ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Το είδαμε ως concept car, πριν από δύο χρόνια. Στη Γενεύη θα το δούμε ως μοντέλο παραγωγής.
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το είδαμε ως concept car, πριν από δύο χρόνια. Στη Γενεύη θα το δούμε ως μοντέλο παραγωγής.

VW XL1 και στο βάθος υβριδικό up!

5.432 Επισκέψεις στο άρθρο (22/2/2013)

Το είδαμε ως concept car, πριν από δύο χρόνια. Στη Γενεύη θα το δούμε ως μοντέλο παραγωγής. Το VW XL1 εντυπωσιάζει με τις προδιαγραφές του και δίνει... πάσα στο μελλοντικό up! Hybrid.

Το XL1 εντυπωσιάζει, με την πρώτη ματιά, λόγω της φουτουριστικής σχεδίασής του. Οι διαστάσεις, μήκος 3,888 μ., πλάτος 1,665 μ. και ύψος 1,153 μ., σε συνδυασμό με τη σχεδίαση εξασφαλίζουν στο υβδριδικό μοντέλο, αεροδυναμικό συντελεστή μόλις 0,189. 
Το plug-in hybrid XL1 εξοπλίζεται με δικύλινδρο TDI 800 κ.εκ. με απόδοση 47 ίππους, ο οποίος συνεργάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ 27 ίππων. Το σύνολο συμπληρώνεται από μπαταρίες απόδοσης 5,5 kWh. 
Σύμφωνα με την VW, ο συνδυασμός των παραπάνω "υπόσχεται" ότι η κατανάλωση καυσίμου του XL1 περιορίζεται σε 0,9 του λίτρου/100 χλμ. και οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα σε 21 γρμ./χλμ. Αρωγός στην επίτευξη αυτών των πραγματικά εντυπωσιακών τιμών, είναι το μειωμένο βάρος του, μόλις 795 κιλά, που επετεύχθη χάρη στην εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων.  
Το XL1 έχει τη δυνατότητα να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 12,7 δευτερόλεπτα, ενώ η μέγιστη ταχύτητά του φτάνει τα 160 χλμ./ώρα. Το αυτοκίνητο μπορεί να διανύσει 50 χλμ. βασιζόμενο αποκλειστικά σε ηλεκτρική ενέργεια ενώ με τον βενζινοκινητήρα σε λειτουργία η συνολική αυτονομία του αυξάνεται σε 499 χλμ.
up! Hybrid με την ίδια συνταγή
Η είδηση γίνεται ακόμα πιο ενδιαφέρουσα, καθώς λίγες ώρες αργότερα, η VW επιβεβαίωσε ότι το ίδιο υβριδικό σύνολο που θα δούμε στο XL1, θα εφοδιάζει και το επερχόμενο up! Hybrid, το οποίο θα λανσαριστεί μέσα στην επόμενη διετία, για να ολοκληρώσει τη γκάμα του επιτυχημένου μίνι.
Περισσότερες λεπτομέρειες δεν έγιναν γνωστές, πέραν του ότι και στην περίπτωση του up!, το βάρος του αυτοκινήτου δεν θα ξεπερνά τα 1000 κιλά, παρά το γεγονός ότι προβλέπεται χρήση ανθρακονημάτων.

Το XL1 εντυπωσιάζει, με την πρώτη ματιά, λόγω της φουτουριστικής σχεδίασής του.

Το XL1 εντυπωσιάζει, με την πρώτη ματιά, λόγω της φουτουριστικής σχεδίασής του.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Autotriti.gr
Citroen