όλα ομαλά, άπαντες διατήρησαν τις θέσεις που είχαν από την προηγούμενη μέρα. Εξαίρεση ο Μαντς Όστμπεργκ, που οδήγησε σαν τρελός και από την 7η θέση βρέθηκε στην 4η κερδίζοντας 4 από τις 6 ειδικές της μέρας. Πιο πίσω, ο Οζιέ σόλαρε με τη Fabia S2000 και είχε σπουδαία μάχη για την 5η θέση με τον ¶τκινσον που οδηγούσε το Mini JCW WRC. Αν και την έχασε αρχικά, μετά από κάποια προβλήματα στο Mini, ο Οζιέ ξαναβρέθηκε 5ος έστω και με πολύ μικρή διαφορά. Ο Σόλμπεργκ βρέθηκε στην 9η θέση, αφού συνέχισε το Ράλι με τη διαδικασία Rally2 σε αντίθεση με τον Λεμπ, που προτίμησε να παραμείνει θεατής… 
Η βόλτα για το Χίρβονεν συνεχίστηκε και την τελευταία μέρα του αγώνα μέχρι την τελευταία ειδική. Ο Φιλανδός απέφυγε τις κακοτοπιές και όπως εξελίχθηκαν τα πράγματα πήρε μια εύκολη νίκη. Οι νεαροί οδηγοί της M-Sport κράτησαν τα προσχήματα για τη Ford και έτσι ο Ε. Νόβικοφ και ο Οτ Τάνακ έφεραν τα Fiesta WRC στη δεύτερη και τρίτη θέση της γενικής κατάταξης. Αυτό ήταν το πρώτο βάθρο για τον Εσθονό και η δεύτερη καλύτερη εμφάνιση για τον Ρώσο. 
Ο Μαντς  Όστμπεργκ  είχε μια ακόμη 4η θέση με ένα ακόμη Ford Fiesta WRC παρΆ όλα τα προβλήματα που είχε, συμπεριλαμβανομένου κι ενός κλαταρισμένου ελαστικού, την Κυριακή. Με τη θέση του αυτή ανέβηκε στην τρίτη θέση της βαθμολογίας οδηγών κι ενώ απομένει ένας αγώνας για την συμπλήρωση του πρωταθλήματος. Στη μάχη της 5ης θέσης νικητής ήταν ο Οζιέ, που άφησε έκτος τον ¶τκινσον.  Τη δεκάδα έκλεισαν οι Αντρέας Μίκελσεν με το δεύτερο Fabia S2000,  Μάρτιν Πρόκοπ με Ford  Fiesta, Π. Σόλμπεργκ (κερδίζοντας μάλιστα και την Power Stage) και Λούκα Πεντερσόλι με Citroen DS3 WRC. Ο Λάτβαλα ήταν 12ος κερδίζοντας 2 βαθμούς από την Power Stage, ενώ έναν κέρδισε και ο Τιερί Νεβίλ.
Επόμενος και τελευταίος αγώνας του Πρωταθλήματος είναι στην Ισπανία, το διάστημα από 8 έως 11 Νοεμβρίου.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Autotriti.gr
TI YOKOHAMA AGORAZO