Η αποκάλυψη έγινε στο Weissach, όπου εδρεύει το κέντρο έρευνας και εξέλιξης της εταιρείας, με αφορμή το τέλος της αγωνιστικής σεζόν. Η 911 GT3 Cup θα λάβει μέρος αποκλειστικά στο ενιαίο πρωτάθλημα Porsche Mobil 1 Supercup του 2013 και όπως τόνισε ο οδηγός εξέλιξης της φίρμας, Timo Bernhard: «Είναι άριστα ισορροπημένη και η νέα γεωμετρία έχει βελτιώσει την συμπεριφορά της. Είναι πολύ πιο εύκολο να την οδηγήσεις στο όριό της»!
Το μοντέλο εφοδιάζεται με τον 6κύλινδρο boxer των 3,8 λίτρων, η ιπποδύναμη του οποίου έχει αυξηθεί κατά 10 ίππους, σε σχέση με το παρελθόν, φτάνοντας συνολικά τους 460. Για πρώτη φορά, σε αγωνιστικό μοντέλο της Porsche, αυτής της κατηγορίας, οι αλλαγές θα γίνονται με τα paddles στο τιμόνι, χάρη στο 6τάχυτο κιβώτιο «dog-type».
Η πισωκίνητη 911 GT3 Cup, διακρίνεται και για σχεδιαστικές αλλαγές, στην πίσω αεροτομή, στην κεντρική διπλή απόληξη της εξάτμισης, ενώ φέρει νέα αγωνιστικών προδιαγραφών slick ελαστικά της Michelin. Σημαντική δουλειά έχει γίνει στον τομέα της ασφάλειας, με το νέας σχεδίασης roll cage, το νέο ρυθμιζόμενο κάθισμα, αλλά και τη δυνατότητα αφαίρεσης τμήματος της οροφής, για να διευκολυνθεί ο απεγκλωβισμός του οδηγού, στην περίπτωση ατυχήματος.
Η 911 GT3 Cup θα λάβει μέρος αποκλειστικά στο ενιαίο πρωτάθλημα Porsche Mobil 1 Supercup του 2013.