ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Οι κορεάτικοι συρμοί τρίτης γενιάς θα δοθούν προς χρήση, μαζί με τους νέους σταθμούς της γραμμής 2 του Μετρό.

Οι κορεάτικοι συρμοί τρίτης γενιάς θα δοθούν προς χρήση, μαζί με τους νέους σταθμούς της γραμμής 2 του Μετρό.

Nέα βαγόνια για το Μετρό

5.582 Επισκέψεις στο άρθρο (29/4/2013)

Νέα βαγόνια, κορεάτικης κατασκευής, θα κυκλοφορήσουν τον Ιούλιο στο Μετρό, μαζί με τους νέους σταθμούς που θα επεκτείνουν τη γραμμή 2 προς το Ελληνικό.

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Όπως εκτιμάται, οι συρμοί τρίτης γενιάς Rotem θα δοθούν προς χρήση μαζί με τους νέους σταθμούς της γραμμής 2 του Μετρό. H Αττικό Μετρό τους είχε παραγγείλει το 2009 από την κοινοπραξία HANWA - Hyundai Rotem.Όπως αναφέρουν οι αρμόδιοι φορείς, τα πρώτα βαγόνια έχουν αφιχθεί ήδη και πραγματοποιούν δοκιμές, σύμφωνα πάντοτε με τα πρωτόκολλα ασφαλείας των συρμών. Ο προγραμματισμός της Αττικό Μετρό θέλει επτά με οκτώ τρένα να είναι έτοιμα στα τέλη Ιουλίου, όταν θα ανοίξουν οι σταθμοί «Ηλιούπολη», «Αλιμος», «Αργυρούπολη» και «Ελληνικό». Υπενθυμίζουμε, ότι εδώ και λίγες εβδομάδες έχουν δοθεί σε χρήση οι σταθμοί «Περιστέρι» και «Ανθούπολη» της γραμμής 2, ενώ το Σεπτέμβριο αναμένεται να παραδοθεί η «Αγία Μαρίνα» της γραμμής 1.Συνολικά οι κορεατικοί συρμοί είναι 17 και όλοι τους θα χρησιμοποιηθούν στο κυρίως δίκτυο των δύο γραμμών του μετρό, ενώ δεν θα εκτελούν δρομολόγια προς το αεροδρόμιο. Η αξία της τρίτης γενιάς τρένων έφτασε τα 155 εκατ. ευρώ.Παράλληλα, όπως αναφέρουν στελέχη της ΣΤΑΣΥ, τα νέα τρένα θα διαθέτουν καλύτερο κλιματισμό και κάμερες ασφαλείας. Ήδη μάλιστα η εταιρεία περιμένει την έγκριση της απαραίτητης άδειας από την Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων.Τα τρένα έχουν σχεδόν παρόμοια τεχνικά χαρακτηριστικά με τα δεύτερης γενιάς Rotem που ήδη τροχοδρομούνται. Ως προς τα άλλα, μοιάζουν με τους συρμούς, που κινούνται προς το αεροδρόμιο, καθώς ενώνονται από φυσούνες και η σύνθεση των αμαξοστοιχιών (έξι βαγόνια) θα είναι ενιαία.Η μέγιστη ταχύτητά τους, την οποία ωστόσο ουδέποτε πιάνουν στην πραγματικότητα, είναι τα 90 χλμ/ώρα. Αυτό συμβαίνει, διότι ο υπόγειος σιδηρόδρομος των Αθηνών έχει όριο τα 80 χλμ/ώρα, με τα οποία κινούνται οι συρμοί σε πλήρη επιτάχυνση. Κάθε συρμός θα χωρά 1.032 επιβάτες (188 καθήμενους και 844 όρθιους).

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
CAR LEASE