ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Δοκιμή: BMW 316i 136 PS
Διαβάστηκε από 46247 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 10/4/2013
Η BMW 316i με 1.600άρι τούρμπο μοτέρ έχει καλύτερη τύχη στην ελληνική αγορά, ειδικά στην έκδοση με το χειροκίνητο 6τάχυτο κιβώτιο, που έχει τιμή εκκίνησης 28.900 ευρώ…
H Σειρά 3 της BMW διατίθεται με 1.600άρι turbo μοτέρ και ο κωδικός 316i δεν είναι, πλέον, συνώνυμος του συμβιβασμού. Και αυτό, γιατί το άμεσου ψεκασμού μηχανικό σύνολο βενζίνης αποδίδει 136 ίππους και 220 Nm ροπής.

Παρά το σχεδόν 1,5 τόνο αμαξώματος, ο κινητήρας διεκπεραιώνει τις υποχρεώσεις του με ευκολία προσφέροντας πολύ καλές επιδόσεις και οικονομία καυσίμου. Ελαστικός και γραμμικός στη λειτουργία του, ο κινητήρας, αν και λίγο τραχύς ψηλά, δεν απαιτεί συχνή καταφυγή στον επιλογέα του σωστά κλιμακωμένου κιβωτίου. Ο λεβιές είναι μεν ακριβής και σπορτίφ, αλλά δεν είναι και «βούτυρο». Ο συμπλέκτης επίσης είναι κάπως βαρύς και μέσα στην κίνηση θα αναζητήσεις το εξαιρετικό 8άρι αυτόματο κιβώτιο, που όμως κοστίζει 2.500 ευρώ επιπλέον. 

316i με 28.900 ευρώ
Η βασική έκδοση της μεσαίας βαυαρικής μπερλίνας δεν κάνει συμβιβασμούς στον τρόπο με τον οποίο η απόδοση αξιοποιεί τις δομικές ικανότητες του μοντέλου. Αν και η αξία μαζί με την άνεση του αυτόματου κιβωτίου είναι αναμφισβήτητες, η χειροκίνητη έκδοση μιας BMW 316i, χωρίς να είναι κουραστική, μπορεί πλέον να αποκτηθεί με 28.900 ευρώ και πλήρες πακέτο εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας.

Οδηγοκεντρική συμπεριφορά 
Η BMW 316i διαθέτει ένα κορυφαίο πλαίσιο σε ζύγισμα και στιβαρότητα, το οποίο βοηθάει σε όλες τις περιστάσεις. Χάρη στα διπλά ψαλίδια μπροστά και τον άξονα πολλαπλών συνδέσμων πίσω, στις στροφές το αυτοκίνητο είναι ακριβές έως παιχνιδιάρικο, ενώ στον ανοιχτό δρόμο ταξιδεύει ευθύβολα και με σιγουριά. Με τη βοήθεια του συστήματος Driver Experience Control που είναι στάνταρ, η 3άρα μπορεί να γίνει από Εco Pro και Comfort μέχρι Sport & Sport Plus σε τιμόνι, γκάζι, ανάρτηση και λειτουργία κλιματισμού, αξιοποιώντας και τις Efficient Dynamics δυνατότητές της. Επίσης, το τιμόνι της είναι εξαιρετικό και τα φρένα της ικανά. Ωστόσο, σε καμία ρύθμιση δε μπορεί να προσφέρει κορυφαία άνεση, λόγω και των run flat ελαστικών της. 
»Σχολιάστε την είδηση

Tags: BMW ΣΕΙΡΑ 3,

περισσότερα νέα & άρθρα »
BMW - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

BMW E30 M3: Όταν το παλιό μπλέκει με το νέο

Plug-in hybrid με 245 άλογα: BMW X1 ή Kia Sportage;

Ντεμπούτο για τη νέα BMW Σειρά 2 Gran Coupe

Πρεμιέρα για τη νέα BMW M5 Touring

Το νέο Peugeot 3008 κόντρα στη BMW X1 στα 136 PS: Ποιο SUV κερδίζει;

Πέφτει η αυλαία για την BMW X4

TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Full αξιολόγηση στο Toyota C-HR: Εξοπλισμός, πορτ-μπαγκάζ & μετρήσεις

Δοκιμή: Αυτόματο mild hybrid Hyundai i20 με 100 PS

Δοκιμή: Νέο Citroen C3 - Θυμίζει SUV και έχει τιμή πρόκληση

Δοκιμή: Opel Corsa Hybrid 136 PS, για οικονομία και επιδόσεις μαζί