ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Οι αεροδυναμικές βελτιώσεις, οι ζάντες 17 ιντσών και τα διακριτικά της έκδοσης, διαχωρίζουν το Polo BlueGT από τις απλές εκδόσεις του μοντέλου.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Οι αεροδυναμικές βελτιώσεις, οι ζάντες 17 ιντσών και τα διακριτικά της έκδοσης, διαχωρίζουν το Polo BlueGT από τις απλές εκδόσεις του μοντέλου.

VW Polo BlueGT: Bye-bye GTI!

53.233 Επισκέψεις στο άρθρο (8/2/2013)

Το νέο VW Polo BlueGT εφοδιάζεται με τον 1.400άρη turbo κινητήρα 140 ίππων και σύστημα απενεργοποίησης των κυλίνδρων. Εδώ, οι κορυφαίες επιδόσεις συνδυάζονται με κορυφαία οικονομία καυσίμου.

+ Κινητήρας - επιδόσεις  
+ Ποιότητα κατασκευής 
+ Εμφάνιση έκδοσης 
- Κύλιση 
- Ακρίβεια επιλογέα 
Πριν από 7 χρόνια, η VW παρουσίασε τον κινητήρα 1,4 TSI Twincharger, με 2 turbo, άμεσο ψεκασμό, 1.400 κ.εκ και 170 ίππους. Τότε, μια νέα εποχή γεννιόταν με κινητήρες μικρού κυβισμού και μεγάλης απόδοσης (downsizing) που στόχο είχαν τις οικονομικές επιδόσεις. Σήμερα, ο γερμανικός όμιλος πάει ένα βήμα πιο κάτω εγκαινιάζοντας την τεχνολογία απενεργοποίησης κυλίνδρων στους κινητήρες TSI. Τώρα πια λείπει το δεύτερο turbo και ένα «έξυπνο» σύστημα σταματάει τη λειτουργία δύο εκ των τεσσάρων κυλίνδρων (ACT – Active Cylinder Management), για λόγους οικονομίας, εφόσον δεν κρίνεται σκόπιμη η λειτουργία τους για την κίνηση του αυτοκινήτου. Αυτή την τεχνολογία δοκιμάζουμε σήμερα, για πρώτη φορά στην ελληνική αγορά, στο τιμόνι του Polo BlueGT. 
Εμφάνιση: Με σπορ πινελιές που ξεχωρίζουν
Στο συντηρητικό σχέδιο του Polo, η VW έχει προσθέσει τη σωστή δόση αξεσουάρ που του επιτρέπουν να ξεχωρίζει από τα απλά. Έτσι, το χαρακτηριστικό μπλε χρώμα του διακοσμούν οι νέες ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, οι υπογραφές «GT» μπρος/ πίσω (και «BlueMotion» στο πίσω μέρος), οι βαμμένοι σε μαύρο χρώμα εξωτερικοί καθρέπτες καθώς και η διπλή απόληξη της εξάτμισης. 
Επιπλέον, ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην αεροδυναμική του αυτοκινήτου, με λύσεις παρμένες από το GTI. Ανάμεσα σε αυτές είναι οι σπορ προφυλακτήρες, τα πλευρικά μαρσπιέ, η αεροτομή οροφής με πλευρικά πτερύγια που «αγκαλιάζουν» το πίσω παρμπρίζ, τα πλευρικά αεροδυναμικά κανάλια στο εμπρόσθιο παρμπρίζ, το κάλυμμα στο κάτω μέρος του αμαξώματος, αλλά και ο περιορισμός της απόστασης του αυτοκινήτου από το έδαφος κατά 1,5 εκατοστό. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

FORD
NEXEN ENDIAFERON