ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Το νέο Peugeot 301 είναι μια πρόταση που απευθύνεται σε όσους αναζητούν χώρους και άνεση κατά τις μετακινήσεις τους.
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το νέο Peugeot 301 είναι μια πρόταση που απευθύνεται σε όσους αναζητούν χώρους και άνεση κατά τις μετακινήσεις τους.

Peugeot 301: Όλα σε 1, νοικοκυρεμένα!

9.039 Επισκέψεις στο άρθρο (21/11/2012)

Ευρύχωρο, άνετο, με άκρως οικονομικούς κινητήρες και προσιτές τιμές, το νέο Peugeot 301 θα απευθυνθεί στους οικογενειάρχες που αναζητούν την οικονομία και την αξιοπιστία στις μετακινήσεις τους.

info
Το νέο Peugeot 301 αναμένεται στην Ελλάδα μέσα στο Νοέμβρη. Οι ενδεικτικές τιμές με απόσυρση θα είναι κοντά στα 12.000 ευρώ για το 1,2 VTi και στα 14.500 ευρώ για το 1,6 HDi. Και στις δύο περιπτώσεις ο εξοπλισμός αναμένεται πλούσιος.
Στην κατηγορία των compact σεντάν μοντέλων έρχεται να τοποθετηθεί το νέο Peugeot 301, το οποίο σύντομα θα υποδεχτούμε στην Ελληνική αγορά. Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που θα απευθυνθεί στους οικογενειάρχες εκείνους που αναζητούν ένα ευρύχωρο σεντάν με compact διαστάσεις και οι οποίοι δεν είναι διατεθειμένοι να δαπανήσουν μια περιουσία για την απόκτησή του. Η Peugeot μάλιστα αναφέρει ότι, το 301 έχει εξελιχθεί για να κινηθεί στις πλέον κακοτράχαλες διαδρομές του πλανήτη (θα διατεθεί σε Κεντρική Ευρώπη, Ρωσία, Ουκρανία, Αφρική και Μέση Ανατολή κ.λπ.) και για αυτό το λόγο, κάθε τεχνική και μηχανική του λεπτομέρεια επανασχεδιάστηκε με γνώμονα την αντοχή και την προσαρμογή του αυτοκινήτου σε διαφορετικές κλιματολογικές συνθήκες.
Οικεία εξωτερική σχεδίαση
Το νέο Peugeot 301 έχει σχεδιαστεί ουσιαστικά από λευκό χαρτί, εφαρμόζοντας αισθητικά στοιχεία από τα πιο πρόσφατα μοντέλα της μάρκας. Έτσι, στο εμπρόσθιο μέρος συναντούμε κάποια αισθητικά στοιχεία που βρίσκουμε και στο μεσαίο Peugeot 508, όπως είναι π.χ. η εμπρόσθια εισαγωγή με τη χρωμιωμένη γρίλια, το μεγάλο λογότυπο της μάρκας που βρίσκεται στο ρύγχος του αυτοκινήτου, αλλά και οι νευρώσεις του καπό. Στο πίσω μέρος από την άλλη, ο τρίτος όγκος εφάπτεται παρά το μήκος του ομαλά στο υπόλοιπο αμάξωμα, ενώ τα φωτιστικά σώματα παραπέμπουν σε αυτά του 208. Στον τομέα των διαστάσεων, με μήκος στα 4,442 μέτρα το 301 είναι ένα από τα μακρύτερα μικρομεσαία σεντάν της εποχής, ενώ και το μεταξόνιό του στα 2.650 χλστ. είναι αρκετά μακρύ. 
Κινητήρες-Κιβώτια: Οικονομικά μοτέρ βενζίνης ή πετρελαίου
Το νέο Peugeot 301 θα σταδιοδρομήσει στη χώρα μας με δύο κινητήρες, οι οποίοι είναι από τα νεότερα Euro 5 μοτέρ της μάρκας. Ο πρώτος, είναι ο ολοκαίνουργιος, 3κύλινδρος 1,2 VTi ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας της Peugeot, ο οποίος θα έλθει με απόδοση 72 ίππων και ροπή 110 Nm στις 3.000 σ.α.λ. Χαρακτηριστικό του πλεονέκτημα αναμένεται να είναι η χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, με τη Peugeot να ανακοινώνει μέση κατανάλωση 5,3 λτ./100 χλμ. (5,2 λτ./100 χλμ. με ελαστικά energy saver) και εκπομπές CO2 124 γρ./χλμ. (119 γρ./χλμ. με ελαστικά energy saver). Σαφώς περισσότερη οικονομία θα προσφέρει το δεύτερο διαθέσιμο μοτέρ, το οποίο θα είναι ο HDi πετρελαιοκινητήρας των 1.560 κ.εκ. και 92 ίππων. Με υψηλή ροπή 230 Nm διαθέσιμη από τις 1.750 σ.α.λ., το μοτέρ αυτό απαιτεί μόνο 4,3 λτ. καυσίμου ανά 100 χλμ. (4,1 λτ./100 χλμ. με ελαστικά energy saver) και εκπέμπει 112 γρ. CO2 ανά χλμ. (108 γρ./χλμ. με ελαστικά energy saver). Και οι δύο κινητήρες συνδυάζονται με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων.
