ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Δοκιμή: Ανανεωμένη Mercedes GLK 250 BlueTEC
Διαβάστηκε από 8651 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 30/5/2013
Από τη σχεδίαση μέσα και έξω, μέχρι την τετρακίνηση και τη δομή του κινητήρα, η ανανεωμένη Mercedes GLK προσεγγίζει το θέμα του πολυτελούς SUV με μία τετράγωνη λογική.
Ήταν το 2009, όταν η Mercedes με την παρουσίαση της GLK, αποφάσισε να «κατέβει» κατηγορία στα SUV. Παίζοντας μόνο με μεγάλα αμαξώματα μέχρι τότε, όπως ήταν η ML, η GL και η G-Wagen, η Mercedes έριξε τη GLK στην αρένα των μεσαίων SUV, να κονταροχτυπηθεί με τη δυνατή BMW X3. 

Εμφάνιση: Αυστηρές γραμμές, σύγχρονες λεπτομέρειες 
Σε μία εποχή που τα SUV έχουν «γλυκάνει» προσπαθώντας να το παίξουν συμβατά με μια πιο αστική καθημερινότητα, η GLK φαντάζει απρόσμενα αυστηρή. Με τετραγωνισμένο look και χαρακτηριστικές λεπτομέρειες σχεδίασης, φωνάζει την καταγωγής της αλλά και την ιδιότητά της ως εκτός δρόμου εργαλείο. Στη μετά -facelift εποχή συναντάμε έναν νέο προφυλακτήρα μπροστά, με μακρόστενους προβολείς ομίχλης στα άκρα του και χρωμιωμένη πολυγωνική επιφάνεια. 
 
Εσωτερικό: Κορυφαία ποιότητα & άνεση
Η τετραγωνισμένη λογική αποτυπώνεται και στο εσωτερικό, όπου τις αυστηρές εντυπώσεις διασκεδάζουν οι στρογγυλοί αεραγωγοί, ο νέος πίνακας οργάνων, το νέο τιμόνι και οι φρέσκιες επενδύσεις στο ταμπλό. Από εκεί και πέρα, η ποιότητα έχει τον πρώτο λόγο, με το κορυφαίο φινίρισμα να χαρακτηρίζει τα αφρώδη πλαστικά παντού. Η συναρμογή είναι κορυφαία, τα υλικά προσεγμένα, ο διάκοσμος κομψός. 
 
Στο δρόμο: Ικανή για όλα 
Πρόκειται για μία Mercedes με τα όλα της. Aνετη, με συγκρότηση και ωριμότητα σε όλες τις οδηγικές περιστάσεις. Με βάση ένα γρανιτένιο πλαίσιο, αυτή η GLK έχει και ένα-δύο άλλα καλούδια που βοηθάνε πολύ. Όπως το νέο σύστημα διεύθυνσης με σαφή απόκριση και πλούσια πληροφόρηση. Η ανάρτηση εξοπλίζεται στάνταρ με το σύστημα αυτόματης απόσβεσης των αμορτισέρ (Agility Control) που «ισιώνει» τα πράγματα στις στροφές και τις αλλαγές πορείας, βοηθώντας τη GLK να κρύβει το βάρος της και να στρίβει με ακρίβεια και αυτοπεποίθηση. Τέλος, είναι η εξαιρετική τετρακίνηση. 
 
Κινητήρας: Χαμηλή κατανάλωση – κορυφαία ροπή
Για ένα μεγάλο μέρος του ολοκληρωμένου χαρακτήρα της GLK, υπεύθυνος είναι και ο κινητήρας. Πρόκειται για τον 2,2 diesel με 204 ίππους και την ασύλληπτη ροπή των 500 Nm. Με την προσθήκη του υγρού AdBlue που καθαρίζει ακόμα περισσότερο τα καυσαέρια, ο κινητήρας είναι προδιαγραφών Euro6, αλλά και συμβατός με την πραγματικότητα. 

Διαβάστε περισσότερα στο auto τρίτη που κυκλοφορεί στις 4/6.

»Σχολιάστε την είδηση

Tags: MERCEDES GLK,

περισσότερα νέα & άρθρα »
MERCEDES - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Αυτό είναι το πιο ακριβό αγωνιστικό αυτοκίνητο όλων των εποχών

Δοκιμή: Mercedes A 250 e Plug-in με 218 άλογα

Mercedes C-Class W202: Η 1η αγαπημένη Mercedes των Ελλήνων

Πόσο καλή είναι η ήπια υβριδική Mercedes GLA 200;

Δοκιμή: Mercedes-AMG C 43 4MATIC | Εκρηκτική λιμουζίνα 421 ίππων

180 ή 200 για τις Mercedes A-Class & GLA; Πού διαφέρει η κάθε έκδοση;

TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Δοκιμή Fiat 600e: Ηλεκτρικό SUV πόλης με 156 άλογα

Δοκιμή: Ford Kuga υβριδικό και τετρακίνητο με 183 άλογα

Δοκιμή μεταχειρισμένου: Opel Mokka diesel

Full αξιολόγηση του Opel Mokka από το Test Center του AutoΤρίτη