5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Μετά το ηλεκτρικό 500αράκι, η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία παρουσιάζει στο Los Angeles Auto Show, το Abarth 500C.
Πρεμιέρα για το Abarth 500C
7.729 Επισκέψεις στο άρθρο (29/11/2012)
Την "ανοικτή" και σίγουρα "καυτή" έκδοση του Abarth 500, με τους 160 ίππους, παρουσίασε, στο Los Angeles Auto Show, η Fiat.
Το άνοιγμα της Fiat στην αμερικάνικη αγορά, καλά κρατεί! Μετά το ηλεκτρικό 500αράκι, το οποίο -σε πρώτη φάση- θα πωλείται μόνο στην αγορά των ΗΠΑ, η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία παρουσιάζει στο Los Angeles Auto Show, το Abarth 500C, την πιο "καυτή ανοικτή" έκδοση του δημοφιλούς best seller της, στην κατηγορία των μίνι.
Το Abarth 500C θα λανσαριστεί στην παγκόσμια αγορά, στις αρχές του 2013 και διακρίνεται για την "πολεμική" του εμφάνιση.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Το Abarth 500C θα λανσαριστεί στην παγκόσμια αγορά, στις αρχές του 2013 και διακρίνεται για την "πολεμική" του εμφάνιση, αλλά και για την ισχύ που του χαρίζει ο υπερτροφοδοτούμενος 1.4 Multi Air. Η συνολική απόδοση φτάνει τους 160 ίππους, με ροπή 230 Nm, η μετάδοση γίνεται από ένα χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων και η επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ/ώρα, έρχεται σε λιγότερο από 7 δευτερόλεπτα.
Το "ανοικτό" Abarth χρησιμοποιεί παρόμοια υφασμάτινη οροφή (η οποία, όμως, στην προκειμένη περίπτωση διαθέτει ενσωματωμένη αεροτομή), με αυτή του συμβατικού 500C, όμως η εμφάνισή του, σαφώς παραπέμπει στις αγωνιστικές καταβολές της φίρμας. Με πιο επιθετική μάσκα, νέες πλαϊνές ποδιές, αλουμινένιες ζάντες 16 ιντσών, που "ντύνουν" τα ελαστικά Pirelli Cinturato P7.
Οι πινελιές της Abarth είναι αισθητές και στο εσωτερικό, με το επίπεδο αγωνιστικό τιμόνι, τα αλουμινένια πεντάλς και τον επίσης αλουμινένιο λεβιέ ταχυτήτων, καθώς και τα νέα σπορ καθίσματα, με τις κόκκινες ραφές, σήμα κατατεθέν του ιταλικού οίκου. Οι πελάτες μπορούν επίσης να παραγγείλουν ένα σύστημα πλοήγησης και ένα Beats Audio σύστημα με έξι ηχεία, ένα 8-ιντσών subwoofer και οκτακάναλο ενισχυτή.
Το Abarth 500C έχει υποβληθεί και σε άλλες απαραίτητες μετατροπές, όπως το σπορ set up της ανάρτησης, το ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας και το ενισχυμένο σύστημα πέδησης, καθώς και η τοποθέτηση μιας νέας αντιστρεπτικής δοκού, στον πίσω άξονα.