Εσωτερικό-Χώροι-Πρακτικότητα: Απλή σχεδίαση και ευρυχωρία
Στο εσωτερικό του 301, η Peugeot ακολουθεί λιτές και απλές γραμμές, με έναν πίνακα οργάνων που φέρει μεγάλες και ευανάγνωστες ενδείξεις, αλλά και μια κεντρική κονσόλα σε σχήμα «V», που φέρει τους αεραγωγούς και τα χειριστήρια για το ηχοσύστημα και τον κλιματισμό. Συνολικά, η εργονομία βρίσκεται σε πολύ καλά επίπεδα, εκτός μόνο από τη θέση για το χειρισμό των ηλεκτρικών παραθύρων (χαμηλά στην κονσόλα και εκατέρωθεν του επιλογέα ταχυτήτων). Στο ποιοτικό κομμάτι, η Peugeot υπόσχεται υλικά που θα αντέξουν στις σκληρές συνθήκες και κακουχίες, με το φινίρισμά τους να αναμένεται να είναι σε καλά επίπεδα. Εκεί πάντως όπου το 301 αναμένεται να ξεχωρίζει είναι στο κομμάτι των χώρων, αφού το μακρύ μεταξόνιο των 2,65 μέτρων μας προϊδεάζει για αρκετή ευρυχωρία στο πίσω κάθισμα. Επιπλέον αυτών, το πορτ-μπαγκάζ του 301 διαθέτει κορυφαία τιμή 506 λίτρων που συγκρίνεται με το πορτ-μπαγκάζ μεσαίων μοντέλων, ενώ οι πλάτες του πίσω καθίσματος μπορούν να αναδιπλωθούν και να προσφέρουν ακόμη περισσότερο χώρο.
Πλαίσιο-Ανάρτηση: Έμφαση στην άνεση
Η ανάρτηση του 301 αποτελείται από Γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά και ημιάκαμπτο άξονα στο πίσω τμήμα. Οι ρυθμίσεις της ανάρτησης αυτής έχουν γίνει σύμφωνα με την Peugeot, με στόχο την παροχή κρατήματος και άνεσης ακόμη και όταν το αυτοκίνητο κινείται σε δρόμους με κακό οδόστρωμα. Αντίστοιχα, υπάρχουν επεμβάσεις σε συγκεκριμένα μέρη του αμαξώματος ή στη συναρμογή διαφόρων τμημάτων του αυτοκινήτου, για βέλτιστη αντοχή και καλύτερη προστασία κατά την κίνηση σε κακής ποιότητας άσφαλτο ή χωματόδρομο. Το τιμόνι τέλος του νέου Peugeot 301 διαθέτει ηλεκτρική υποβοήθηση και σύμφωνα πάντα με την εταιρεία, θα απαιτεί τη μικρότερη δυνατή δύναμη σε ελιγμούς στάθμευσης για περισσότερη άνεση στην πόλη, ενώ θα δίνει άμεσες πληροφορίες στον οδηγό.
Η άποψή μας 
Το νέο Peugeot 301 είναι μια πρόταση που απευθύνεται σε ένα συγκεκριμένο κοινό, το οποίο αναζητεί χώρους και άνεση κατά τις μετακινήσεις του σε προσιτή τιμή. Και επιπλέον αυτών, διαθέτει μια σχεδίαση που είναι πιο «ψαγμένη» από τα συνηθισμένα παραδείγματα του είδους, ενώ εφοδιάζεται και με τους νεότερους κινητήρες της Peugeot. Mε βάση λοιπόν αυτά, θα αποτελέσει μια ενδιαφέρουσα εναλλακτική για τους οικογενειάρχες της εποχής.
Ξέρετε ότι…
…από εδώ και πέρα, όποιο μοντέλο της Peugeot φέρει σαν κατάληξη το «01», θα χαρακτηρίζεται από το πολύ καλό Value for Money;

Λιτές και απέριττες γραμμές για το εσωτερικό του νέου Peugeot 301, το οποίο αναμένεται να ξεχωρίζει στον τομέα των χώρων.

Λιτές και απέριττες γραμμές για το εσωτερικό του νέου Peugeot 301, το οποίο αναμένεται να ξεχωρίζει στον τομέα των χώρων.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
Moto