Στα σχέδια της Ferrari είναι να επεκτείνει το πρόγραμμα εξατομίκευσης και restoration, έναντι των συγκρατημένων πωλήσεων.
Η Ferrari θα «ιππεύει» in her way…
1.925 Επισκέψεις στο άρθρο (10/5/2013)
Η Ferrari παραμένει μία «sui generis» αυτοκινητοβιομηχανία, η οποία δεν προσδοκά να αυξήσει τις πωλήσεις της, αλλά να κερδίσει μέσα από διαφορετικές επιλογές αναπτυξιακής πολιτικής.
Σύμφωνα με δηλώσεις του προέδρου της εταιρείας, Luca Cordero di Montezemolo, η εταιρεία δεν περιμένει να αυξήσει τις πωλήσεις της για να επιτύχει περαιτέρω κερδοφορία. Αντιθέτως το να ελεγχθούν οι πωλήσεις εξασφαλίζει την αποκλειστικότητα και την αξία των ήδη πωληθέντων μοντέλων.Είναι κεφαλαιώδες για μια τέτοια φίρμα να διατηρεί αλώβητο το όνομά της και ευχαριστημένους τους πελάτες της, εφόσον αυτοί έχουν δαπανήσει πολλές χιλιάδες ευρώ, ανάλογα με τις επιλογές τους, για να αποκτήσουν το πολυπόθητο «αλογάκι».Από την άλλη πλευρά βέβαια, η εταιρεία, είναι μια εμπορική επιχείρηση, η οποία χρειάζεται αυξανόμενα κέρδη για να επιβιώνει.Πώς θα το επιτύχει αυτό; Στα σχέδια της εταιρείας είναι να επεκτείνει το πρόγραμμα εξατομίκευσης, ώστε κάθε πελάτης να αγοράζει αυτό, που έχει σκεφτεί και επιθυμεί για το αυτοκίνητό του.Παράλληλα δε, είναι εξίσου σημαντική και η συντήρηση ή η αποκατάσταση παλαιότερων μοντέλων, γεγονός, το οποίο μπορεί να αποφέρει σημαντικά κέρδη. Δεν είναι τυχαίο ότι στην Καλιφόρνια επίκειται να ανοίξει ένα τέτοιο κατάστημα, που θα αναλαμβάνει μικρής έκτασης αναπαλαιώσεις μοντέλων.Εξάλλου για το 2013 προβλέπονται 7.000 πωλήσεις έναντι 7.318 την περασμένη χρονιά. Μονόδρομος λοιπόν αποτελεί η εύρεση και μιας άλλης σημαντικής πηγής εσόδων, όπως είναι η κατασκευή κινητήρων για τις «αδελφές» εταιρείες Fiat, Maserati και Alfa Romeo. Μάλιστα για αυτό το λόγο θα επενδύσει 40 εκατ. ευρώ και θα προσλάβει 250 υπαλλήλους στο εργοστάσιο της στο Maranello της Ιταλίας, προκειμένου να βελτιώσει τον τομέα κατασκευής των κινητήρων και να διπλασιάσει τον αριθμό παραγωγής τους (τώρα φτιάχνει 30 κινητήρες την ημέρα για τη Maserati).Το μεγαλύτερο μέρος των κινητήρων που θα παράγει θα είναι V6 και V8 και θα προορίζονται για την γκάμα της Maserati, όπως το Quattroporte, το Ghibli και το επερχόμενο Levante SUV. Η Maserati πουλά επί του παρόντος, λιγότερο από 10.000 αυτοκίνητα ετησίως, αλλά ελπίζει να αυξήσει το ποσοστό αυτό σε περίπου 50.000 μέσα στα επόμενα χρόνια, για αυτό και θα χρειαστεί περισσότερους κινητήρες. Επιπλέον, σύμφωνα με πληροφορίες και η Alfa Romeo θα χρησιμοποιήσει κινητήρα της Ferrari για το επερχόμενο μοντέλο Giulia.
Το μεγαλύτερο μέρος των κινητήρων που θα κατασκευάζει η Ferrari θα είναι V-6 και V-8 και θα προορίζονται για την γκάμα της Maserati, για αυτό θα διπλασιάσει τον αριθμό παραγωγής τους.