16 ηλεκτρικά μετρούν την αυτονομία τους στο κρύο!
- Με 130 χλμ./ώρα όλες οι μετρήσεις, αλλά με διαφορετική θερμοκρασία.
- Πρώτο από τα 16 διαθέσιμα ηλεκτρικά το Volkswagen ID.7 Pro.
- Πάνω από 300 χιλιόμετρα το Kia EV9.
- Πόσα χιλιόμετρα έκαναν τα Kona, Enyaq, Ε-2008 και Ε-308.
- Το Abarth 500e τα λιγότερα χιλιόμετρα αλλά και τη μικρότερη μπαταρία.
Πόση αυτονομία είχαν 16 ηλεκτρικά στο καταχείμωνο;
Είναι γνωστό πως η αυτονομία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων επηρεάζεται αρνητικά όσο πιο κρύος είναι ο καιρός. Έτσι, στη Γερμανία, όπου οι κρύες καιρικές συνθήκες είναι κάτι το σύνηθες, γίνεται ακόμα πιο χρήσιμο να γνωρίζει κάποιος την αυτονομία που θα έχει το ηλεκτρικό του αυτοκίνητο. Την απάντηση σε αυτό το ερώτημα προσπάθησαν να δώσουν οι δοκιμαστές της Autobild, οι οποίοι πήραν στα χέρια τους 16 ηλεκτρικά αυτοκίνητα με σκοπό να ελέγξουν για πόσα χιλιόμετρα μπορούν να ταξιδέψουν σε αυτοκινητόδρομο μέσα στο χειμώνα. (Σε ότι αφορά την Ελλάδα, μπορείτε να διαβάσετε το τεστ αυτονομίας που κάναμε στο autotriti.gr).
Με 130 χλμ./ώρα στην Autobahn όλες οι μετρήσεις, αλλά με διαφορετική θερμοκρασία
Σύμφωνα με όσα υποστηρίζει το γερμανικό Μέσο, η δοκιμή αυτονομίας έγινε στην Autobahn, δηλαδή την εθνική οδό στη Γερμανία όπου δεν υπάρχει μάλιστα όριο ταχύτητας. Και τα 16 ηλεκτρικά αυτοκίνητα κινήθηκαν με ταχύτητα 130 χλμ./ώρα, μία ταχύτητα όπου οι περισσότεροι θα χρησιμοποιήσουν κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού. Το γεγονός πως οι μετρήσεις των 16 αυτοκινήτων δεν έγιναν την ίδια ημέρα, έβαλε στην εξίσωση τη διαφορά της εξωτερικής θερμοκρασίας που μοιραία μεταβάλλονταν. Σε κάθε περίπτωση οι Γερμανοί ξεκαθαρίζουν πως η θερμοκρασία περιβάλλοντος κατά τη διάρκεια των δοκιμών κυμάνθηκε από -5 έως 10 βαθμούς Κελσίου, ενώ η ακριβής εξωτερική θερμοκρασία της ημέρας που δοκιμάστηκε κάθε μοντέλο, αναφέρεται ξεχωριστά.
Πρώτο από τα 16 διαθέσιμα ηλεκτρικά το Volkswagen ID.7 Pro
Λαμβάνοντας λοιπόν υπ' όψιν τα παραπάνω δεδομένα, τη μεγαλύτερη αυτονομία από τα 16 συγκεκριμένα ηλεκτρικά σημείωσε το Volkswagen ID.7 Pro των 286 ίππων (μπαταρία 77 KWh) (διαβάστε εδώ την πρώτη δοκιμή του στην Ελλάδα), το οποίο διήνυσε 363 χιλιόμετρα σε θερμοκρασία 8 βαθμών Κελσίου. Στη δεύτερη θέση βρέθηκε το Nio ET5 με 362 χιλιόμετρα (100 KWh μπαταρία), ενώ στην τρίτη η BMW i7 M70 xDrive με 357 χιλιόμετρα σε μία δοκιμή που έγινε στους -5 βαθμούς Κελσίου. Ίδια θερμοκρασία περιβάλλοντος είχε και η Mercedes-AMG EQS 53 4Matic που κάλυψε 353 χιλιόμετρα (108,4 KWh μπαταρία). Την πρώτη πεντάδα συμπληρώνει η Mercedes EQE 350 των 292 ίππων, που με 130 χλμ./ώρα κάλυψε 350 χιλιόμετρα (μπαταρία 89 KWh) με εξωτερική θερμοκρασία 1 βαθμού Κελσίου.
Πάνω από 300 χιλιόμετρα το Kia EV9
Περισσότερα από 300 χιλιόμετρα κάλυψαν τρία ακόμα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Το Nio EL6 (490 άλογα) με μπαταρία 100 KWh και εξωτερική θερμοκρασία 9 βαθμούς διήνυσε 328 χιλιόμετρα. Το Kia EV9 των 385 ίππων έφτασε στα 305 χιλιόμετρα (99,8 KWh μπαταρία) οδηγούμενο σε θερμοκρασία 1 βαθμού κελσίου, όπως και η BMW i5, η οποία κάλυψε 301 χιλιόμετρα έχοντας 340 ίππους και μπαταρία καθαρής χωρητικότητας 81,2 KWh.
Συνέχεια του άρθρου >>>