5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Το νέο VW Golf είναι εδώ, στοχεύοντας απευθείας στην κορυφή της μικρομεσαίας κατηγορίας.
Δοκιμή: VW Golf 1,2 TSI 85 PS
47.682 Επισκέψεις στο άρθρο (29/10/2012)
Ναι, είναι το καινούργιο Golf! Και ναι, είναι το μοντέλο εκείνο που στην έβδομη γενιά του στοχεύει μόνο στην κορυφή της κατηγορίας των μικρομεσαίων, ανεξαρτήτως επιπέδου του ανταγωνισμού.
+ Ποιότητα κατασκευής, οδική συμπεριφορά, χώροι επιβατών-αποσκευών, θέση οδήγησης, εργονομία, εξοπλισμός αρχικής έκδοσης
- Συγκρατημένη αισθητική σε αμάξωμα και εσωτερικό, δύναμη κινητήρα στις υψηλές στροφές
Μετά από 38 χρόνια και 29.130.000 πωλήσεις, φθάσαμε αισίως στην 7η γενιά VW Golf. Και φυσικά, μιλάμε για το μοντέλο εκείνο που είναι παγκοσμίως αναγνωρίσιμο, ποθητό και τελικά, πλήρως αντιπροσωπευτικό του τι εστί σήμερα η μάρκα «Volkswagen». Οι ίδιοι οι άνθρωποι της εταιρείας, χρησιμοποιούν τρεις λέξεις για να το περιγράψουν: «Καινοτομία, υπευθυνότητα, αξία».
Το εάν το έχουν καταφέρει στην πράξη, θα το δείξει η ιστορία. Προς το παρόν, εμείς υποδεχόμαστε νωρίτερα από οποιαδήποτε άλλη χώρα το εντελώς νέο Golf, δοκιμάζοντας την πιο προσιτή του έκδοση με το νέο 16βάλβιδο 1,2 TSI κινητήρα. Για να δούμε λοιπόν…
Εξέλιξη της παραδοσιακής σχεδίασης «Golf»
Το πρώτο που αντιλαμβάνεται κανείς αντικρίζοντας το νέο VW Golf, είναι η αλλαγή των διαστάσεών του. Και ειδικότερα, το αυξημένο κατά 20 χλστ. πλάτος του και το μειωμένο κατά 27 χλστ. ύψος του, τα οποία συμβάλλουν αμφότερα στην παροχή περισσότερων δυναμικών αισθητικών χαρακτηριστικών. Ακόμη πιο μεγάλη είναι η αύξηση στο μεταξόνιο του νέου Golf (+59 χλστ.) που συμβάλλει θετικά και στην παροχή πολύ καλών χώρων. Περνώντας τώρα στη σχεδίαση του αυτοκινήτου, εδώ η VW επέλεξε να ακολουθήσει τη γνώριμη πρακτική όλων των γενιών Golf, η οποία θέλει κάθε νέο Golf να διαφοροποιείται το ελάχιστο δυνατό από το προηγούμενο.
Ο λόγος της επιμονής της VW σε αυτό είναι προφανής και σίγουρα στοχεύει στη διαχρονικότητα του σχήματος. Εμείς πάντως, στην παρουσία του νέου Golf θα ξεχωρίσουμε κάποια χαρακτηριστικά σχεδιαστικά στοιχεία, όπως είναι τα νεύρα του καπό που ακολουθούν τη γραμμή της οροφής και κλείνουν στο εσωτερικό άκρο των εμπρόσθιων φωτιστικών, τη χαρακτηριστική κολόνα «C» που παραπέμπει σε προηγούμενα Golf, αλλά και τα μικρότερων διαστάσεων πίσω φωτιστικά.
Από 15.890 με απόσυρση
Η Ελλάδα είναι μια από τις πρώτες χώρες παγκοσμίως που λαμβάνουν το νέο VW Golf (π.χ. στη Γερμανία η διάθεσή του ξεκινά στις 10 Νοεμβρίου), με τις τιμές του να μην έχουν μεγάλη απόκλιση από αυτές του προηγούμενου Golf VI. Ειδικότερα, από τα 16.850 ευρώ κοστίζει το αυτοκίνητο στις 5θυρες εκδόσεις του με τον 1,2 TSI βενζινοκινητήρα των 85 ίππων, ενώ με την απόσυρση σε ισχύ, η τιμή αυτή μειώνεται στα 15.890 ευρώ. Για το 3θυρο μοντέλο, υπολογίστε 900 ευρώ λιγότερα και στις δύο εκδόσεις.
Στο εξοπλιστικό κομμάτι, η αρχική έκδοση Design έρχεται με ένα πολύ καλό επίπεδο, περιλαμβάνοντας στάνταρ 7 αερόσακους, ESP με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό XDS, κλιματισμό Climatic, ηχοσύστημα με έγχρωμη οθόνη αφής 5 ιντσών, 4 ηλεκτρικά παράθυρα και ηλεκτρικούς καθρέπτες.