Ο 1.600άρης Twin Power Turbo κινητήρας της 320i έχει 170 ίππους και της χαρίζει εξαιρετικές επιδόσεις με καλή μέση κατανάλωση.
Το αυτόματο 8άρι κιβώτιο θεωρείται απαραίτητο για να ξεδιπλώσει κανείς τις αρετές του αυτοκινήτου, αφού επιβαρύνει ελάχιστα την κατανάλωση και εκτοξεύει τις ρεπρίζ.
Η 320i είναι πολύ άνετη και ευθύβολη στον ανοιχτό δρόμο, με κορυφαία ποιότητα κύλισης και καλά φρένα.
Δοκιμή: BMW 320i Efficient Dynamics Auto
Διαβάστηκε από10035αναγνώστες
Ημερομηνία δημοσίευσης: 7/6/2013
Ποτέ άλλοτε η BMW 320i δεν εξοπλιζόταν με 1.600άρη κινητήρα βενζίνης και ποτέ άλλοτε δεν υπήρξε το πιο οικονομικό μοντέλο της βενζινοκίνητης γκάμας της.
Για μία ακόμα φορά η σύγχρονη τεχνολογία του downsizing κινητήρων, ο συνδυασμός χαμηλού κυβισμού και υψηλής απόδοσης με χαμηλή κατανάλωση, κάνει το θαύμα της.
Ένας από τους διασημότερους κωδικούς της αυτοκίνησης, η BMW 320i, ένα νούμερο που πάντα έκανε τη διαφορά από τις «ταπεινές» 316i, γίνεται για πρώτη φορά συνώνυμο των χαμηλών κυβικών και άρα του χαμηλού τεκμηρίου. Δοκιμάζουμε τη σύγχρονη 320i με 1.600άρη turbo κινητήρα, 170 ίππους και χαμηλή κατανάλωση, χάρη στην τεχνολογία μέτρων εξοικονόμησης ενέργειας, Efficient Dynamics.
Ο κινητήρας που δίνει κίνηση στη συγκεκριμένη έκδοση της 3άρας, μας είναι γνωστός από την 316i. Πρόκειται για τον 1.600άρη TwinPower Turbo, με turbo και άμεσο ψεκασμό, ο οποίος εδώ αποδίδει 170 ίππους και 250 Nm ροπής (+ 34 ίππους και 30 Nm ροπής σε σχέση με την 316i).
Η BMW 316i έχει μακρύ μεταξόνιο που βοηθάει στο δρόμο αλλά και στους χώρους στο εσωτερικό. Έτσι, οι διαστάσεις είναι καλές όσον αφορά στα γόνατα των πίσω και τα κεφάλια, ενώ και ο χώρος αποσκευών των 480 λίτρων είναι καλός για τα 4,6 + μέτρα του μήκους του μοντέλου.
Οδική συμπεριφορά
Στην έκδοση Luxury της δοκιμής, η πολυτέλεια του τίτλου δεν αφορά μόνο στην εμφάνιση, αλλά περνάει και στο δρόμο. Και όχι γιατί αυτή η BMW έχει κάτι έξτρα στην ανάρτησή της (στις Sport εκδόσεις η ανάρτηση έχει σπορ ρυθμίσεις), αλλά ακριβώς γιατί έρχεται με το εργοστασιακό σετάρισμα. Έτσι, στο αποτέλεσμα είναι δύσκολο να βρεις ψεγάδια. Θα γράψουμε πάλι για το κορυφαίο πλαίσιο που παρασύρει όλο το οδηγικό προφίλ του αυτοκινήτου στο… σωστό δρόμο.
Διαβάστε την πλήρη δοκιμή του μοντέλου στο Αuto Τρίτη που κυκλοφορεί στις 11/6.