Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το λογότυπο «Type R» εμφανίστηκε στη γκάμα της Honda πριν από 25 χρόνια, για πρώτη φορά στο NSX το 1992. Την ίδια χρονιά, η ιαπωνική εταιρεία λάνσαρε την πρώτη μοτοσικλέτα CBR900RR Fireblade.

Η Honda γιόρτασε την 25ετή επέτειο επιδόσεων με μια μάζωξη μοντέλων Fireblade και Type R στην πίστα Rockingham Motor Speedway του Ην. Βασιλείου, όπου βρέθηκαν νέες και παλιές εκδοχές.

Οι φίλοι της αυτοκίνησης είδαν σε αυτά τα 25 χρόνια το Type R της Honda να επεκτείνεται. Το Integra Type R πήρε τη σκυτάλη από το NSX, ενώ ακολούθησαν τα Accord και Civic.

Μετά την επιτυχία του 900RR, η Honda εξέλιξε την Fireblade εκδοχή στο 929RR και αργότερα στο 954RR, πριν μπει στον κόσμο των 1.000 κ.εκ. με το CBR1000RR του 2004.

25 χρόνια Honda επιδόσεων

3.045 Επισκέψεις στο άρθρο (9/9/2017)

Πριν από 25 χρόνια η Honda λάνσαρε τα NSX Type R και CBR900RR Fireblade, ταυτίζοντας για πάντα το όνομά της με τις επιδόσεις στους 2 & 4 τροχούς. Σήμερα, μετά από δεκάδες μοντέλα γιορτάζει, υποσχόμενη ένα ακόμα πιο συναρπαστικό μέλλον χάρη στην ηλεκτροκίνηση.

Το θρυλικό λογότυπο «Type R» εμφανίστηκε στη γκάμα της Honda πριν από 25 χρόνια, για πρώτη φορά στο NSX το 1992. Την ίδια χρονιά, η ιαπωνική εταιρεία λάνσαρε την πρώτη μοτοσικλέτα CBR900RR Fireblade, γεγονός που της δίνει μια διπλή αφορμή για να γιορτάσει φέτος.
 
Οι φίλοι της αυτοκίνησης είδαν σε αυτά τα 25 χρόνια το Type R της Honda να επεκτείνεται. Το Integra Type R πήρε τη σκυτάλη από το NSX, ενώ ακολούθησαν τα Accord και Civic, με το Civic Type R να αποτελεί ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα μοντέλα στον κόσμο.
 
Παραπονεμένοι, όμως, δεν έμειναν ούτε οι λάτρεις των δύο τροχών, καθώς μετά την επιτυχία του 900RR, η Honda εξέλιξε την Fireblade εκδοχή στο 929RR και αργότερα στο 954RR, πριν μπει στον κόσμο των 1.000 κ.εκ. με το CBR1000RR του 2004.
   
Η Honda γιόρτασε αυτή την 25ετή επέτειο επιδόσεων με μια μάζωξη μοντέλων Fireblade και Type R στην πίστα Rockingham Motor Speedway του Ην. Βασιλείου, όπου βρέθηκαν νέες και παλιές εκδοχές.
 
Ο David Hodgetts, διευθύνον σύμβουλος της Honda UK, είπε σχετικά: «Τα τελευταία 25 χρόνια υπήρξε πάνω από μία ντουζίνα διαφορετικών Type R μοντέλων, αλλά και ένας παρόμοιος αριθμός ενσαρκώσεων του Fireblade. Τα επόμενα 25 δείχνουν πως θα είναι το ίδιο συναρπαστικά με τη στρατηγική της Honda στην ηλεκτροκίνηση. Το μέλλον είναι ανοικτό, αλλά εξαιρετικά λαμπρό και κυρίως πολύ γρήγορο.».

FORD
CUSTOM VS MAXUS