6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Το Fiat 500L είναι διαθέσιμο πλέον με 105 ίππους σε δύο διαφορετικές εκδοχές, που καλύπτουν διαφορετικές ανάγκες.
Οδηγούμε το Fiat 500L 105 PS: 0,9 TwinAir & 1,6 Multijet II
10.909 Επισκέψεις στο άρθρο (22/2/2013)
Με κοινό παρανομαστή τους 105 ίππους, δύο νέοι κινητήρες συμπληρώνουν τη σχετική γκάμα του Fiat 500L, που γνωρίζει στιγμές εμπορικής δόξας στην ευρωπαϊκή αγορά.
• Το Fiat 500L με 105 ίππους
• 17.900 ευρώ η βενζίνη
• 20.950 ευρώ το diesel
• Oι παραγγελίες άνοιξαν
Στην περίπτωση του βενζινοκινητήρα οι 105 ίπποι προέρχονται από τον δικύλινδρο τούρμπο 0,9 TwinAir, ενώ 105 ίππους προσφέρει και η νέα πετρελαιοκίνητη εκδοχή με τον 1,6 λτ. ΜultiJet II.
Κοινός παρανομαστής οι 105 ίπποι, αλλά με δυο εντελώς διαφορετικές προσεγγίσεις για το Fiat 500L. H πρώτη αφορά τον πετρελαιοκινητήρα 1.6 MultiJet II με 320 Nm ροπής, φίλτρο DPF και εξελιγμένο σύστημα ψεκασμού που είναι ικανό για μέχρι και 8 ψεκασμούς ανά κύκλο καύσης. Η άλλη προσέγγιση γίνεται με τον βενζινοκινητήρα 0.9 TwinAir Turbo με 145 Nm, σύστημα ανακύκλωσης καυσαερίων και σύστημα ελέγχου βαλδίβων εισαγωγής MultiAir 2 για καλύτερη θερμοδυνανική απόδοση.
Οι επιδόσεις της έκδοσης diesel είναι καλύτερες με τα 0-100 χλμ./ώρα να έρχονται σε 11,3 δλ. και τελική ταχύτητα 181 χλμ./ώρα, ενώ οι αντίστοιχες τιμές του βενζινοκινητήρα είναι 12,3 δλ. και 180 χλμ./ώρα. Στον τομέα της κατανάλωσης και των εκπομπών CO2, οι τιμές είναι και πάλι παραπλήσιες για τις δύο εκδόσεις: 4,5 λτ./100 χλμ. και 117 γρ/χλμ για τον diesel και 4,8 λτ/100 χλμ. και 112 γρ/χλμ για τον 0.9 TwinAir. Για τον τελευταίο υπάρχει και επιλογή ECO mode: σε αυτήν την περίπτωση η μέγιστη ροπήμειώνεται στα 120 Nm και η ισχύς στους 98 ίππους για μέγιστη οικονομία. Οι δύο κινητήρες συνδυάζονται με κιβώτιο 6 σχέσεων και στάνταρ σύστημα Start/Stop.
Οδηγώντας γύρω από την κοσμοπολίτικη περιοχή των Καννών, όπου έγινε η παρουσίαση του μοντέλου διαπιστώσαμε το διαφορετικό χαρακτήρα των δύο επιλογών. Χωρίς να έχει αλλάξει η εικόνα του αυτοκινήτου, που έχει ως κύριο άξονά της την παροχή πολύ καλών επιπέδων άνεσης και ευχάριστης οδικής συμπεριφοράς, το TwinAir των 105 ίππων έχει καλό τράβηγμα στις μεσαίες στροφές, αλλά χαμηλά δείχνει κάπως ράθυμο. Πιέζοντας τον κινητήρα δε λείπει η δύναμη, αλλά η κατανάλωση «τσιμπάει» αρκετά και ο θόρυβος αυξάνεται.
Oι παραγγελίες για τις δύο νέες εκδόσεις έχουν ανοίξει και τα αυτοκίνητα θα είναι διαθέσιμα σύντομα. Οι τιμές πάντως είναι αλμυρές, αφού χωρίς απόσυρση και προωθητική ενέργεια οι 105 ίπποι του TwinAir κοστίζουν 17.900 ευρώ και του 1,6 MultiJet II 20.950 ευρώ.
To πετρελαιοκίνητο 500L των 105 ίππων συνδυάζει το fun to drive με την οικονομία.