ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Ιδιωτικά ΚΤΕΟ: Εύκολα και ξεκούραστα!

Ιδιωτικά ΚΤΕΟ: Εύκολα και ξεκούραστα!

11.714 Επισκέψεις στο άρθρο (30/10/2012)

Τα ιδιωτικά ΚΤΕΟ δραστηριοποιούνται τα τελευταία χρόνια στη χώρα μας και οι υπηρεσίες που προσφέρουν εξελίσσονται συνεχώς με σκοπό την άμεση και απροβλημάτιστη εξυπηρέτηση των πελατών τους.

Η θεσμοθέτηση για τον έλεγχο των οχημάτων από τα Κέντρα Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων (ΚΤΕΟ), έχει πραγματοποιηθεί από το 1985, έπειτα από την Υπουργική Απόφαση 44800/123. Ως γνωστόν, από τα πρώτα χρόνια λειτουργίας του θεσμού διαπιστώθηκε ότι το σύστημα έπασχε, αφού σχεδόν σε όλες τις περιπτώσεις, οι έλεγχοι όχι μόνο ήταν πλημμελείς, αλλά πολλές φορές υπήρξαν περιστατικά όπου ήταν συνδεδεμένα απολύτως με θέματα διαφθοράς, κάτι που έχει επισημανθεί επανειλημμένα από τη Μη Κυβερνητική Οργάνωση Διεθνής Διαφάνεια. Αυτός ήταν άλλωστε ο λόγος που από το Νοέμβριο του 2001, με το νόμο 2963, εισήλθαν στη αγορά τα ιδιωτικά ΚΤΕΟ. 
Βέβαια η δράση της ιδιωτικής πρωτοβουλίας λειτούργησε υπέρ της αναβάθμισης και των Δημόσιων ΚΤΕΟ, αφού μέσω των διαπιστεύσεων ISO επιχειρήθηκε η ανανέωση του εξοπλισμού τους, όμως το επιθυμητό αποτέλεσμα όχι μόνο απλά δεν ήρθε, αλλά το πρόβλημα συνεχίζει να είναι ακόμη πιο έντονο. 
Γιατί ο έλεγχος των οχημάτων είναι σημαντικός; 
Η κατάσταση του στόλου των οχημάτων που υπάρχουν σε μια χώρα είναι άμεσα συνδεδεμένη με τη Δημόσια Ασφάλεια, αλλά και με την προστασία του περιβάλλοντος. Προς αυτή την κατεύθυνση, άλλωστε, κινούνται και τα τελευταία επιτεύγματα της τεχνολογίας στα αυτοκίνητα που περιλαμβάνουν συνεχή εξέλιξη των συστημάτων παθητικής και ενεργητικής ασφάλειας, που έχουν μειώσει σε μεγάλο βαθμό τα τροχαία ατυχήματα, καθώς επίσης και οι συνεχείς έρευνες, που έχουν ως στόχο τη μείωση των εκπομπών ρύπων. Στο κάθε όχημα προκαλούνται ποικίλες φθορές, οι οποίες επιδιορθώνονται με την περιοδική συντήρηση, που πολλές φορές δε γίνεται όπως ενδείκνυται από μεγάλη μερίδα των ιδιοκτητών. Τα κενά που δημιουργούνται από την έλλειψη συντήρησης έρχονται να καλύψουν και να επισημάνουν τα ΚΤΕΟ. Ο κάθε ιδιοκτήτης οφείλει να περνά το όχημα περιοδικό τεχνικό έλεγχο στα τέσσερα χρόνια από την ημερομηνία πρώτης κυκλοφορίας του αυτοκινήτου του, ενώ μετά το συγκεκριμένο διάστημα μειώνεται στα δύο χρόνια.
Τι ελέγχουν στα Ι. ΚΤΕΟ;
Σε κάθε περιοδικό τεχνικό έλεγχο, οι τεχνικοί οφείλουν και πρέπει σύμφωνα με το νόμο 44800/123 του 1985 και τις τροποποιήσεις του 2003 και 2004 να ελέγχουν το σύνολο των μερών του αυτοκινήτου. Αυτό συνεπάγεται ότι, περιλαμβάνονται οι εξής τομείς: εκπομπές καυσαερίων, κινητήρας, κατάσταση αμαξώματος, υαλοπίνακες, φανάρια, πρόσθετα αξεσουάρ, ηλεκτρονικός εξοπλισμός, θάλαμος επιβατών, σύστημα διεύθυνσης, συστήματα αναρτήσεων, ζώνες ασφαλείας, κ.α.
Πόσο κοστίζει ο έλεγχος στα ΚΤΕΟ;
Το κόστος ελέγχου ανέρχεται στα 40 ευρώ στα Δημόσια, ενώ στα Ιδιωτικά κυμαίνεται από τα 45 έως και τα 50 ευρώ.
Πως γίνεται ο έλεγχος;
Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, κρίνεται αναγκαίο να έχετε κλείσει αρχικά ραντεβού μέσω τηλεφώνου. Από εκεί και πέρα, θα πρέπει η κατάσταση του αυτοκινήτου σας να είναι στο καλύτερο δυνατό επίπεδο, κάτι που εξασφαλίζεται από τη σωστή συντήρηση στην οποία θα πρέπει να έχετε προβεί. Φτάνοντας στις εγκαταστάσεις του ΚΤΕΟ, θα πρέπει να δώσετε την άδεια του αυτοκινήτου σας, ώστε να γίνει η απαιτούμενη καταχώρηση των στοιχείων.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

FORD
POTE DEN EXEIS ASFALEIA