Η BMW 316i με 1.600άρι τούρμπο μοτέρ, χειροκίνητο 6τάχυτο κιβώτιο, και τιμή εκκίνησης τα 28.900 ευρώ, έχει καλύτερη τύχη στην ελληνική αγορά.
Στο οδηγοκεντρικό και υπερποιοτικό εσωτερικό της χειροκίνητης 316i ξεχωρίζει ο επιλογέας του 6τάχυτου κιβωτίου.
Το πολύ στιβαρό πλαίσιο, η πίσω κίνηση και οι σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης εξασφαλίζουν ακρίβεια και παιχνιδιάρικο χαρακτήρα στις στροφές.
Δοκιμή: BMW 316i 136 PS
Διαβάστηκε από46247αναγνώστες
Ημερομηνία δημοσίευσης: 10/4/2013
Η BMW 316i με 1.600άρι τούρμπο μοτέρ έχει καλύτερη τύχη στην ελληνική αγορά, ειδικά στην έκδοση με το χειροκίνητο 6τάχυτο κιβώτιο, που έχει τιμή εκκίνησης 28.900 ευρώ…
H Σειρά 3 της BMW διατίθεται με 1.600άρι turbo μοτέρ και ο κωδικός 316i δεν είναι, πλέον, συνώνυμος του συμβιβασμού. Και αυτό, γιατί το άμεσου ψεκασμού μηχανικό σύνολο βενζίνης αποδίδει 136 ίππους και 220 Nm ροπής.
Παρά το σχεδόν 1,5 τόνο αμαξώματος, ο κινητήρας διεκπεραιώνει τις υποχρεώσεις του με ευκολία προσφέροντας πολύ καλές επιδόσεις και οικονομία καυσίμου. Ελαστικός και γραμμικός στη λειτουργία του, ο κινητήρας, αν και λίγο τραχύς ψηλά, δεν απαιτεί συχνή καταφυγή στον επιλογέα του σωστά κλιμακωμένου κιβωτίου. Ο λεβιές είναι μεν ακριβής και σπορτίφ, αλλά δεν είναι και «βούτυρο». Ο συμπλέκτης επίσης είναι κάπως βαρύς και μέσα στην κίνηση θα αναζητήσεις το εξαιρετικό 8άρι αυτόματο κιβώτιο, που όμως κοστίζει 2.500 ευρώ επιπλέον.
316i με 28.900 ευρώ
Η βασική έκδοση της μεσαίας βαυαρικής μπερλίνας δεν κάνει συμβιβασμούς στον τρόπο με τον οποίο η απόδοση αξιοποιεί τις δομικές ικανότητες του μοντέλου. Αν και η αξία μαζί με την άνεση του αυτόματου κιβωτίου είναι αναμφισβήτητες, η χειροκίνητη έκδοση μιας BMW 316i, χωρίς να είναι κουραστική, μπορεί πλέον να αποκτηθεί με 28.900 ευρώ και πλήρες πακέτο εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας.
Οδηγοκεντρική συμπεριφορά
Η BMW 316i διαθέτει ένα κορυφαίο πλαίσιο σε ζύγισμα και στιβαρότητα, το οποίο βοηθάει σε όλες τις περιστάσεις. Χάρη στα διπλά ψαλίδια μπροστά και τον άξονα πολλαπλών συνδέσμων πίσω, στις στροφές το αυτοκίνητο είναι ακριβές έως παιχνιδιάρικο, ενώ στον ανοιχτό δρόμο ταξιδεύει ευθύβολα και με σιγουριά. Με τη βοήθεια του συστήματος Driver Experience Control που είναι στάνταρ, η 3άρα μπορεί να γίνει από Εco Pro και Comfort μέχρι Sport & Sport Plus σε τιμόνι, γκάζι, ανάρτηση και λειτουργία κλιματισμού, αξιοποιώντας και τις Efficient Dynamics δυνατότητές της. Επίσης, το τιμόνι της είναι εξαιρετικό και τα φρένα της ικανά. Ωστόσο, σε καμία ρύθμιση δε μπορεί να προσφέρει κορυφαία άνεση, λόγω και των run flat ελαστικών της.