Η Kia πρόκειται να παρουσιάσει σύντομα το νέο ηλεκτρικό EV6 με ολοκαίνουργια σχεδίαση, που θα λανσάρει το νέο λογότυπο της εταιρείας και θα ανοίξει το δρόμο για συνολικά επτά ηλεκτρικά μοντέλα έως το 2027. Μάθετε όλα όσα γνωρίζουμε, λίγο καιρό πριν το ντεμπούτο.
Kia EV6
1.537.904 Επισκέψεις στο άρθρο (9/3/2021)
Δεν είναι κρυφό πως η Kia εργάζεται εδώ και καιρό για την εξέλιξη ενός νέου αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου που βασίζεται στη νέα πλατφόρμα Electric Global Modular Platform (Ε-GMP) του Hyundai Motor Group, πάνω στην οποία θα χτιστεί και το Ioniq 5. Το επερχόμενο Kia EV6 θα αποτελέσει το πρώτο δείγμα της νέας στρατηγικής εξηλεκτρισμού της κορεατικής φίρμας ενώ παράλληλα θα εισάγει μια νέα σχεδιαστική φιλοσοφία καθώς επίσης και το φρέσκο, ανασχεδιασμένο λογότυπο της Kia.
Μέχρι πρότινος, το μόνο που είχαμε δει από το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ήταν κάποια βαριά καμουφλαρισμένα πρωτότυπα, τα οποία είχαν συλληφθεί από φωτογράφους να πραγματοποιούν δοκιμές εξέλιξης στους δρόμους. Πλέον, ωστόσο, έχουμε κατ΄αποκλειστικότητα στη διάθεσή μας ένα νέο σχέδιο από τον «κατάσκοπό» μας που μας δίνει μια πολύ καλή γεύση από ό,τι πρόκειται να δούμε το αμέσως επόμενο διάστημα, βασισμένο και στις teaser εικόνες και βίντεο που έδωσε στη δημοσιότητα η μάρκα. Το νέο Kia EV6, για το οποίο οι σχεδιαστές της Kia άντλησαν έμπνευση από το πρωτότυπο Imagine by Kia με τις 21 οθόνες στο ταμπλό, θα διαφοροποιηθεί ριζικά από την υπόλοιπη γκάμα της μάρκας. Νέο ντιζάιν με δυναμικές γραμμές και το καπό να κατεβαίνει χαμηλά στο εμπρός μέρος, που σε συνδυασμό με τα λεπτά LED φώτα χαρίζουν ένα άγριο βλέμμα στο «πράσινο» Kia. Η προσέγγιση που βλέπετε θέλει το EV6 να διαθέτει Crossover στοιχεία, όπως τα πλαστικά στους θόλους των τροχών και τα προστατευτικά μαρσπιέ χαμηλότερα, αν και συνολικά το μοτίβο παραπέμπει περισσότερο σε ένα φαρδύ χάτσμπακ. Διόλου απίθανο βέβαια, κρίνοντας από το XCeed την νεότερη Crossover πρόταση με coupe στυλ της Kia. Στο πίσω μέρος θα ξεχωρίζουν οι επίπεδες επιφάνειες και η LED φωτιζόμενη μπάρα που θα διατρέχει το αμάξωμα σε όλο του το πλάτος.
Στο τεχνικό σκέλος, βασικό πλεονέκτημα της αρθρωτής πλατφόρμας Ε-GMP είναι σύμφωνα πάντα με την εταιρεία η ταχύτατη φόρτιση. Από αυτά που γνωρίζουμε έως τώρα για το «αδελφό» Hyundai Ioniq 5, με φορτιστή 800 Volt, η μπαταρία του αυτοκινήτου θα μπορεί να φτάσει από το 20% στο 80% μέσα σε μόλις 15 λεπτά, άρα κάτι αντίστοιχο αναμένουμε και για το EV6 της Kia. Προκειμένου να καταλάβετε το επίπεδο της τεχνολογίας και της τεχνογνωσίας που χρησιμοποιείται στο επερχόμενο EV6, τέτοιους χρόνους επιτυγχάνει αυτή τη στιγμή η Porsche Taycan των 159.400 ευρώ. Όσον αφορά στις μπαταρίες του νέου EV6 είναι δεδομένο ότι θα υπάρχουν εκδόσεις διαφορετικής χωρητικότητας που θα κυμανθούν ανάμεσα σε 58 και 78 kWh, κάτι που σε ηλεκτρική αυτονομία μεταφράζεται από 450 έως και 550 χλμ. κατά WLTP.
Τέλος, παίρνοντας ως δεδομένη την συνάφεια του μοντέλου παραγωγής με το πρωτότυπο Imagine by Kia, σίγουρα θα υπάρχουν όλες οι σύγχρονες τεχνολογίες και μια μίνιμαλ σχεδιαστική προσέγγιση. Βέβαια, δεν θα δούμε 21 οθόνες, όπως στο concept, αλλά θα τηρηθούν τα υψηλά τεχνολογικά στάνταρ της Kia, όπως επίσης και το καλό επίπεδο σε ποιότητα, εργονομία, πρακτικότητα και χώρους.
Η επίσημη πρεμιέρα του ολοκαίνουργιου Kia EV6 θα πραγματοποηθεί το προσεχές διάστημα, ενώ οι πρώτες εκτιμήσεις κάνουν λόγο για πέρασμά του στις αγορές μέχρι το τέλους του καλοκαιριού.
Κάποιο πρόβλημα υπάρχει στο Hall 6 (sport) στις φωτογραφίες του Elation Freedom, όπου βγάζει τις ίδιες με το Naran Hypercar. Σας το αναφέρω μήπως τυχόν θέλετε να το φτιάξετε. (ΥΓ. Είμαι και ανάμεσα στα δύο μοντέλλα και δε μπορώ να αποφασίσω εύκολα αν δεν έχω πλήρη εικόνα χαχαχα :P)
Κάποιο πρόβλημα υπάρχει στο Hall 6 (sport) στις φωτογραφίες του Elation Freedom, όπου βγάζει τις ίδιες με το Naran Hypercar. Σας το αναφέρω μήπως τυχόν θέλετε να το φτιάξετε. (ΥΓ. Είμαι και ανάμεσα στα δύο μοντέλλα και δε μπορώ να αποφασίσω εύκολα αν δεν έχω πλήρη εικόνα χαχαχα :P)