ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
7 φωτογραφίες »

Διπλή παρουσία για την Hyundai στην hot κατηγορία των B-SUV. Το νέο Bayon είναι μικρότερο από το Kona, ενώ δανείζεται πολλά στοιχεία από το i20. Τι νέο φέρνει και με τι κινητήρες έρχεται;

Hyundai Bayon

1.537.965 Επισκέψεις στο άρθρο (9/3/2021)

Λίγες μέρες πριν, η Hyundai παρουσίασε το νέο Bayon, την φρέσκια πρότασή της στη δημοφιλή κατηγορία των μικρών SUV, το οποίο παίρνει δάνειο πολλά στοιχεία από το i20. Διπλή παρουσία για την κορεατική φίρμα στα B-SUV, αφού στο πλευρό του Kona πλέον μπαίνει και το Bayon αποδεικνύοντας ότι τα βαριά χαρτιά της αυτοκινητοβιομηχανίας επενδύουν πολύ στην συγκεκριμένη κλάση (βλ. VW με T-Roc και T-Cross, Ford με Puma και EcoSport).

Αφήνοντας στην άκρη τους προλόγους και περνώντας κατευθείαν στο κυρίως θέμα, με μήκος 4.180 χιλιοστά, πλάτος 1.775 χιλιοστά και ύψος 1.490 χιλιοστά το νέο Hyundai Bayon μπαίνει στην κατηγορία των B-SUV, όντας ελαφρώς μικρότερο από το Kona (4.205x1.800x1.565 χλστ.). Το μεταξόνιό του εκτείνεται στα 2.580 χιλιοστά, η απόσταση από το έδαφος ανέρχεται στα 183 χιλιοστά, ενώ για να ολοκληρώσουμε με τους αριθμούς σημειώνουμε πως ο χώρος αποσκευών φιλοξενεί 411 λίτρα, εκτός αν πέσουν τα πίσω καθίσματα που τότε μεγαλώνει στα 1.205 λίτρα.
 
Όπως προαναφέραμε το νέο Bayon, το οποίο θα προσφερθεί μόνο στην Ευρώπη έχει πολλά κοινά χαρακτηριστικά με τη νέα γενιά του i20. Αυτό το συναντούμε αρχικά στην εμφάνιση του μοντέλου που κρίνεται αρκετά σύγχρονη και χαρακτηριζόμενη από την «Sensuous Sportiness» ταυτότητα. Η ευρεία γρίλια χαρακτηρίζει τον εμπρόσθιο πρόβολο, στα άκρα της οποίας δεσπόζουν τα κύρια φωτιστικά σώματα χωρισμένα σε τρία κομμάτια. Ακριβώς από πάνω εμφανίζονται τα πολύ λεπτά LED φώτα ημέρας που ενώνονται με έναν εξίσου λεπτό αεραγωγό. Οι δυναμικοί ώμοι και οι ζάντες 15, 16 ή 17 ιντσών κάνουν ξεχωριστό το προφίλ του Bayon, ενώ στο πίσω μέρος τα LED μπούμερανγκ φώτα και η λεπτή LED μπάρα, δάνειο από το i20, κλείνουν την εμφάνιση του. Εννέα εξωτερικά χρώματα και η διχρωμία με μαύρη οροφή θα είναι διαθέσιμα.
 
Το εσωτερικό διαθέτει μοντέρνα σχεδίαση όντας προετοιμασμένο για την ψηφιακή εποχή. Στην καμπίνα συναντούμε προαιρετικά ένα ζευγάρι οθονών 10,25 ιντσών, η μία ως ψηφιακός πίνακας οργάνων και η άλλη για να φιλοξενήσει το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης. Αξίζει να σημειωθεί πως για το σύστημα infotainment η στάνταρ οθόνη μετράται στις 8 ίντσες και προσφέρει συνδεσιμότητα με τα Apple CarPlay και Android Auto. Το τιμόνι διαθέτει τα δικά του μπουτόν, ενώ η ατμόσφαιρα της καμπίνας αποκτά ακόμα μεγαλύτερη «ζεστασιά» από το LED φωτισμό περιβάλλοντος. ¶λλα σύγχρονα εξαρτήματα που εξοπλίζουν το εσωτερικό του Bayon είναι οι τρεις θύρες USB (δύο μπροστά και μία πίσω), ενώ διαθέσιμο είναι ένα premium σύστημα ήχου Bose και ένα ασύρματο pad φόρτισης.
 
Να σημειώσουμε πως η κορεατική μάρκα αυξάνει τη συνδεσιμότητα του νέου της μοντέλου μέσω του συστήματος Hyundai Bluelink, ενώ πλήθος συστημάτων υποβοήθησης και ασφάλειας του οδηγού δίνουν το «παρών».
 
Καταλήγουμε στους κινητήρες, εκεί όπου στη βάση συναντούμε τον ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρων με 84 ίππους με ταίρι το μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεών. Ανεβαίνοντας στη γκάμα συναντούμε τον υπερτροφοδοτούμενο τρικύλινδρο κινητήρα 1,0 λίτρου απόδοσης 100 ίππων που συνδυάζεται με εξάρι χειροκίνητο κιβώτιο ή επτάρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη. Στην έκδοση αυτή το Bayon είναι διαθέσιμο και με ήπια υβριδικό σύστημα 48 Volt, κάτι που είναι στάνταρ στην κορυφαία έκδοση με απόδοση 120 άλογα που εξοπλίζεται από τον ίδιο κινητήρα και τις ίδιες επιλογές στα κιβώτια ταχυτήτων. Σημειώνουμε πως όλες οι εκδόσεις του Bayon θα είναι εμπροσθιοκίνητες, ενώ αυτές που εξοπλίζονται με τον 1.000άρη τούρμπο κινητήρα έχουν τρία οδηγικά προγράμματα Eco, Normal και Sport.

 

ΠροηγούμενοΕπόμενο μοντέλο

Autotriti.gr
VW