ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Η εμφάνιση του Mokka έχει σχεδιαστικές λεπτομέρειες που αποτυπώνουν το DNA της μάρκας.
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η εμφάνιση του Mokka έχει σχεδιαστικές λεπτομέρειες που αποτυπώνουν το DNA της μάρκας.

Opel Mokka: Caffeine – full

23.356 Επισκέψεις στο άρθρο (11/2/2013)

Με το νέο Mokka η Opel φέρνει ξανά στο προσκήνιο την κατηγορία των μικρών SUV. Στην έκδοση της δοκιμής μας αποκαλύπτει πώς η τετρακίνηση και ο turbo κινητήρας συνδυάζονται σε ένα compact crossover.

+ Εμφάνιση, οδική συμπεριφορά εντός και εκτός δρόμου, επιδόσεις, κινητήρας 
- Ποιότητα συναρμογής, άνεση ανάρτησης, τραχύτητα κινητήρα
Το νέο Opel Mokka είναι ένα νέο SUV που, επί της ουσίας, ανήκει στην μικρή υποκατηγορία του είδους. Aυτό δημιουργεί κάποια ερωτηματικά όταν η Opel ισχυρίζεται ότι ανάμεσα στους ανταγωνιστές του «βλέπει» μοντέλα όπως το Nissan Juke (του οποίου η βασική έκδοση είναι 2κίνητη), ή το Skoda Yeti (του οποίου η τετρακίνητη έκδοση αφορά μόνο στον 1.800άρη τούρμπο κινητήρα των 160 ίππων). Με τιμή εκκίνησης τα 22.450 ευρώ, η τοποθέτηση του απέναντι στον ανταγωνισμό γίνεται ακόμα πιο πολύπλοκη. 
Εμφάνιση: Compact διαστάσεις, SUV αισθητική
Με μήκος που αγγίζει τα 4,3 μέτρα και ύψος που φτάνει το 1,65 μέτρο, το Mokka τοποθετείται πάνω από το μέσο όσο της μικρής SUV κατηγορίας. Είναι αυτό που η Opel λέει sub-compact. Ωστόσο αξίζει να επισημανθεί ότι βασίζεται στην πλατφόρμα μικρών αυτοκινήτων, όπως το νέο Opel Adam και τα Chevrolet Spark και Aveo. Σε κάθε περίπτωση οι σχεδιαστές της Opel έχουν αντλήσει έμπνευση από το Antara, το μεγαλύτερο SUV της εταιρείας. Η καταγωγή του μοντέλου είναι ξεκάθαρη τόσο μέσα από τη μεγάλη μάσκα και τα εντυπωσιακά φώτα εμπρός, όσο και από τη σχεδίαση του πίσω μέρους, με τους χαρακτηριστικούς ώμους που θυμίζουν Corsa. Επίσης η σχεδίαση ξεκαθαρίζει, τόσο με το ύψος όσο και με τις λεπτομέρειες (βλ. πλαστικά στους θόλους), ότι το Mokka πρόκειται για μοντέλο με off road χαρακτήρα. 
Εσωτερικό: Σύγχρονη εμφάνιση, μέτρια ποιότητα
Η σχεδίαση του εσωτερικού δεν είναι εντυπωσιακή. Τη βασική αρχιτεκτονική του ταμπλό την έχουμε δει, λίγο ή πολύ, σε όλα τα σύγχρονα Opel. Η απτή ποιότητα των υλικών είναι καλή, αλλά όχι και η συναρμογή τους, αφού στο εσωτερικό ακούγονται αρκετοί τριγμοί από παντού, σε κάθε ευκαιρία. Η εργονομία «πατάει» ακριβώς στα πρότυπα της Opel, πράγμα που σημαίνει ότι η χρήση των διακοπτών της κεντρικής κονσόλας θέλει κάποια εξοικείωση, ενώ η περιφερειακή ορατότητα είναι καλή, όπως και η εκτίμηση των ορίων του αμαξώματος. 
Τεχνολογία: Up to date εξοπλισμός 
Τόσο αναφορικά με τον εξοπλισμό ασφαλείας, όσο και με αυτόν της άνεσης το Mokka είναι, αν μη τι άλλο, εναρμονισμένο με τα σύγχρονα πρότυπα. Παράλληλα, ο κινητήρας συνεργάζεται με το σύστημα eco 
(start&stop) που εξυπηρετεί στον περιορισμό της κατανάλωσης. 
Χώροι:  Αρκετά ευρύχωρο (για μικρό SUV) και λειτουργικό
Για το μέγεθός του το Mokka είναι πιο ευρύχωρο από το μέσο όρο της κατηγορίας των μικρών SUV, αλλά όχι τόσο ευρύχωρο αν κριθεί με τα κριτήρια των SUV που το ίδιο θέλει να ανταγωνιστεί και έχουν το ίδιο εξωτερικό μήκος. Αυτό ισχύει για όλες τις μετρήσεις στο εσωτερικό, με εξαίρεση το χώρο για τα κεφάλια των επιβατών που είναι γενναιόδωρος. Η ίδια αξιολόγηση ισχύει και για το χώρο αποσκευών των 356 λίτρων, ο οποίος είναι εύχρηστος, έχει χαμηλό κατώφλι φόρτωσης και μεγάλο άνοιγμα. 
Εύκολη είναι και η πρόσβαση στο εσωτερικό, με τα μεγάλα ανοίγματα στις πόρτες, ενώ το ύψος του αμαξώματος επιτρέπει την είσοδο χωρίς σκύψιμο. Η θέση οδήγησης είναι ψηλά τοποθετημένη, ευνοώντας των πανοραμική επίβλεψη του δρόμου, αλλά οι ρυθμίσεις της δεν επιτρέπουν στον οδηγό να βρει την ιδανική στάση απέναντι στο τιμόνι. Ένα στοιχείο που αφήνει καλές εντυπώσεις στο εσωτερικό είναι οι θέσεις για μικροαντικείμενα που είναι διάσπαρτες σε ταμπλό, κονσόλα και πόρτες. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

FORD
DIAGONISMOS N FERA SPORT NEXEN