5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Απαλές καμπύλες και γλυπτές γραμμές χαρακτηρίζουν την εντυπωσιακή εμφάνιση.
Captur: Μικρό crossover α λα Renault
6.980 Επισκέψεις στο άρθρο (5/2/2013)
To Renault Captur, είναι το πρώτο μικρό όχημα ελεύθερου χρόνου της γαλλικής φίρμας και έρχεται αγριεμένο για να κοντραριστεί με ανάλογες κατασκευές, όπως το Peugeot 2008 ή το ομογάλακτο Nissan Juke.
Το πρώτο μικρό crossover της Renault είναι έτοιμο για παρουσίαση στην προσεχή έκθεση της Γενεύης, λίγο πριν το εμπορικό λανσάρισμα του μοντέλου στην Ευρώπη το ερχόμενο καλοκαίρι. Ο λόγος για το νέο Renault Captur που εύκολα κάποιος θα μπορούσε να το χαρακτηρίσει ως ένα αστικό crossover μοντέλο και κάποιος άλλος σαν ένα «καλογυμνασμένο» Clio.
Όπως και να έχει, το Renault Captur έχει μήκος 4.120 χλστ. και βασίζεται πάνω στην πλατφόρμα Β, του Group Nissan-Renault.Τo αυτοκίνητο βασίζεται εν πολλοίς πάνω στο ολοκαίνουργιο Clio, αντλώντας από αυτό, τόσο τη σχεδίαση του αμαξώματος και του εσωτερικού, όσο και την πλατφόρμα και τους κινητήρες.
Aν μη τι άλλο, εντυπωσιακό
Σχεδιαστικά, το εμπρόσθιο τμήμα του Captur έρχεται απευθείας από το νέο Clio, όπως επίσης και οι γλυπτές πλαϊνές επιφάνειες του αυτοκινήτου. Από εκεί και πίσω, σε σχέση με το Clio, τα φωτιστικά σώματα στο πίσω μέρος στρογγυλεύουν και μεγαλώνουν, ενώ η πόρτα του χώρου αποσκευών αποκτά και αυτή μεγαλύτερες διαστάσεις και χαμηλότερο άνοιγμα.
Φυσικά το Captur διαθέτει αυξημένη απόσταση από το έδαφος και πανοραμική θέση οδήγησης. Σύμφωνα με τη Renault, το Captur θα προσφέρει και πολλές επιλογές εξατομίκευσης, όπως για παράδειγμα διχρωμία του αμαξώματος βάσει της οποίας, το χρώμα της οροφής και αυτό από τις πλαϊνές κολόνες θα είναι διαφορετικά από το υπόλοιπο αμάξωμα. Το Captur θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Renault στο Βαγιαδολίδ της Ισπανίας.
Εσωτερικό -Koνσόλα από Clio και ευέλικτοι χώροι
Στο εσωτερικό του Captur, η σχεδίαση δείχνει αρκετά μοντέρνα, με τη γνωστή μας από το Clio, «αιωρούμενη» κεντρική κονσόλα να ξεχωρίζει.. Και για το εσωτερικό, η Renault κάνει λόγο για πολλές δυνατότητες εξατομίκευσης, αλλά και διαμόρφωσης ανάλογα με τις μεταφορικές ανάγκες. Ενδιαφέρον προκαλεί και η υπόσχεση για καινοτόμες αποθηκευτικές λύσεις. Στα θετικά συγκαταλέγεται και ο μεγάλος χώρος αποσκευών.
Πολύ πλούσιος θα είναι ο βασικός εξοπλισμός καθώς μεταξύ άλλων θα συμπεριλαμβάνονται σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί, σύστημα hill start assist και αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω. Στον προαιρετικό εξοπλισμό από την άλλη, θα υπάρχει και Renault R-Link multimedia tablet με οθόνη αφής ενσωματωμένη στο ταμπλό, καθώς και ηχοσύστημα με έξι ηχεία, Bluetooth, audio-streaming και Arkamys hi-fi ήχο.
Κινητήρες – Οικονομικοί και με μόλις 96 γρ. CO2/χλμ.
Η γκάμα των κινητήρων του Captur, προέρχεται από αυτή του Clio με τη γαλλική φίρμα να δηλώνει πως «θα είναι οι καλύτεροι στην κλάση τους από πλευράς κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών CO2». Έτσι, το Captur θα παίρνει κίνηση από το νέο 3κύλινδρο turbo βενζινοκινητήρα 0,9 λίτρων (90 PS), αλλά και τον αντίστοιχης ισχύος 1,5 dCi πετρελαιοκινητήρα. Η Renault υπόσχεται ότι οι εκπομπές CO2 θα ξεκινούν μόνο από τα 96 γρ./χλμ. Στη μετάδοση της κίνησης τέλος, η γκάμα θα είναι προσθιοκίνητη, με τη Renault να μην αναφέρει προς το παρόν, αν θα δούμε και κάποια έκδοση 4Χ4
Η άποψή μας
Σε μια εποχή, που οι αγοραστές θέλουν όλο και περισσότερα από ένα μικρό αυτοκίνητο, το πρώτο μικρό crossover της Renault δείχνει «καταδικασμένο» να πετύχει. Δείχνει εντυπωσιακό σχεδιαστικά και θα κινείται από οικονομικούς κινητήρες. Αν θα υπάρχει και τετρακίνητη έκδοση θα είναι ακόμη καλύτερα, αφού έτσι θα τονιστεί ο περιπετειώδης χαρακτήρας του.
Μεγάλη απόσταση από το έδαφος που τονίζει τον crossover χαρακτήρα.